Поддръжка на BMW E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Herdim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
с това темпо скоро ще има препоръки "сипвай за 20 лв дизел" колкото да не ти е съвсем празен резервоара
Истината е, че си зависи кой на каква кола ще попадне и какви са му представите за поддръжка, който я поддържа системно няма да има безкрайно големи харчове извън предвидимите. Но rosendaal е прав, че за автомобили на 8-10 години натъпкани с електроника проблемите свързани с биалетки и т.н са просто незначителен консуматив с достатъчно на брой алтернативи.

Истината е, че си зависи кой на каква кола ще попадне и какви са му представите за поддръжка, който я поддържа системно няма да има безкрайно големи харчове извън предвидимите. Но rosendaal е прав, че за автомобили на 8-10 години натъпкани с електроника проблемите свързани с биалетки и т.н са просто незначителен консуматив с достатъчно на брой алтернативи.
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Малко ъпдейт по моята сметка. Скоро след поста изтрещя демпферната шайба, която с ремъци и ролки оргиналдъ излезе 1700 лв. А и тампон на двигателя. Обаче на мен ми изглежда здрава кпла и след като я стегнах миналата година минах 50 к и съм доволен като цяло. Важното за мен е да не се повтарят едни и същи ремонти, зсщото тогава директно и набивам шута. Предишния ми пост по темата беше не да отказвам някого, а да бъда полезен на който го интерсува. Всеки си знае. Аз съм на принципа кеф цена няма. Ама да обсъждаме коли за по 12-15к е несериозно. Някой като мо каже те тия твоите ги има по 15 и се побърквам и го пращам да си я купува.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Не го казвам аз, а хора които се занимават с това от по 10 години и отгоре, за да не бъда голословен на лично съобщение веднага ти давам телефоните им, лично ако искаш се срещни с тях и проучи нещата. Надали знаеш по-добре как върви пазара от хората, които правят пазара! Както и да е, всеки си преценява, пак казвам, който иска и за 30-40 000 да си вземе, щото това явно според вас е нормална цена за кола, която я я караш още 5 години, я не, ако искаш може и позлатени части да слагаш, тогава съвсем ще излезе скъпа поддръжката




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
rosendaal написа:Един автомобил,който даже една проста подмяна на акумулатора не можеш да си направиш в домашни условия или поне в сервиз без подходящ опит и софтуер мен би ме накарало поне да се замисля!!!!!!
Дали ти трябва постоянен доход от 3-4 000 за да си спокоен с Е60-о ДА.Ей така,за всеки случай.
Който мисли обратното ,да си я купи,като почне да му присветва и угасва централния дисплей,като започне да се шашка електрониката от калпаво напрежение,като почне после с темите-това светна и онова,пак ще си говорим с него.Щот такива теми ги пускат точно такива ,които се стискат и за 60 лева за диагностика и разчитат на подфорумните гадатели.Един такъв ''тарикат'' сменя и скоростна кутия скоро ,че заради неуспешен ъпдейт на неговата в квартален сервиз стана осиране.И му излезе скъпо.
И всички които толкова разпитват за точните разходи за да си направят точната сметка са ми ясни че си търсят и автомобила Е60 между 10 и 15 000 лева ама максимум-е няма как да не очакват и неочакваното от такива.
За консумативите всички сте прави-има и евтини има и скъпи има и на разумни цени.НО все още не съм намерил алтернативни електронни блокове и модули.А автомобила стана доста стар вече като модел и се разваля не малко.
.............
Направо да го заключват тоя подфорум и всички в дару, как така ще си правят сами колите и ще споделят инфо! Скъп модел, със скъпа подръжка пък искат сами да си ги правят за да им е по тънко. Къде се намират те!

Напиши колко ти излиза поддръжката, ако не, мнението ти е доста високомерен офтопик в стил, нямаш ли пари колкото мен, защото поддържам скъпа кола, нямаш място в тоя форум



- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Потдръжката много зависи от използваните части, така че трудно може да се даде еднозначе отговор дали тя е евтина или скъпа, както това зависи и от възможностите на човек.
Пример:
Оригинален носач при дилърите е 600лв, Lemforder се предлага за 200-300лв, а Meyle излиза 100-150лв. За всяка друга част нещата са сходни с малки изключения където има само оригинални части или то автърмаркет частите са нежалателно опасни.
Що се отнася до гумите е отново въпрос на възможности, ако човек може да си позволи да пръска по 2000лв с лекота всеки сезон ще кара с чисто нови гуми, но ако няма си взима 2-ра ръка западно европейски на 50к километра за 2 години.
Колкото е дълбок джоба, толкова високо скачаш.
Пример:
Оригинален носач при дилърите е 600лв, Lemforder се предлага за 200-300лв, а Meyle излиза 100-150лв. За всяка друга част нещата са сходни с малки изключения където има само оригинални части или то автърмаркет частите са нежалателно опасни.
Що се отнася до гумите е отново въпрос на възможности, ако човек може да си позволи да пръска по 2000лв с лекота всеки сезон ще кара с чисто нови гуми, но ако няма си взима 2-ра ръка западно европейски на 50к километра за 2 години.
Колкото е дълбок джоба, толкова високо скачаш.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- EvelinCotsevv
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 1.01.2014
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Последните 40 дена - масло и филтри 450 лева , биалета и рейка 600 лева , моторче на резервоара 120 лева , моторче на ляв прозорец 120 лева , висящ лагер 280 лева , компресор за задните възхлавници 300 лева и 40 лева труд, две оплътнения и маркуч 100 лева . Може и нещо да пропускам
)

Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Аз не мисля че е скъпа подръжката, всяка кола на тези години, дори и от по-евтинете не премиум ще си иска своето. Аз за над 10к км имам само обслужване като я взех и едно ДПФ, като пак повторям мнението си от друга тема че съм очарован от здравината и като окачване. За сравнения, старата ми японска кошница се разтропваше нон стоп. Ся ако издребнявате (тука наблягам на издребняването) и слагате само оригинални части без да помислите за алтернативни на кола над 5 години, и я глезите супер много ще ви излезне солено.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Проблема на българина е че когато колата мине някаква възраст-обикновено когато стане реалност за повечето ,а не само мечта,тогава всеки почва да говори-абе кво ми дреме бе,на този стар кош какво да му купувам скъпи части.И така след време и на коли за които преди се е смятало за светотатство да се слага газ после се оказва все според същите хора,че всъщност няма нищо нередно.Е да ама преди три години сме се изказали различно-е тогава гроздето е било кисело. А всъщност класа кола си остава същия и си иска масрафа.
Поне форума пази мненията с години и тази тема поне на мен ми показа не малко хора,които изобщо нямат възможностите да поддържат дадена кола но си я взимат,след време ще искат да я продадат и аз като прочета в архивите че е слагал гуми-патъци и масло с всички консумативи за под 200 лева-не мерси.Това ми е достатъчно да добия представа за мисленето и възможностите на човек.
Едно време колите във форума бяха сочени като еталон и първо тук се търсеше в отдел ''продава''.Сега вече виждам че не е така и трябва да се бяга от форумните коли.
Специално в подфорум Е60 аз бих си купил ако търсех такава кола сега от точно 5 човека,които са давали много ценно инфо и са полезни с темите си и си личи как поддържат колите си.Всичко друго е трагедия.
Нищо лично към никой и ако някой тръгне да ме репликира ще остана с впечатлението че гузен негонен бяга
Поне форума пази мненията с години и тази тема поне на мен ми показа не малко хора,които изобщо нямат възможностите да поддържат дадена кола но си я взимат,след време ще искат да я продадат и аз като прочета в архивите че е слагал гуми-патъци и масло с всички консумативи за под 200 лева-не мерси.Това ми е достатъчно да добия представа за мисленето и възможностите на човек.
Едно време колите във форума бяха сочени като еталон и първо тук се търсеше в отдел ''продава''.Сега вече виждам че не е така и трябва да се бяга от форумните коли.
Специално в подфорум Е60 аз бих си купил ако търсех такава кола сега от точно 5 човека,които са давали много ценно инфо и са полезни с темите си и си личи как поддържат колите си.Всичко друго е трагедия.
Нищо лично към никой и ако някой тръгне да ме репликира ще остана с впечатлението че гузен негонен бяга

- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
petio написа:Малко ъпдейт по моята сметка. Скоро след поста изтрещя демпферната шайба, която с ремъци и ролки оргиналдъ излезе 1700 лв. А и тампон на двигателя. Обаче на мен ми изглежда здрава кпла и след като я стегнах миналата година минах 50 к и съм доволен като цяло. Важното за мен е да не се повтарят едни и същи ремонти, зсщото тогава директно и набивам шута. Предишния ми пост по темата беше не да отказвам някого, а да бъда полезен на който го интерсува. Всеки си знае. Аз съм на принципа кеф цена няма. Ама да обсъждаме коли за по 12-15к е несериозно. Някой като мо каже те тия твоите ги има по 15 и се побърквам и го пращам да си я купува.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Именно! А най-гадното е да си дал 50, да ти я откраднат и после да ти я платят близо до тези от 15, защото масовката е там... 15-20 и все са перфектни и поддържани в БЕЕМВЕ!...

Аз демпферната шайба и останалата карантия си я смених превантивно, за да не ми "изтрещи"!
...............................
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Trixster написа:MadChicken написа:cocosas написа:Каде ги гледате тези филти за 100лв. ? Аз моите съм си ги взел от човек от форума на прилична цена. Казвам прилична понеже не са от бмв сервиз и само цената на горивния ми фитър е 102лв. Масления е 27, въздушния 52, за купето е 45 и този на турбината не го помня. 230 за момента
Явно някой те е сапунисал
Щом не се оплаква, значи е добре изкъпан.
По-ниски цени на тези консумативи не съм намерил все още като се има впредвид че горивния филтър е оригинален а масления и въздушния са на Манн а за купето на Пурфукс а маслото е 5/30 бмв. Окъпване ми се струва доста преувеличено.
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Абе хора, защо толкова се палите, не можете ли да се примирите и да разберете, че като всяка една кола, така и на тази цената пада и разбира се с времето вече да я караш не е признак на богатство, успех, обществено положение, защото вече е общодостъпна или може би точно това ви плаши? Ако е така продължавайте да купувате коли за по 30 000 лв., на които реалната цена е 15-20 000 лв. и продължавайте да ги поддържате все едно поддържате Мазерати и си се самозалъгвайте колкото си искате. Да и новите модели на Мерцедес като такива са били достъпни само за богатите, но сега не случайно има една приказка специално за ц-класите, че са циганската мечта, щото идете в някой цигански квартал и ще разберете, защо, същото между другото е и с тройките на БМВ, но просто така стоят нещата. Ако не ви харесва, продавайте и купувайте нови модели или пък Ферарита, Бентли и т.н., ако това ви кара да се чувствате пълноценни. 

- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Добре, че не слушах всичките форумни дървени философи, преди да си купя колата, че бях влязъл да чета тука преди година и без малко да се разубедя, като прочетох космическите суми, които пишете, че давате за поддръжка.
Сега разбирам, че въобще не било толкова страшно. Не бих казал, че е чак евтино, но не е и чак така, както някои от вас го представят. Всеки си избира сам как да си глези колата, но аз лично, ако трябваше да давам тия суми, които вие пишете, че давате за поддръжка, щях да карам Ф10, а не е60.
И да, не намирам нищо лошо в това да си купиш гуми 2ра ръка, ако нямаш пари за нови, нито пък да караш е60 на газ. И 200-те лева за обслужване масло съм ги смятал 7 литра Кастрол + маслен филтър, какво толкова невероятно видяхте, не разбрах..
Сега разбирам, че въобще не било толкова страшно. Не бих казал, че е чак евтино, но не е и чак така, както някои от вас го представят. Всеки си избира сам как да си глези колата, но аз лично, ако трябваше да давам тия суми, които вие пишете, че давате за поддръжка, щях да карам Ф10, а не е60.
И да, не намирам нищо лошо в това да си купиш гуми 2ра ръка, ако нямаш пари за нови, нито пък да караш е60 на газ. И 200-те лева за обслужване масло съм ги смятал 7 литра Кастрол + маслен филтър, какво толкова невероятно видяхте, не разбрах..
- todorSTY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Rennfahrer написа:Добре, че не слушах всичките форумни дървени философи, преди да си купя колата, че бях влязъл да чета тука преди година и без малко да се разубедя, като прочетох космическите суми, които пишете, че давате за поддръжка.
Сега разбирам, че въобще не било толкова страшно. Не бих казал, че е чак евтино, но не е и чак така, както някои от вас го представят. Всеки си избира сам как да си глези колата, но аз лично, ако трябваше да давам тия суми, които вие пишете, че давате за поддръжка, щях да карам Ф10, а не е60.
И да, не намирам нищо лошо в това да си купиш гуми 2ра ръка, ако нямаш пари за нови, нито пък да караш е60 на газ. И 200-те лева за обслужване масло съм ги смятал 7 литра Кастрол + маслен филтър, какво толкова невероятно видяхте, не разбрах..
Напълно съм съгласен, мога да кажа от опит, че на предишната ми кола имах едни Мишелинки, зимни, които не струваха за черно л...но още на втората година, взех си нови Sava, на половината от цената на прехвалените известни марки и мога да ви кажа, че бяха в пъти по-добри от много от прехвалените. Много мой колеги карат коли за по 20-30 000 с гуми втора ръка от години и досега никой не се е оплакал.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
Относно гумите нови/стари,хората се замислят като стане авария...Случвало ми се е да чакам на светофар преди няколко зими и да ме блъснат отзад...Натиснал спирачката ама колата продължила..Слизам и гледам човека кара с гуми галоши.
Добри гуми втора ръка също не са евтини.Размер 225/50/17 зимни вървят от 300-600 лв.Новите са двойна цена и ще карат двойно,а и са единствената граница м/у автомобила и пътя!
Добри гуми втора ръка също не са евтини.Размер 225/50/17 зимни вървят от 300-600 лв.Новите са двойна цена и ще карат двойно,а и са единствената граница м/у автомобила и пътя!
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Поддръжка на BMW E60/E61
toncho83 написа:Относно гумите нови/стари,хората се замислят като стане авария...Случвало ми се е да чакам на светофар преди няколко зими и да ме блъснат отзад...Натиснал спирачката ама колата продължила..Слизам и гледам човека кара с гуми галоши.
Добри гуми втора ръка също не са евтини.Размер 225/50/17 зимни вървят от 300-600 лв.Новите са двойна цена и ще карат двойно,а и са единствената граница м/у автомобила и пътя!
Също съм против гумите галоши! Но специално в зимни условия, ако не можеш да караш и да не знаеш как да спираш, ако ще и с вериги да си няма спасение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани