Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги здравейте,свлихме водната помпа,тя си е ок сменявана е от предишния собственик(с метална турбина).След това смених големия термостат с този за който говорех-Моторад,а малкия си остана оригиналния от Дарукар.Извънградско сега държи 94 до 96,като я резна отива и на 97 ,но ги сваля,главно държи 95.По нанадолно не пада под 91-92.В града 93-96.Утре ще сложа този малкия термостат от моя приятел,който беше на колата преди това и очаквам да падне още 2-3 градуса,а пък оригиналния ще го метна зимата.Проблема се оказа за мен от пикливия голям оригинален термостат от Дарукар(и то 2) и утре ще им го върна.Целото упражнение ми излезна солено,ама здраве да е ,пари се изкарват.Благодаря на всички колеги,които се включиха в дебата .Ще пиша каква е окончателната температура.Поздрави на всички !!!
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Колеги здравейте,свлихме водната помпа,тя си е ок сменявана е от предишния собственик(с метална турбина).След това смених големия термостат с този за който говорех-Моторад,а малкия си остана оригиналния от Дарукар.Извънградско сега държи 94 до 96,като я резна отива и на 97 ,но ги сваля,главно държи 95.По нанадолно не пада под 91-92.В града 93-96.Утре ще сложа този малкия термостат от моя приятел,който беше на колата преди това и очаквам да падне още 2-3 градуса,а пък оригиналния ще го метна зимата.Проблема се оказа за мен от пикливия голям оригинален термостат от Дарукар(и то 2) и утре ще им го върна.Целото упражнение ми излезна солено,ама здраве да е ,пари се изкарват.Благодаря на всички колеги,които се включиха в дебата .Ще пиша каква е окончателната температура.Поздрави на всички !!!
Сравнително по добре колега

Моята на извън градско кове 91-92, а градско вече на няколко пъти в час-пик я засичам да стига 98. Слагай утре този малкия и да си идва всичко на мястото че никак не ти завиждам за тоя целия филм в който влезна...пусти и термостати

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
а при пуснат климатик, каква е температурата ?
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги,филма свърши
.Сега сложих малкия и красота,извънгр. 90-92,при мн. ръчка 94 -95 и след това пак 90-92 .В града до 96 .Всичко е било от "оригиналните"термостати.Благодаря още веднъж на всички ,които искаха да помогнат !!!

Re: Проблем след смяна на двата термостата
Аз не мога да се съглася че от малкия термостат колата ти е държала по-висока температура.
Аз от над 1г карам без малък термостат, защото е изолиран топлообменника на ЕГР-а и колата държи следните температури.
Извън града и в града при движение държи 87-88гр. без значение дали е вкл или изкл. климатика При задръстване, т.е повече работа на място с вкл климатик пак 87-88гр, без климатик 97-98. Перката включва за 20 секунди и спира.
Малкия термостат реално е паралелно вързан към големия, така че с работещ такъв няма как температурата да падне.
Аз от над 1г карам без малък термостат, защото е изолиран топлообменника на ЕГР-а и колата държи следните температури.
Извън града и в града при движение държи 87-88гр. без значение дали е вкл или изкл. климатика При задръстване, т.е повече работа на място с вкл климатик пак 87-88гр, без климатик 97-98. Перката включва за 20 секунди и спира.
Малкия термостат реално е паралелно вързан към големия, така че с работещ такъв няма как температурата да падне.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Дано си решил проблема си и нямаш повече ядове!
За мен обаче си остава загадка твоя случай и ми е любопитно да си обясня чисто практически проблема. Защото дори неработещ малък термостат ... незнам как кара колата да прегрява ...да не загрява - ОК, ама да прегрява
(пък и с няколко чисто нови дето смени ...все да прегряват...)
Важното е че ти е ОК колата сега



За мен обаче си остава загадка твоя случай и ми е любопитно да си обясня чисто практически проблема. Защото дори неработещ малък термостат ... незнам как кара колата да прегрява ...да не загрява - ОК, ама да прегрява

Важното е че ти е ОК колата сега


- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Има значение и малкия термостат (от практически опит го разбрах),но основния виновник беше големия.Моя майстор ми спомена ,че преди време пак е имало подобен случай с термостати от Дарукар,които държали висока температура.Важното за мен е че в момента колата държи температура по книга със закачено захранване на жалузите,даже в града много рядко отива на 97-98 градуса и това е когато паркирам зад кооперацията .Проблема на 100 процента беше от големия термостат наи вече,убеден съм вече,след толкова тестове.А утре ще го отпразнувам с една бутилка Финландия,че ми се запали главата 20 и няколко дена .Ако някой си намери термостат Motorad да не се чуди ,а направо да го слага.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колега,
Не филмирай хората! Аз съм с оригинален термостат и колата не вдига повече от 93!
Нямам оплаквания от оригинални части, след смяната с такива - всичко заспива.
Ако теб са те излъгали с части е друг въпрос.
Не филмирай хората! Аз съм с оригинален термостат и колата не вдига повече от 93!
Нямам оплаквания от оригинални части, след смяната с такива - всичко заспива.
Ако теб са те излъгали с части е друг въпрос.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
И според мен не е проблема в термостатите. Не може да вземе 2,3 уж оригинални и все един и същ пр8блем.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Никой не филмирам, филма беше при мен.Всеки си преценява
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:Колега,
Не филмирай хората! Аз съм с оригинален термостат и колата не вдига повече от 93!
Нямам оплаквания от оригинални части, след смяната с такива - всичко заспива.
Ако теб са те излъгали с части е друг въпрос.
Не поръчвам оригинални части за пръв път и хаиде да видим как ще се усъмниш като е в кутия с надпис БМВ ГРУП ,запечатано със слепка на ДАРУКАР ,със серииния номер ,едно към едно със този дето сваляш т.н..Това ,че не ти се е случило на теб не означава ,че е невярно .Не бъди праволинеен ,а остави някой който има подобен случай да прочете и да се ориентира,дори и да е 1на 1000,пък ако ще и 3 оригинални да е сменил.Нямам намерение да се впускам в безсмислени спорове,важното е ,че проблема е решен и аз знам при мен какъв се оказа ,ДРУГОТО ВАЖНО Е ДА ГО ИМА КАТО ВЪЗМОЖНОСТ НЯКОЙ ДРУГ ДА СЕ ИНФОРМИРа ,а не както ти, да отхвърли тази възможност.ЗАЩОТО МНОГО ЩЕ МУ СПЕСТИ.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
А дали изобщо имаше някакъв проблем или се вкара в някакъв филм
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Както и да е ,няма да споря.Само ще кажа ,че 100 градуса не беше ок температура,а това се промени само със смяна на големия термостат.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Онзи ден я тествах моята нарочно и вдигна 107 градуса при максимално натоварване
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колега ,ако си прочел предищните постове ще видш ,че имам предвид 100 градуса извънгр. със 110-120 на 6та скорост.Много ясно,че при ръчка по някой баир ще качи 105-107
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани