Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Ами,не се притеснявай 

Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
Кажете ми как да си вкарам кодовете на инжекторите, че по незнаини причини нито един не отговаря на зададените в ДДЕ-то.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
След като сам се разрових в нета, открих че стойностите могат да се променят в ДИС. Така направих го, но наполовина, кодовете на три инжектора ги при, а кодовете на другите три не иска. Сега някой по-запознат колега би ли помогнал, защото кодовете имат голямо значение за работата на двигателя? Как мога да вкарам кодовете на 1,3 и 5 цилиндър?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Като гледам колата ти е 2005 година,според това което си написал.Ти си EURO 4 стандарт и всички дюзи трябва да са със 7 символа.С колко на брой символа са дюзите които ДДЕ не приема.Според мен са 6.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
Едната е със 7, а другите две са със 6, но мешаницата е пълна, защото по ВИН колата е със инжектори със 6 цифри, а в ДДЕ-то са вкарани 7 цифрени кодове.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
6 цифри са първите е60 2003.Твоята е както ти казах.Можеш да въведеш номерата с INPA също.Трябва да намериш секцията IMA - Injector Map Adjustment.Не е пред мен и няма как точно да те ориентирам.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
С Инпа удрям на камък, при опит да въведа кода ми изписва грешка и до там, а отделно в IMA имам за пипане само F1, не знам дали до f6 не трябва да са достъпни
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Ако колата ти е 2005,дюзи с 6 символа не са за нея.Ако не се оправяш,отивай в сервиз.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
Привет колеги,
Моля ви за менение отностно следния проблем, като за по-точен анализ прилагам и малко предистория:
на 02.11.2015г вкарах колата в сервиз - Mirafiori, за смяна на гарнитурата на капака на клапаните. Ремонта се извършва след демонтиране на всмукателен колектор и дюзи, съответно имаме смяна на гарнитурите на всмукателния колектор и почистване на леглата на дюзите и поставяне на нови дифтунги. След извършването на ремонта колата си върви, всичко е песен и стойностите на дюзите са както следва:
До тук свършва всичко хубаво и се появява проблема, който е следния....при кикдаун и вкарване на двигателя във високи обороти и спиране до покой (светофар), колата започва да се тресе и да работи неравномерно, като след около минута това тресене изчезва и двигателя започва да работи нормално. При шофиране и гледане на живи данни, на дюзите се вижда 3-та дюза да отива на +5 докато тресе двигателя, след което постепенно спада до нормални стойности и двигателя се успокоява. (Знам, че дюзите не се гледат в движение, но само това мога да споделя от мойте наблюдения). Ето стойностите в покой, когато работата на двигателя започва да се успокоява и достига стойностите от първата снимка:
Kак да подходя:
Сваляне на дюзите и даване на стенд ?
Повторна смяна на дифтунги и оглед на леглата на дюзите ?
Нещо друго, което да пропускам и да може да оказва влияние или подобно поведение на двигателя ?
Благодаря предварително и разчитам на вашите мнения!
Моля ви за менение отностно следния проблем, като за по-точен анализ прилагам и малко предистория:
на 02.11.2015г вкарах колата в сервиз - Mirafiori, за смяна на гарнитурата на капака на клапаните. Ремонта се извършва след демонтиране на всмукателен колектор и дюзи, съответно имаме смяна на гарнитурите на всмукателния колектор и почистване на леглата на дюзите и поставяне на нови дифтунги. След извършването на ремонта колата си върви, всичко е песен и стойностите на дюзите са както следва:
До тук свършва всичко хубаво и се появява проблема, който е следния....при кикдаун и вкарване на двигателя във високи обороти и спиране до покой (светофар), колата започва да се тресе и да работи неравномерно, като след около минута това тресене изчезва и двигателя започва да работи нормално. При шофиране и гледане на живи данни, на дюзите се вижда 3-та дюза да отива на +5 докато тресе двигателя, след което постепенно спада до нормални стойности и двигателя се успокоява. (Знам, че дюзите не се гледат в движение, но само това мога да споделя от мойте наблюдения). Ето стойностите в покой, когато работата на двигателя започва да се успокоява и достига стойностите от първата снимка:
Kак да подходя:
Сваляне на дюзите и даване на стенд ?
Повторна смяна на дифтунги и оглед на леглата на дюзите ?
Нещо друго, което да пропускам и да може да оказва влияние или подобно поведение на двигателя ?
Благодаря предварително и разчитам на вашите мнения!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Trixster на 21 Мар 2016, 13:55, променена общо 3 пъти
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Стойности на дюзи при 60
Trixster написа:Привет колеги,
Моля ви за менение отностно следния проблем, като за по-точен анализ прилагам и малко предистория:
на 02.11.2015г вкарах колата в сервиз - Mirafiori, за смяна на гарнитурата на капака на клапаните. Ремонта се извършва след демонтиране на всмукателен колектор и дюзи, съответно имаме смяна на гарнитурите на всмукателния колектор и почистване на леглата на дюзите и поставяне на нови дифтунги. След извършването на ремонта колата си върви, всичко е песен и стойностите на дюзите са както следва:
До тук свършва всичко хубаво и се появява проблема, който е следния....при кикдаун и вкарване на двигателя във високи обороти и спиране до покой (светофар), колата започва да се тресе и да работи неравномерно, като след около минута това тресене изчезва и двигателя започва да работи нормално. При шофиране и гледане на живи данни, на дюзите се вижда 3-та дюза да отива на +5 докато тресе двигателя, след което постепенно спада до нормални стойности и двигателя се успокоява. (Знам, че дюзите не се гледат в движение, но само това мога да споделя от мойте наблюдения).
Днес след демонтиране на капака на двигателя, с просто око се виждат следи от блъскане по самите дюзи, което гарантирам, че е след намесата на гореспоменатия сервиз.
От гореизложеното мога да заключа, че проблема се корени в качестовто на извършения ремонт, но това изобщо не ми помага да го разреша. За момента не съм говорил с никой от сервиза, тъй-като не ми се правят сцени, а и реално избягвам този момент цяла зима.
!! Проблема се появи веднага след ремонта, за това търся вашето мнение, как да подходя:
Сваляне на дюзите и даване на стенд ?
Повторна смяна на дифтунги и оглед на леглата на дюзите ?
Нещо друго, което да пропускам и да може да оказва влияние или подобно поведение на двигателя ?
Благодаря предварително и разчитам на вашите мнения!
Е ти малко късно си се сетил. Защо не отиде веднага до сервиза?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
adovet написа:Е ти малко късно си се сетил. Защо не отиде веднага до сервиза?
Адо, не знам какво да ти кажа, честно казано времето вече беше кофти и не съм карал агресивно, а при спокойно каране няма проблем. Забелязах го в деня в който взех колата от сервиза, но все още не бях осмислил самия проблем. Сега с оправянето на времето и по-честото настъпване на газта проблема се проявява.
Нямам за цел да уронвам престижа на сервиза, нито да се разправям... Ще отида другата седмица, като човек и ще обясня какво се случва....
Споделям пълната информация, за да се знае какво е правено по колата и какви са симпромите. По-важно ми е да си оправя колата и да получа съвет, како да гледам и на къде да се насоча.
Не ми стана приятно и от факта, че след свалянето на кората на двигателя има видими следи от малтретиране на дюзите.
Афектиран съм от случилото це и въпреки всичко съм оптимист, че проблема е дребен и има решение.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз имах същия проблем,и съм писал в друга тема.Колега това са дюзи на 1000%,а повярваи ми аз от дюзи имам голям опит



- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Поне 10пъти смених дюзи те,докато се оправят нещата.
Re: Стойности на дюзи при 60
pepsin написа:Аз имах същия проблем,и съм писал в друга тема.Колега това са дюзи на 1000%,а повярваи ми аз от дюзи имам голям опит![]()
Може да са се объркали и да са му сложили твойте старите дюзи .

Иначе , блъскането предполагам е било с цел по-лесно разглобяване.Както казват , с чук и огън всичко се оправя .

Trixster а дюзите разпозна ли ги като твоите или не си обръщал внимание преди това? Макар да е твърде късно вече.Може някой да се е зарадвал на хубави дюзи.
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Само че аз колега не съм ходил при Mirafiori,ами всичко сам си правя в къщи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани