Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bossorange написа:hol1gans написа:Преди смяна на 3тия термостат, ми седеше на 70-75 при 4-5градуса а сега след смяната седи на 87-88 при нормален път, понадолнище ми пада до 84 (преди до 80, но нямах жалузи на решетката, но си монтирах) а по нагорнище се качва до 90-92. Но вече съм сменил всичко по охладителната с-ма, няма за какво да се захвана. Може някой от термостатите да ми е малко дефектен, но незнам.
Значи само по нанадолнище ме интересува - преди да смениш 3 ия термостат колко е падала и сега до колко пада. Все пак трябва да се има предвид колко минути караш по нанадолнище, колкото повече караш надолу толкова повече трябва да пада темп
По най-дългото надолнище което съм карал до 84 ми падна колега....немога 30мин да карам понадолнище, защото няма или поне аз не знам да има.......чак пак толкова подробно....
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
От монтана кам Белоградчик или обратно, мисля че има 30 минути надолнище.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
здр колеги искам да ви попитам сменил съм двата термостата както и този на автомата,но колата загрява много бавно градско и на дълъг път поддържа температура от 80 до 84 градуса/парно си има доволно но разхода градско е убийствен/.качва градуси ако се катеря по някой баир или я настъпвам и много ме дразни това че температурата не седи в диапазона 88 - 92 градуса.
какво ще ме посъветвате?
какво ще ме посъветвате?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Според мен е добре да идеш на сервиз да ти измерят налягането в маркучите, но най-вероятно е някой от новите термостати да ти е дефектен, щом не ти загрява бързо. За проверка на термостата на автоматика е лесно и е описано в темата, погледни го. Също и виж дали маркуча след големия е топъл преди 88 градуса, ако е топъл значи е дефектен. И 2та ако са ти наред, остава да смениш малкия, поне е най-евтин.
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Кой е този маркуч след големия?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Много грозно стана

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:Много грозно стана![]()
Значи този маркуч не трябва да е топъл преди 88град, иначе термостата е за смяна?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bossorange написа:hol1gans написа:Много грозно стана![]()
Значи този маркуч не трябва да е топъл преди 88град, иначе термостата е за смяна?
То на самия термостат пише 88 градуса, значи ако се затопля маркуча по-рано, значи отваря по-рано или изобщо не е затворил и седи в отворено положение, и от това може да не ти загрява колата бързо.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
При мен долния маркуч(сините стрелки) е студен при 50°, а тези с червените са топли. Дали ще се размина само с голям термостат или ще е с топлообменника?


I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Големия и малкия и си ти 

- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
barro написа:При мен долния маркуч(сините стрелки) е студен при 50°, а тези с червените са топли. Дали ще се размина само с голям термостат или ще е с топлообменника?
Щом маркуча с червените стрелки е топъл на 50гр. значи големият термостат е останал отворен. Смени го с оригинален от БМВ ,струва 120 лв.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Благодаря за отговорите. Така и ще направя!



I Don't Drive Fast I Just Fly Low
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Смени първо малкия,че лесно се сменя и ако трябва после големия термостат.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Ако не си сменял малкия, смени го и него заедно с големия. За 40-50лв не си струва главоболията. Ако сега работи и не се смени малкия, не е гаранция, че след 2 седмици няма да се развали.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Смених големия термостат и като че ли няма ефект
. В движение не мога да вдигна повече от 70°, колкото и да настъпвам, а на място качва до 90°. Поне до толкова го дочаках, но не усетих да се включи перката 


I Don't Drive Fast I Just Fly Low
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани