Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 1:38

Колеги здравейте,свлихме водната помпа,тя си е ок сменявана е от предишния собственик(с метална турбина).След това смених големия термостат с този за който говорех-Моторад,а малкия си остана оригиналния от Дарукар.Извънградско сега държи 94 до 96,като я резна отива и на 97 ,но ги сваля,главно държи 95.По нанадолно не пада под 91-92.В града 93-96.Утре ще сложа този малкия термостат от моя приятел,който беше на колата преди това и очаквам да падне още 2-3 градуса,а пък оригиналния ще го метна зимата.Проблема се оказа за мен от пикливия голям оригинален термостат от Дарукар(и то 2) и утре ще им го върна.Целото упражнение ми излезна солено,ама здраве да е ,пари се изкарват.Благодаря на всички колеги,които се включиха в дебата .Ще пиша каква е окончателната температура.Поздрави на всички !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 02 Юни 2016, 6:53

xxx500 написа:Колеги здравейте,свлихме водната помпа,тя си е ок сменявана е от предишния собственик(с метална турбина).След това смених големия термостат с този за който говорех-Моторад,а малкия си остана оригиналния от Дарукар.Извънградско сега държи 94 до 96,като я резна отива и на 97 ,но ги сваля,главно държи 95.По нанадолно не пада под 91-92.В града 93-96.Утре ще сложа този малкия термостат от моя приятел,който беше на колата преди това и очаквам да падне още 2-3 градуса,а пък оригиналния ще го метна зимата.Проблема се оказа за мен от пикливия голям оригинален термостат от Дарукар(и то 2) и утре ще им го върна.Целото упражнение ми излезна солено,ама здраве да е ,пари се изкарват.Благодаря на всички колеги,които се включиха в дебата .Ще пиша каква е окончателната температура.Поздрави на всички !!!

Сравнително по добре колега :yes: Само не знам защо извън градско е отново леко завишена температурата или аз издребнявам.
Моята на извън градско кове 91-92, а градско вече на няколко пъти в час-пик я засичам да стига 98. Слагай утре този малкия и да си идва всичко на мястото че никак не ти завиждам за тоя целия филм в който влезна...пусти и термостати :ranting:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 02 Юни 2016, 9:50

а при пуснат климатик, каква е температурата ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 14:54

Колеги,филма свърши :).Сега сложих малкия и красота,извънгр. 90-92,при мн. ръчка 94 -95 и след това пак 90-92 .В града до 96 .Всичко е било от "оригиналните"термостати.Благодаря още веднъж на всички ,които искаха да помогнат !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от andy » 02 Юни 2016, 15:07

Аз не мога да се съглася че от малкия термостат колата ти е държала по-висока температура.

Аз от над 1г карам без малък термостат, защото е изолиран топлообменника на ЕГР-а и колата държи следните температури.

Извън града и в града при движение държи 87-88гр. без значение дали е вкл или изкл. климатика При задръстване, т.е повече работа на място с вкл климатик пак 87-88гр, без климатик 97-98. Перката включва за 20 секунди и спира.

Малкия термостат реално е паралелно вързан към големия, така че с работещ такъв няма как температурата да падне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 02 Юни 2016, 15:10

Дано си решил проблема си и нямаш повече ядове! :) :yes:

За мен обаче си остава загадка твоя случай и ми е любопитно да си обясня чисто практически проблема. Защото дори неработещ малък термостат ... незнам как кара колата да прегрява ...да не загрява - ОК, ама да прегрява :( (пък и с няколко чисто нови дето смени ...все да прегряват...)
Важното е че ти е ОК колата сега :) :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 19:27

Има значение и малкия термостат (от практически опит го разбрах),но основния виновник беше големия.Моя майстор ми спомена ,че преди време пак е имало подобен случай с термостати от Дарукар,които държали висока температура.Важното за мен е че в момента колата държи температура по книга със закачено захранване на жалузите,даже в града много рядко отива на 97-98 градуса и това е когато паркирам зад кооперацията .Проблема на 100 процента беше от големия термостат наи вече,убеден съм вече,след толкова тестове.А утре ще го отпразнувам с една бутилка Финландия,че ми се запали главата 20 и няколко дена .Ако някой си намери термостат Motorad да не се чуди ,а направо да го слага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 02 Юни 2016, 20:30

Колега,

Не филмирай хората! Аз съм с оригинален термостат и колата не вдига повече от 93!
Нямам оплаквания от оригинални части, след смяната с такива - всичко заспива.
Ако теб са те излъгали с части е друг въпрос.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 02 Юни 2016, 20:40

И според мен не е проблема в термостатите. Не може да вземе 2,3 уж оригинални и все един и същ пр8блем.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 21:21

Никой не филмирам, филма беше при мен.Всеки си преценява

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 22:10

vvasilev1 написа:Колега,

Не филмирай хората! Аз съм с оригинален термостат и колата не вдига повече от 93!
Нямам оплаквания от оригинални части, след смяната с такива - всичко заспива.
Ако теб са те излъгали с части е друг въпрос.

Не поръчвам оригинални части за пръв път и хаиде да видим как ще се усъмниш като е в кутия с надпис БМВ ГРУП ,запечатано със слепка на ДАРУКАР ,със серииния номер ,едно към едно със този дето сваляш т.н..Това ,че не ти се е случило на теб не означава ,че е невярно .Не бъди праволинеен ,а остави някой който има подобен случай да прочете и да се ориентира,дори и да е 1на 1000,пък ако ще и 3 оригинални да е сменил.Нямам намерение да се впускам в безсмислени спорове,важното е ,че проблема е решен и аз знам при мен какъв се оказа ,ДРУГОТО ВАЖНО Е ДА ГО ИМА КАТО ВЪЗМОЖНОСТ НЯКОЙ ДРУГ ДА СЕ ИНФОРМИРа ,а не както ти, да отхвърли тази възможност.ЗАЩОТО МНОГО ЩЕ МУ СПЕСТИ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 02 Юни 2016, 22:50

А дали изобщо имаше някакъв проблем или се вкара в някакъв филм

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 02 Юни 2016, 23:53

Както и да е ,няма да споря.Само ще кажа ,че 100 градуса не беше ок температура,а това се промени само със смяна на големия термостат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 02 Юни 2016, 23:56

Онзи ден я тествах моята нарочно и вдигна 107 градуса при максимално натоварване

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 03 Юни 2016, 2:44

Колега ,ако си прочел предищните постове ще видш ,че имам предвид 100 градуса извънгр. със 110-120 на 6та скорост.Много ясно,че при ръчка по някой баир ще качи 105-107

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook