термостат BMW E60 525d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: термостат BMW E60 525d
да карах след един познат с чип + DPF. Преди чипа не пушеше след чипа пуши и кюнеца стана черен след няколко хиляди км.
Tool - Fear Inoculum
Re: термостат BMW E60 525d
Emooo написа:да карах след един познат с чип + DPF. Преди чипа не пушеше след чипа пуши и кюнеца стана черен след няколко хиляди км.
да, зависи какъв "чип" си е боднал.
карай след мен да видиш дали пуши.
а кюнеца ми почерня, след като излезе димилката при чистенето на DPF-а. преди това беше чист.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: термостат BMW E60 525d
Emooo написа:с DPF пак пуши като има чип няма какво да се залъгваме.
Вярно е че пуши.. Пуши в тръбата между изпускателния колектор и ДПФ-а!

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: термостат BMW E60 525d
Emooo написа:да карах след един познат с чип + DPF. Преди чипа не пушеше след чипа пуши и кюнеца стана черен след няколко хиляди км.
Това повдига много въпроси, примерно дали му е наличен ДПФ-а, дали в момента не е регенерирал и затова да е пушил, и т.н. Технически каквито и сажди да се генерират, трябва да остават в ДПФ-а. Това е функцията на ДПФ-а, и няма нищо общо с чипа. За да пропуска ДПФ-а сажди, трябва да регенерира, да е вече задръстен, да е пробит или нещо такова.

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: термостат BMW E60 525d
Говорих с един колега с Ауди А6 и той ми каза че е имал проблеми с температурата като мене - недостигане на работна температура в движение, а като работи на място всичко е ок. Каза че при него не била добре обезвъздушена системата. Някой знае ли от къде се обезвъздушава охлаждащата течност на е60?
Tool - Fear Inoculum
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: термостат BMW E60 525d
Emooo написа:Говорих с един колега с Ауди А6 и той ми каза че е имал проблеми с температурата като мене - недостигане на работна температура в движение, а като работи на място всичко е ок. Каза че при него не била добре обезвъздушена системата. Някой знае ли от къде се обезвъздушава охлаждащата течност на е60?
През термостата.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: термостат BMW E60 525d
Вчера и аз си проверих температурата на охлаждащата течност, всичко си е нормата 88-92. Значи термостатите работят. Но накрая на пътуването караш по един черен път около 2 км на много бавна скорост 12-14км/ч. Температурата което държеше колата беше 96-98 градуса. Това нормално ли е?
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: термостат BMW E60 525d
toni написа:Вчера и аз си проверих температурата на охлаждащата течност, всичко си е нормата 88-92. Значи термостатите работят. Но накрая на пътуването караш по един черен път около 2 км на много бавна скорост 12-14км/ч. Температурата което държеше колата беше 96-98 градуса. Това нормално ли е?
Мисля че не


Re: термостат BMW E60 525d
badjo, в чуждите форуми има подобни постове от хора сменили термостати но въпреки това не могат да достигнат работна температура. След втора подмяна на главния термостат вече достигат работна температура. Или са ни монтирали стари термостати или новите са дефектни. Явно пак ще трябва да сменям термостати но този път ще си го сменя сам.
Ето как
http://forums.5series.net/topic/94994-m ... on-a-535d/
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/05/66
Ето как
http://forums.5series.net/topic/94994-m ... on-a-535d/
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/05/66
Tool - Fear Inoculum
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: термостат BMW E60 525d
Малко да възобновя темата
От около 10тина дни ми изчезна парното. Колата /BMW E60 530d 2004г./ започна да загрява много бавно , а като тръгна за Бургас , направо изстива
Поразчетох се из нета и тук във форума какво е написано за проблема и реших , че трябва да сменя термостата /големия/. Поръчах на колегата laviatan термостатче , днеска го получих и се заех да го сменя.
Пиша всичко това за да може в бъдеще , ако някой реши сам да извършва процедурата , да се знае , че не е кой-знае каква философия. Разбира се нужни са и някои специфични инструменти , които може не всеки да има в гаража.
В момента колата съм я разглобил и съм свалил стария термостат. Хапвам и отивам да я сглобя. Ще взема и фотоапарата да направя някоя снимка на цялата процедура , макар и отзад напред.
Из нета четох няколко обяснения за разглобяване , но се посочваха неща за сваляне , от които няма нужда. Аз разглобих за 25 мин. и ще я сглобя за по-малко.
Айде , отивам

От около 10тина дни ми изчезна парното. Колата /BMW E60 530d 2004г./ започна да загрява много бавно , а като тръгна за Бургас , направо изстива

Поразчетох се из нета и тук във форума какво е написано за проблема и реших , че трябва да сменя термостата /големия/. Поръчах на колегата laviatan термостатче , днеска го получих и се заех да го сменя.
Пиша всичко това за да може в бъдеще , ако някой реши сам да извършва процедурата , да се знае , че не е кой-знае каква философия. Разбира се нужни са и някои специфични инструменти , които може не всеки да има в гаража.
В момента колата съм я разглобил и съм свалил стария термостат. Хапвам и отивам да я сглобя. Ще взема и фотоапарата да направя някоя снимка на цялата процедура , макар и отзад напред.
Из нета четох няколко обяснения за разглобяване , но се посочваха неща за сваляне , от които няма нужда. Аз разглобих за 25 мин. и ще я сглобя за по-малко.
Айде , отивам

- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: термостат BMW E60 525d
А алгоритъма за влизане в сервизното меню и проверка на работната температура, важи ли за Х5 Е70?
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: термостат BMW E60 525d
RuM6n написа:А алгоритъма за влизане в сервизното меню и проверка на работната температура, важи ли за Х5 Е70?
Това не знам. Не съм имал съприкосновение Е70.
Иначе с термостата съм готов. Всичко си е така , както беше преди. Имам си парно

Отне ми 30тина мин. Мислех , че ще се справя по-бързо. Забавих се при закрепването на маркуча за долната част на рамката с вентилатора.
Самият термостат се състои от две части /разглобяеми/ - пластмасов корпус и метална част с пружинки , която си е баш обикновен термостат. Може би се продава само металната част отделно и ще трябва да е по евтина. Аз платих 79лв. за комплекта.
Както обещах , направих някоя снимка. До колкото знам обаче , тука може да се качват само 3 снимки на веднъж , за това ще пусна няколко отговора един след друг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: термостат BMW E60 525d
Продължавам с операцията 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: термостат BMW E60 525d
Термостата е свален.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: термостат BMW E60 525d
Сглобяването е по обратния начин.
След като се уверих , че съм стегнал всички скоби и съединения , започнах да наливам антифриз през разширителното казанче. Първо налях този , който бях събрал в тубичката . Долях около 700 грама нов антифриз.
За обезвъздушаване бях оставил отворена пробката на малкия термостат.
После върнах обратно на мястото си рамката с вентилатора , като внимателно закачих маркуча от долу и включих буксите от ляво. Монтирах и пластмасовия капак , който фиксира рамката с вентилатора. Запалих двигателя и огледах за евентуални течове и се уверих , че антифриза циркулира през разширителния съд. Вижда се , като е отворена капачката му.
Всичко беше ОК. Оставих двигателя да поработи и започнах да пипам маркучите. Първоначално горните се затоплиха , а долния си остана студен. Като загря двигателя , долния маркуч също взе да стопля. Това означаваше , че термостата беше започнал да отваря. В купето вече беше топло Парното си работеше както преди.
Монтирах железният капак над радиатора и пластмасовия капак на двигателя , като за последно проверих за течове. Операцията завърши успешно , без усложнения.
След като се уверих , че съм стегнал всички скоби и съединения , започнах да наливам антифриз през разширителното казанче. Първо налях този , който бях събрал в тубичката . Долях около 700 грама нов антифриз.
За обезвъздушаване бях оставил отворена пробката на малкия термостат.
После върнах обратно на мястото си рамката с вентилатора , като внимателно закачих маркуча от долу и включих буксите от ляво. Монтирах и пластмасовия капак , който фиксира рамката с вентилатора. Запалих двигателя и огледах за евентуални течове и се уверих , че антифриза циркулира през разширителния съд. Вижда се , като е отворена капачката му.
Всичко беше ОК. Оставих двигателя да поработи и започнах да пипам маркучите. Първоначално горните се затоплиха , а долния си остана студен. Като загря двигателя , долния маркуч също взе да стопля. Това означаваше , че термостата беше започнал да отваря. В купето вече беше топло Парното си работеше както преди.
Монтирах железният капак над радиатора и пластмасовия капак на двигателя , като за последно проверих за течове. Операцията завърши успешно , без усложнения.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани