Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Мойта ако я карам кротко без много газ не пипа грам от маслото. Само като карам повече време(300-400км) с над 140 и на горе харчи по малко масълце. Като цяло за 15 000км. доливам около 1 л. мотора е М54
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
И аз исках бензин ,но нямаше и си взех дизел.Ако ме питаш мене по добре безнин,нищо че погорва повече.
Ако са читави все тая какво ще вземеш.Колегата който търси 535д фейс,по добре си вземи 545 бензин.
Ако са читави все тая какво ще вземеш.Колегата който търси 535д фейс,по добре си вземи 545 бензин.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
или направо 550i 

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- karakondji
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 29.05.2013
- Местоположение: София
- Кара: E60 535D
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
momchev написа:a1n написа:momchev написа:Здравейте,
в момента се оглеждам за кола и съм се колебая между 530D и 535Д фейслифт. От няколко места чух, че 535D не бил добър мотор. Аз лично съм лаик и ще се радвам да прочета мнения по темата.
Мерси предварително
Колега, незнам какво се чудиш ако сравняваш фейс с при-фейс. Колкото и да е проблемен, все ще е по-нов от 530D-то. Щом имаш възможнощ взимай фейс и си му се радвай
И при двете става въпрос за фейслифт. Интересувам се повече за впечатления от самия 535 двигател и 2-те турбини.
Аз съм с 535 и съм много доволен. Колата е доста отзивчива и в ниските, и във високите обоорти. Дано не бъркам, но двигателите са едни и същи от 525 до 535, разбира се с допълнителни доработки. При 535 има допълнително подсилване на скоростна кутия и други елементи за да подсигури по-високия въртящ момент, който е с 80Nm по-висок от този при 530.
Имаше из форума дискутирано за точния начин на функциниране на двете турбини. В някои специализирани сайтове дори сочат конкретната разработка от 535 като бенчмарк, по който другите да се сравняват.
Аз съм пристрастен и те насочвам към 535


- nakata78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: x6
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
благодаря колеги ще търся 530 бензин решил съм
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
И най-добре ръчна кутия.Моя автомат тече,сега като го отворят и затворят,сигурно няма да тръгне повече 

Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
С извинение към колегите ебати глупостите му написахте направо се хванах за главата.
Автомата тече....
Безина се чупи по-малко...
Направо вземи си я гола с врътки на прозорците и без климатик.
Има тема със реалната цена безин срещу дизел и познай дизела е по-евтин за каране 530i има няколко много сериозни проблема подобно на дизела. От торк конвертор страдат всички автоматици, но той е консуматив и се рециклира за малка част от цената на съединител с маховик на ръчката.
ps. линк към темата
viewtopic.php?f=116&t=313856&hilit=%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD
Като гледаш Е60 имаш предвид основните проблеми и това е. Същата е ситуацията с Ауди А6 и Мерцедес Е, просто всеки автомобил има определени болежки. Мога да кажа че докато ми я откраднаха за половин година със ремонти и поддръжка (смяна масла и филтри, предни дискове с накладки, премахване на пеперуди, замерване на дюзи, сменени два термостата, почистване ан дебитомер, рециклиране на торк ковертор в Германия, от където той се върна с 2 години фабрична гаранция, смяна на масло на скоростите, което ZF препоръчват на всеки 100к за автоматиците 6HP26) ми е излязло тотал 2330 хиляди лева, като една част от тези са си просто поддръжка, която е неизбежна, а останалите са ремонт, който след като се направи колата заспива за 200000 км.
За пример преди нея имах Пасат 6, за една година дадох 7500 лева за ремонти, а колата беше купувана нова от Юнитрейд, дюзите не могат да се чистят и рециклират, защото са пиезо инжектори, скапа се двумасовия маховик с единия съединител на DSG-то, което струваше 1770 лв. без самата работа и маслото на скоростите и отново НЕ се рециклира, двете дюзи бяха по 1400 лв. едната и колата спира в движение т.е. прибави и рапатриране.
Ако си вземеш проверен дизел за повече от 15-16к (за тая сума ще караш някакъв стегнат кош на 600 000 км) ще останеш много доволен.
Автомата тече....
Безина се чупи по-малко...
Направо вземи си я гола с врътки на прозорците и без климатик.
Има тема със реалната цена безин срещу дизел и познай дизела е по-евтин за каране 530i има няколко много сериозни проблема подобно на дизела. От торк конвертор страдат всички автоматици, но той е консуматив и се рециклира за малка част от цената на съединител с маховик на ръчката.
ps. линк към темата
viewtopic.php?f=116&t=313856&hilit=%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD
Като гледаш Е60 имаш предвид основните проблеми и това е. Същата е ситуацията с Ауди А6 и Мерцедес Е, просто всеки автомобил има определени болежки. Мога да кажа че докато ми я откраднаха за половин година със ремонти и поддръжка (смяна масла и филтри, предни дискове с накладки, премахване на пеперуди, замерване на дюзи, сменени два термостата, почистване ан дебитомер, рециклиране на торк ковертор в Германия, от където той се върна с 2 години фабрична гаранция, смяна на масло на скоростите, което ZF препоръчват на всеки 100к за автоматиците 6HP26) ми е излязло тотал 2330 хиляди лева, като една част от тези са си просто поддръжка, която е неизбежна, а останалите са ремонт, който след като се направи колата заспива за 200000 км.
За пример преди нея имах Пасат 6, за една година дадох 7500 лева за ремонти, а колата беше купувана нова от Юнитрейд, дюзите не могат да се чистят и рециклират, защото са пиезо инжектори, скапа се двумасовия маховик с единия съединител на DSG-то, което струваше 1770 лв. без самата работа и маслото на скоростите и отново НЕ се рециклира, двете дюзи бяха по 1400 лв. едната и колата спира в движение т.е. прибави и рапатриране.
Ако си вземеш проверен дизел за повече от 15-16к (за тая сума ще караш някакъв стегнат кош на 600 000 км) ще останеш много доволен.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Добре,препоръчвам да си купи дизел автомат,но задължително да е с DPF.Точно за 6 месеца ще разбира повече от тия в камор.Да не забрави да му сложи и чип.Готов е вече за сервиз за е60.К..фи
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
timur_lenk написа:Добре,препоръчвам да си купи дизел автомат,но задължително да е с DPF.Точно за 6 месеца ще разбира повече от тия в камор.Да не забрави да му сложи и чип.Готов е вече за сервиз за е60.К..фи


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Не всъщност аз съм твърдо против махането на ДПФ-а и ремапа, за всеки влак пътниците за мен филтъра се почиства или ако трябва го купуваш за 2.500 лв., които не би трябвало да ги смятате като такъв проблем при положение, че издържа около 300 000 км дори повече с правилната поддръжка, не карате трабантчета все пак консуматив е и се сменя, а не е ДЕФЕКТ
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Taruno написа:Не всъщност аз съм твърдо против махането на ДПФ-а и ремапа, за всеки влак пътниците за мен филтъра се почиства или ако трябва го купуваш за 2.500 лв., които не би трябвало да ги смятате като такъв проблем при положение, че издържа около 300 000 км дори повече с правилната поддръжка, не карате трабантчета все пак консуматив е и се сменя, а не е ДЕФЕКТ
Колега моят се беше разпаднал, и нямаше как. Идеята беше по-ефтин ремап и решаване на проблема завинаги, или нов 3-но по-скъп филтър който със сигурност няма да искара и 100 хиляди (според мен разбира се) щото колата с нашите горива/масла/каране градско на къси растояния. Това че не караме трабанчета не значи все пак да хвърляме пари без да се замислим. Затова ремап и сега нямам грижи и си свиркам.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Да аз не ви критикувам всеки си прави избора просто да се отписва дизела заради бензина, че той бил по-евтин за поддръжка не е особено вярно 

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Не мога да Ви разбера, какъв Ви е проблема, че трябва да се нападате един друг
Хора с различни разбирания и възможности взимат различни решения. Не може да се класифицират автомобилите като 15-16к - кенеф, 16-20к - става, над 20к - уау мега кола.
Никой не може да даде гаранция, че дори и гледан автомобил за 30к няма да сгъне турбо или торк или няма да светне някоя лампа, бил и той на реални 200к км.
Склонен съм да вярвам, че компромис с цената на един автомобил може да бъде направена с предвиден бюджет за отремонтиране на належащи и предстоящи проблеми.
За справка мога да кажа че автомобил за 15к може да се отремонтира и да се ъпгрейдва за сума под 25к, където турбо, торк, окачване итн са сменени. Така или иначе 10-ти собственик няма как да знае историята на един автомобил и съм привърженик на това сам да я изградя, било то и на двигател с навъртяни 400к км.
Кенеф може да се нарече автомобил, който е взет смазан от каране, за да бъде търкалян без да се инвестира в него. Всичко останало си е празно говорене/писане.
Отностно Бензин или Дизел, всеки трябва сам да прецени за какво му трябва колата. Факт е че истината за спорта е в Бензина, но икономията и спортиш усещането могат да бъдат получени от дизела. Ако 12л/100км дизел може да се нарече икономия в сравнение с 16+/100км за бензиновите.
И така размисли и страсти.

Хора с различни разбирания и възможности взимат различни решения. Не може да се класифицират автомобилите като 15-16к - кенеф, 16-20к - става, над 20к - уау мега кола.
Никой не може да даде гаранция, че дори и гледан автомобил за 30к няма да сгъне турбо или торк или няма да светне някоя лампа, бил и той на реални 200к км.
Склонен съм да вярвам, че компромис с цената на един автомобил може да бъде направена с предвиден бюджет за отремонтиране на належащи и предстоящи проблеми.
За справка мога да кажа че автомобил за 15к може да се отремонтира и да се ъпгрейдва за сума под 25к, където турбо, торк, окачване итн са сменени. Така или иначе 10-ти собственик няма как да знае историята на един автомобил и съм привърженик на това сам да я изградя, било то и на двигател с навъртяни 400к км.
Кенеф може да се нарече автомобил, който е взет смазан от каране, за да бъде търкалян без да се инвестира в него. Всичко останало си е празно говорене/писане.
Отностно Бензин или Дизел, всеки трябва сам да прецени за какво му трябва колата. Факт е че истината за спорта е в Бензина, но икономията и спортиш усещането могат да бъдат получени от дизела. Ако 12л/100км дизел може да се нарече икономия в сравнение с 16+/100км за бензиновите.
И така размисли и страсти.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Trixster написа:
Отностно Бензин или Дизел, всеки трябва сам да прецени за какво му трябва колата. Факт е че истината за спорта е в Бензина, но икономията и спортиш усещането могат да бъдат получени от дизела. Ако 12л/100км дизел може да се нарече икономия в сравнение с 16+/100км за бензиновите.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани