Придърпване на 535D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- san_antoni
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.10.2012
- Местоположение: radom
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: karam si me4tata
- Детайли за колата: 530d 231ps+4ip
Re: Придърпване на 535D
здр и асам нов в форума и моите оборти играят и имам едно стържене когото калато поставя на 6 на 95км в час и до 110 нещо сякаш стържи на големи обороти всичко сие ок и на ръчен режим пак играят оборотите
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Придърпване на 535D
san_antoni написа:здр и асам нов в форума и моите оборти играят и имам едно стържене когото калато поставя на 6 на 95км в час и до 110 нещо сякаш стържи на големи обороти всичко сие ок и на ръчен режим пак играят оборотите
Колега, добре си дошъл във Форума, но си направи труда да пишеш грамотно в него, МОЛЯ ТЕ!
Така и не разбрах какъв ти е въпроса, но явно торк конверторът ти е за смяна или рециклиране - прочети темата от начало и ще разбреш какво да правиш.
Успех!
Re: Придърпване на 535D
...................................................................................
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Придърпване на 535D
Сменяй торка преди да е заминала кутията.ДПФ направо го махай и препрограмирай колата.
Успех.
Успех.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- VALENTIN NENKOV
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Придърпване на 535D
Здравейте колеги първо да се похваля с новата ми придобивка Е 61 535д 2006г.нов внос.
Благодаря на всички за изказаните мнения и решения на проблеми,информацията е безценна при купуване на БМВ особен но ако е първото.
При пробното каране не усетих придърпване въпреки че мн внимавах
за това, вероятно защото не бе загряла кутията, а карам автомати 14г. Е появи се.След мн консултации, за и против рециклиране на торк особено в бг, реших да взема нов.
Като свалихме кутията познайте какво открихме
-рециклиран торк. Да са карали ,колко да са я карали в салона, 4-500 км все пак е без номера.На торка имаше надписи – „С” и цифри, блестяха като току що надраскани.Маслото и филтъра бяха нови, така че ремонта е правен в бг със сигурност.Според майстора ми при Цанко в МиД Варна но знае ли човек.
За неуспешно рециклиране и в джемини зная със сигурност
За тези който се колебаят, да внимават много, защото филма може да стане Гръцка трагедия.
Още веднъж благодаря и мн мн здраве на всички
Благодаря на всички за изказаните мнения и решения на проблеми,информацията е безценна при купуване на БМВ особен но ако е първото.
При пробното каране не усетих придърпване въпреки че мн внимавах
за това, вероятно защото не бе загряла кутията, а карам автомати 14г. Е появи се.След мн консултации, за и против рециклиране на торк особено в бг, реших да взема нов.
Като свалихме кутията познайте какво открихме

За неуспешно рециклиране и в джемини зная със сигурност
За тези който се колебаят, да внимават много, защото филма може да стане Гръцка трагедия.
Още веднъж благодаря и мн мн здраве на всички
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Придърпване на 535D
Колега, честито автомобилче и жалко, че с купуването започват и ремонтите му, но у нас е така! Надявам се, като го направиш много да те радва!
Понеже и аз се оказах с вече рециклиран некачествено торк, би ли дал инфо от къде взимаш нов (ZF?), колко струва, колко време отнема доставката, сменя ли се отново маслото и т.н. - колкото повече инфо, толкова по-добре!
Благодаря и успех!
Иво
Понеже и аз се оказах с вече рециклиран некачествено торк, би ли дал инфо от къде взимаш нов (ZF?), колко струва, колко време отнема доставката, сменя ли се отново маслото и т.н. - колкото повече инфо, толкова по-добре!
Благодаря и успех!
Иво
- VALENTIN NENKOV
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Придърпване на 535D
Благодаря колега.Имам опит с 6-7г коли А6 и 2бр Е клас и знам че през първата год.заминават 3-4хил.лв докато влязат в час . Съжалявам че и с теб се е получило така.Дано всички др вземат в предвид нашия горчев опит.Аз не мога да дам абсолютно точна информация но ако ти можеш да кажеш къде е рециклиран и колко км е издържал твоя торк ще бъде мн полезно.Турбината я взех ZF за 1550лв нова с 20% отстъпка с 1 г гаранция (бмв 535) др ми я предлагаха за 1900лв , не е трудно да я намериш, както да ти направят и -%
. Мой близък я намери от търговци на нови части за аск и ме свърза със сервиз в несебър.
Филтъра беше нов и не го сменихме, в маслото нямаше стружки но го смених (не знаех какво е) трябва да се провери внимателно за стружки кутията -труд 400лв.
Ако имаш затруднение не е лошо да се свържеш с колегата Илко Иванов от Добрич в този форум, свестен пич изглежда, сигурно ще измислите нещо.
ПП.
Вътре в торка (освен др неща) има нещо подобно на феродов диск и няколко др диска (единия е с пружини по него ) който се износват, в началото приплъзват на пресекулки и колата придърпва или оборотите играят, когато свърши феродото се трие метал в метал, от там навсякъде в кутията, не е добре да се чака. Този който видях беше така
Сигурно няма оригинални части от zf или просто се ползват евтини, от там и проблемите.
Ако някой е по запознат нека сподели

Филтъра беше нов и не го сменихме, в маслото нямаше стружки но го смених (не знаех какво е) трябва да се провери внимателно за стружки кутията -труд 400лв.
Ако имаш затруднение не е лошо да се свържеш с колегата Илко Иванов от Добрич в този форум, свестен пич изглежда, сигурно ще измислите нещо.
ПП.
Вътре в торка (освен др неща) има нещо подобно на феродов диск и няколко др диска (единия е с пружини по него ) който се износват, в началото приплъзват на пресекулки и колата придърпва или оборотите играят, когато свърши феродото се трие метал в метал, от там навсякъде в кутията, не е добре да се чака. Този който видях беше така
Сигурно няма оригинални части от zf или просто се ползват евтини, от там и проблемите.
Ако някой е по запознат нека сподели
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Придърпване на 535D
Благодаря ти за отговора!
Искрено ти пожелавам да ти стигнат 3-4 хил лв. за стягане на колата - аз в пъти ги прескочих вече!
Моят торк е бил рециклиран някъде в Италия, още не придърпва, но не е блансиран добре и има "биене", което се усеща на празен ход и се чува стържещ звук откъм предната страна на кутията.
Мисля да взема заводски рециклиран от ЗФ, както е описано по-горе в темата.
Успех!
Искрено ти пожелавам да ти стигнат 3-4 хил лв. за стягане на колата - аз в пъти ги прескочих вече!
Моят торк е бил рециклиран някъде в Италия, още не придърпва, но не е блансиран добре и има "биене", което се усеща на празен ход и се чува стържещ звук откъм предната страна на кутията.
Мисля да взема заводски рециклиран от ЗФ, както е описано по-горе в темата.
Успех!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Придърпване на 535D
VALENTIN NENKOV написа:Благодаря колега.Имам опит с 6-7г коли А6 и 2бр Е клас и знам че през първата год.заминават 3-4хил.лв докато влязат в час . Съжалявам че и с теб се е получило така.Дано всички др вземат в предвид нашия горчев опит.Аз не мога да дам абсолютно точна информация но ако ти можеш да кажеш къде е рециклиран и колко км е издържал твоя торк ще бъде мн полезно.Турбината я взех ZF за 1550лв нова с 20% отстъпка с 1 г гаранция (бмв 535) др ми я предлагаха за 1900лв , не е трудно да я намериш, както да ти направят и -%. Мой близък я намери от търговци на нови части за аск и ме свърза със сервиз в несебър.
Филтъра беше нов и не го сменихме, в маслото нямаше стружки но го смених (не знаех какво е) трябва да се провери внимателно за стружки кутията -труд 400лв.
Ако имаш затруднение не е лошо да се свържеш с колегата Илко Иванов от Добрич в този форум, свестен пич изглежда, сигурно ще измислите нещо.
ПП.
Вътре в торка (освен др неща) има нещо подобно на феродов диск и няколко др диска (единия е с пружини по него ) който се износват, в началото приплъзват на пресекулки и колата придърпва или оборотите играят, когато свърши феродото се трие метал в метал, от там навсякъде в кутията, не е добре да се чака. Този който видях беше така
Сигурно няма оригинални части от zf или просто се ползват евтини, от там и проблемите.
Ако някой е по запознат нека сподели
Колега наговорили са ти доста глупости, прегледай темата за торка и ще видиш кое, как и защо се износва отделно цената за нов е правилна но ZF дават две години гаранция, а не едно за това стискам палци да не са ти бутнали рециклаж за нов.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Придърпване на 535D
noiseless написа:Колега, честито автомобилче и жалко, че с купуването започват и ремонтите му, но у нас е така! Надявам се, като го направиш много да те радва!
Понеже и аз се оказах с вече рециклиран некачествено торк, би ли дал инфо от къде взимаш нов (ZF?), колко струва, колко време отнема доставката, сменя ли се отново маслото и т.н. - колкото повече инфо, толкова по-добре!
Благодаря и успех!
Иво
Торкът от ZF Австрия е 500евро, но искат да върнеш стария. Звънях да питам.

Re: Придърпване на 535D
След като два пъти прочетох темата, мисля че и аз съм в тази група. Оборотите играят с 50-100, като това се случва само при поддържане на постоянна скорост. Забелязал съм го да се случва на равен път при обороти 1500-2000. При спокойно каране превключва на около 2000 оборота, но това, което се наблюдава не е превключване, нито предърпване. Моята не е 535D и не знам дали е същата скоростна кутия. Маслото и филтъра са сменени преди 2000 км, но колата я карам от скоро и не съм сигурен дали този ефект се появи след смяна на масло.
- VALENTIN NENKOV
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Придърпване на 535D
Колега Taruno прекъсването на връзката между доставчик и сервиз дава 1% повече гаранция ако не си сигурен в сервиза, най малкото сам ще съм си виновен. Но така парите за труд са повече.
В хидросъединителя има доста части който предполагам могат да се скапят никак не е елементарно, клипчетата са ала бала. според мен може да се ползва само корпуса
Този демострационния който разгледах бегло и описах по горе беше от мб за 7g кутия едва ли има коренна разлика с бмв.
В хидросъединителя има доста части който предполагам могат да се скапят никак не е елементарно, клипчетата са ала бала. според мен може да се ползва само корпуса
Този демострационния който разгледах бегло и описах по горе беше от мб за 7g кутия едва ли има коренна разлика с бмв.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Придърпване на 535D
Колеги гаранцията наистина е 2 години,но от сервизите се презастраховат и дават 1 година.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Придърпване на 535D
toncho83 написа:Колеги гаранцията наистина е 2 години,но от сервизите се презастраховат и дават 1 година.
Ха, ха - това е готино!
Нека да ги пре-презастраховаме и да си искаме гаранции само по 6 месеца тогава!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани