Разход на нашите автомобили
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Разход на нашите автомобили
foxi написа:Ето и от мен 530xi 2007 LCI 272к автомат
Това е 20км градско и другото е магистрала 140-150
На магистрала при равен път на темпомат:
100км-5,5
120км-6,5
140км-7,5
Най-ниския разход който съм правил за сега е Плевен-Атина 970км-8,4 като на магистралата повече от 140км почти несъм вдигал.
За бензинов Х мисля че е доволно
Стига бе това е уникален разход.
Да добавя че минах една диагностика и изписа грешка във първи цикъл на термостата(или нещо подобно).
С две думи не загрявала до 90гр. За 2мин. а за 8 и от там ми се вдигъл разхода при първоначално стартиране. Смених термостата(при бензина е един-ел.) и грешката изчезна.
Сега може разхода да падне под 530д вече

- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Разход на нашите автомобили
foxi написа:Ето и от мен 530xi 2007 LCI 272к автомат
Това е 20км градско и другото е магистрала 140-150
На магистрала при равен път на темпомат:
100км-5,5
120км-6,5
140км-7,5
Най-ниския разход който съм правил за сега е Плевен-Атина 970км-8,4 като на магистралата повече от 140км почти несъм вдигал.
За бензинов Х мисля че е доволно
Колега имам предложение от което да се възползваш. Дай колата си във Мюнхен и им кажи да Ти дадат последният модел без пари. Такава реклама на 3 литров двигател и БМВ не могат да направят. Ако беше го постнал това по-рано щях да си купя бензинов двигател не дизелов.

Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 18 Апр 2015, 8:57, променена общо 2 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Разход на нашите автомобили
Явно и вятъра ти е бил по кърмата и течението е помагало и сигурно е имало -0,5' наклон който не си го забелязал
Иначе не мога да си обясня как може бензинов двигател 3000 кубика да даде такъв разход. Уникална информация.
Ето на i8 характеристиките за сравнение:
BMW i8
CO2 emissions combined in g/km49
CO2 efficiencyA+
Consumption combined in l/100 km2.1
Electric range in km37*
Electric range (average customer value) in km25–35
Maximum total range in km**600*
Growth capacity of lithium-ion battery in kWh7.1
Charging time of high-voltage battery in h at 3,7 kW / 12 A (80%)2,5
Charging time of high-voltage battery in h at 16 A (Wallbox) (80%)2
Unladen weight in kg (DIN) **1,485
Permitted total weight in kg**1,855
Vehicle load capacity in kg**370
Permitted front/rear axle load in kg**895/995
System output in kW (hp)266 (362)
Electric motor: Power in kW96
Electric motor: max. torque (Nm)250
Internal combustion engine: Cylinders/valves3/4
Internal combustion engine: Capacity in ccm1,499
Internal combustion engine: Stroke/bore in mm94.6/82.0
Internal combustion engine: max. output in kW (hp) at 1/min170 (231)/5,800
Internal combustion engine: max. torque in Nm at 1/min320/3,700
Internal combustion engine: Compression ratio : 19.5
Maximum speed on purely electric power in km/h120
Maximum speed in km/h250
Acceleration from 0–60 km/h on purely electric power in seconds4.5
Acceleration from 0–100 km/h in seconds4.4
Elasticity from 80–120 km/h in seconds (4th gear)3.4
Elasticity from 80–120 km/h in seconds (5th gear)4.0
Tyre dimension front (standard equipment)195/50 R20 93W XL
Tyre dimension rear (standard equipment)215/45 R20 95W XL
Tyre dimension front (special equipment)215/45 R20 95W XL
Tyre dimension rear (special equipment)245/40 R20 99W XL
Tyre dimension front (standard equipment)7Jx20 H2 IS36
Tyre dimension rear (standard equipment)7,5Jx20 H2 IS40
Tyre dimension front (special equipment)7,5Jx20 H2 IS40
Tyre dimension rear (special equipment)8,5Jx20 H2 IS50
* The driving range depends on a variety of factors, especially: personal driving behaviour, selected route, weather conditions, usage of heating/cooling and preconditioning.
** valid only with optional equipment 'Large fuel tank'


BMW i8
CO2 emissions combined in g/km49
CO2 efficiencyA+
Consumption combined in l/100 km2.1
Electric range in km37*
Electric range (average customer value) in km25–35
Maximum total range in km**600*
Growth capacity of lithium-ion battery in kWh7.1
Charging time of high-voltage battery in h at 3,7 kW / 12 A (80%)2,5
Charging time of high-voltage battery in h at 16 A (Wallbox) (80%)2
Unladen weight in kg (DIN) **1,485
Permitted total weight in kg**1,855
Vehicle load capacity in kg**370
Permitted front/rear axle load in kg**895/995
System output in kW (hp)266 (362)
Electric motor: Power in kW96
Electric motor: max. torque (Nm)250
Internal combustion engine: Cylinders/valves3/4
Internal combustion engine: Capacity in ccm1,499
Internal combustion engine: Stroke/bore in mm94.6/82.0
Internal combustion engine: max. output in kW (hp) at 1/min170 (231)/5,800
Internal combustion engine: max. torque in Nm at 1/min320/3,700
Internal combustion engine: Compression ratio : 19.5
Maximum speed on purely electric power in km/h120
Maximum speed in km/h250
Acceleration from 0–60 km/h on purely electric power in seconds4.5
Acceleration from 0–100 km/h in seconds4.4
Elasticity from 80–120 km/h in seconds (4th gear)3.4
Elasticity from 80–120 km/h in seconds (5th gear)4.0
Tyre dimension front (standard equipment)195/50 R20 93W XL
Tyre dimension rear (standard equipment)215/45 R20 95W XL
Tyre dimension front (special equipment)215/45 R20 95W XL
Tyre dimension rear (special equipment)245/40 R20 99W XL
Tyre dimension front (standard equipment)7Jx20 H2 IS36
Tyre dimension rear (standard equipment)7,5Jx20 H2 IS40
Tyre dimension front (special equipment)7,5Jx20 H2 IS40
Tyre dimension rear (special equipment)8,5Jx20 H2 IS50
* The driving range depends on a variety of factors, especially: personal driving behaviour, selected route, weather conditions, usage of heating/cooling and preconditioning.
** valid only with optional equipment 'Large fuel tank'
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Разход на нашите автомобили
Преди да се исказвате неподготвени смятам да се запознаете с техническата спесификация на автомобила:
BMW 530xi Automatic е автомобил с 4 врати, каросерия тип седан, AWD (задвижване на всички колела) и 5 места. Производството на модела започва през 2007 г. Автомобилът е с височина 1481.00 мм, дължина 4842.00 мм и широчина 1846.00 мм. Дължината на предната следа е 1558.00 мм, на задната следа е 1580.00 мм, а колесната база е 2889.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1720 кг. BMW 530xi Automatic има DOHC (два разпределителни вала над клапаните) двигател с 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър и работен обем 2996 cc. Двигателят е с атмосферно пълнене. Поставен е отпред на автомобила и е ориентиран надлъжно спрямо дължината му. Цилиндрите са редово разположени в двигателя. Ходът на буталата е с дължина 88.00 мм, а цилиндрите са с диаметър 85.00 мм. Степента на сгъстяване е 12.00:1. Максималният въртящ момент, който двигателят може да произведе е 321 Нм при 2750 об/мин, а максималната мощност - 200 кВт / 272 к.с. при 6700 об/мин. Двигателят е с мазителна система тип мокър картер. Автомобилът може да ускори за 6.80 с от 0 до 100 км/ч. Разстоянието от един километър се изминава от автомобила за 26.70 с. Аеродинамичните показатели на този модел са както следва: челната площ е 2.2800 м2, драг коефициентът е 0.28, а драг повърхността е 0.6384 м2. BMW 530xi Automatic има автоматична скоростна кутия с 6 степени. Максималното предавателно отношение е 0.69:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 3.73:1. Автомобилът има смесен разход на гориво 8.14 л/100 км, извънградско - 6.01 л/100 км и разход градско - 11.63 л/100 км. Резервоарът е с капацитет 70.00 л. Отделяното количество CO2 е 193 г/км. Видът на кормилната уредба е зъбна рейка-зъбно колело (пиньон) с усилване. 7.5J x 17 LM е размерът на предните джанти. Размерът на задните джанти е 7.5J x 17 LM. Предните гуми са 225/50 R 17 94W. Типът/размерът на задните гуми е 225/50 R 17 94W. Предната спирачна система е оборудвана с вентилирани дискове. Задната спирачна система включва вентилирани дискове, серво усилвател, антиблокираща система (ABS). Предните спирачни дискове имат диаметър 324.00 мм, а задните - 320.00 мм.
Невиждам каво нереално съм написал пък на който не му се вярва да не вярва
Гумите са 225/50/17 екоконтакт5
За инфо ако не се лъжа този мотор зе вгражда и във Ф-ката
Мисля че за 600км магистрала съм намерил право и равно място за тест а пък за попътен вятър незнам защото не съм плюнчил пръста да проверя.
BMW 530xi Automatic е автомобил с 4 врати, каросерия тип седан, AWD (задвижване на всички колела) и 5 места. Производството на модела започва през 2007 г. Автомобилът е с височина 1481.00 мм, дължина 4842.00 мм и широчина 1846.00 мм. Дължината на предната следа е 1558.00 мм, на задната следа е 1580.00 мм, а колесната база е 2889.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1720 кг. BMW 530xi Automatic има DOHC (два разпределителни вала над клапаните) двигател с 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър и работен обем 2996 cc. Двигателят е с атмосферно пълнене. Поставен е отпред на автомобила и е ориентиран надлъжно спрямо дължината му. Цилиндрите са редово разположени в двигателя. Ходът на буталата е с дължина 88.00 мм, а цилиндрите са с диаметър 85.00 мм. Степента на сгъстяване е 12.00:1. Максималният въртящ момент, който двигателят може да произведе е 321 Нм при 2750 об/мин, а максималната мощност - 200 кВт / 272 к.с. при 6700 об/мин. Двигателят е с мазителна система тип мокър картер. Автомобилът може да ускори за 6.80 с от 0 до 100 км/ч. Разстоянието от един километър се изминава от автомобила за 26.70 с. Аеродинамичните показатели на този модел са както следва: челната площ е 2.2800 м2, драг коефициентът е 0.28, а драг повърхността е 0.6384 м2. BMW 530xi Automatic има автоматична скоростна кутия с 6 степени. Максималното предавателно отношение е 0.69:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 3.73:1. Автомобилът има смесен разход на гориво 8.14 л/100 км, извънградско - 6.01 л/100 км и разход градско - 11.63 л/100 км. Резервоарът е с капацитет 70.00 л. Отделяното количество CO2 е 193 г/км. Видът на кормилната уредба е зъбна рейка-зъбно колело (пиньон) с усилване. 7.5J x 17 LM е размерът на предните джанти. Размерът на задните джанти е 7.5J x 17 LM. Предните гуми са 225/50 R 17 94W. Типът/размерът на задните гуми е 225/50 R 17 94W. Предната спирачна система е оборудвана с вентилирани дискове. Задната спирачна система включва вентилирани дискове, серво усилвател, антиблокираща система (ABS). Предните спирачни дискове имат диаметър 324.00 мм, а задните - 320.00 мм.
Невиждам каво нереално съм написал пък на който не му се вярва да не вярва
Гумите са 225/50/17 екоконтакт5
За инфо ако не се лъжа този мотор зе вгражда и във Ф-ката
Мисля че за 600км магистрала съм намерил право и равно място за тест а пък за попътен вятър незнам защото не съм плюнчил пръста да проверя.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Разход на нашите автомобили
foxi написа:Преди да се исказвате неподготвени смятам да се запознаете с техническата спесификация на автомобила:
BMW 530xi Automatic е автомобил с 4 врати, каросерия тип седан, AWD (задвижване на всички колела) и 5 места. Производството на модела започва през 2007 г. Автомобилът е с височина 1481.00 мм, дължина 4842.00 мм и широчина 1846.00 мм. Дължината на предната следа е 1558.00 мм, на задната следа е 1580.00 мм, а колесната база е 2889.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1720 кг. BMW 530xi Automatic има DOHC (два разпределителни вала над клапаните) двигател с 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър и работен обем 2996 cc. Двигателят е с атмосферно пълнене. Поставен е отпред на автомобила и е ориентиран надлъжно спрямо дължината му. Цилиндрите са редово разположени в двигателя. Ходът на буталата е с дължина 88.00 мм, а цилиндрите са с диаметър 85.00 мм. Степента на сгъстяване е 12.00:1. Максималният въртящ момент, който двигателят може да произведе е 321 Нм при 2750 об/мин, а максималната мощност - 200 кВт / 272 к.с. при 6700 об/мин. Двигателят е с мазителна система тип мокър картер. Автомобилът може да ускори за 6.80 с от 0 до 100 км/ч. Разстоянието от един километър се изминава от автомобила за 26.70 с. Аеродинамичните показатели на този модел са както следва: челната площ е 2.2800 м2, драг коефициентът е 0.28, а драг повърхността е 0.6384 м2. BMW 530xi Automatic има автоматична скоростна кутия с 6 степени. Максималното предавателно отношение е 0.69:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 3.73:1. Автомобилът има смесен разход на гориво 8.14 л/100 км, извънградско - 6.01 л/100 км и разход градско - 11.63 л/100 км. Резервоарът е с капацитет 70.00 л. Отделяното количество CO2 е 193 г/км. Видът на кормилната уредба е зъбна рейка-зъбно колело (пиньон) с усилване. 7.5J x 17 LM е размерът на предните джанти. Размерът на задните джанти е 7.5J x 17 LM. Предните гуми са 225/50 R 17 94W. Типът/размерът на задните гуми е 225/50 R 17 94W. Предната спирачна система е оборудвана с вентилирани дискове. Задната спирачна система включва вентилирани дискове, серво усилвател, антиблокираща система (ABS). Предните спирачни дискове имат диаметър 324.00 мм, а задните - 320.00 мм.
Невиждам каво нереално съм написал пък на който не му се вярва да не вярва
Гумите са 225/50/17 екоконтакт5
За инфо ако не се лъжа този мотор зе вгражда и във Ф-ката
Мисля че за 600км магистрала съм намерил право и равно място за тест а пък за попътен вятър незнам защото не съм плюнчил пръста да проверя.
Koлега не знам от къде ги четеш тея разходи, но ето ти един по реалистичен разход http://auto.ru/cars/bmw/5er/v-res/group ... ustom%5D=1
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Разход на нашите автомобили
Забравих да отбележа че бензина е макс моушън 100
Откъде си сигурен че твоя е верния
Няма смисъл да споря мисля че аз сипвам бензина борда го показва нагледно
Откъде си сигурен че твоя е верния
Няма смисъл да споря мисля че аз сипвам бензина борда го показва нагледно
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: Разход на нашите автомобили
adovet написа:foxi написа:Преди да се исказвате неподготвени смятам да се запознаете с техническата спесификация на автомобила:
BMW 530xi Automatic е автомобил с 4 врати, каросерия тип седан, AWD (задвижване на всички колела) и 5 места. Производството на модела започва през 2007 г. Автомобилът е с височина 1481.00 мм, дължина 4842.00 мм и широчина 1846.00 мм. Дължината на предната следа е 1558.00 мм, на задната следа е 1580.00 мм, а колесната база е 2889.00 мм. Собственото тегло на превозното средство е 1720 кг. BMW 530xi Automatic има DOHC (два разпределителни вала над клапаните) двигател с 6 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър и работен обем 2996 cc. Двигателят е с атмосферно пълнене. Поставен е отпред на автомобила и е ориентиран надлъжно спрямо дължината му. Цилиндрите са редово разположени в двигателя. Ходът на буталата е с дължина 88.00 мм, а цилиндрите са с диаметър 85.00 мм. Степента на сгъстяване е 12.00:1. Максималният въртящ момент, който двигателят може да произведе е 321 Нм при 2750 об/мин, а максималната мощност - 200 кВт / 272 к.с. при 6700 об/мин. Двигателят е с мазителна система тип мокър картер. Автомобилът може да ускори за 6.80 с от 0 до 100 км/ч. Разстоянието от един километър се изминава от автомобила за 26.70 с. Аеродинамичните показатели на този модел са както следва: челната площ е 2.2800 м2, драг коефициентът е 0.28, а драг повърхността е 0.6384 м2. BMW 530xi Automatic има автоматична скоростна кутия с 6 степени. Максималното предавателно отношение е 0.69:1. Крайното/диференциалното предавателно отношение е 3.73:1. Автомобилът има смесен разход на гориво 8.14 л/100 км, извънградско - 6.01 л/100 км и разход градско - 11.63 л/100
Koлега не знам от къде ги четеш тея разходи, но ето ти един по реалистичен разход http://auto.ru/cars/bmw/5er/v-res/group ... ustom%5D=1
Това ми изглежда по-реалистично за шестак.

Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Разход на нашите автомобили
Не е за вярване защото е много хубаво за да е истина. Иначе всички щяхме само бензинови коли да караме както аз карах толкова години но се принудих да мина на дизел защото не искам да карам кола с газово. 

Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Разход на нашите автомобили
Истина е повярвай.Аз го ползвам предимно за извънградско пътуване защото улиците на моя град не заслужават такава кола. 
Незнам на какво се дължи този разход може би на директното впръскване

Незнам на какво се дължи този разход може би на директното впръскване
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Разход на нашите автомобили
Чудно ми е как го засичаш разхода, и само не ми казвай по борда
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Разход на нашите автомобили
Ами пъхам разграфена клечка в резервоара
Естествено че пълно пълно до Атина и обратно не съм отишъл с половин резервоар
Снимката я направих за да е достоверно а не да си говорим празни приказки

Естествено че пълно пълно до Атина и обратно не съм отишъл с половин резервоар
Снимката я направих за да е достоверно а не да си говорим празни приказки
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Разход на нашите автомобили
Е на снимката показва 9 на сто, не виждам какво толкова нереално има....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Разход на нашите автомобили
netmurder написа:Е на снимката показва 9 на сто, не виждам какво толкова нереално има....
Сега ще каже че е карал много бързо за това толкова

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Разход на нашите автомобили
netmurder написа:Е на снимката показва 9 на сто, не виждам какво толкова нереално има....
Сега ще каже че е карал много бързо за това толкова

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани