Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ще товариш комбито, ще пътуваш предимно извънградско, търсиш дистроник. Та с оглед на тия неща, въобще няма да коментирам идеята за хибриди на 535д (щото там гониш 450-500 коня и почва филма с кардани, скоростни кутии, спирачки, окачвания и т.н.), а ще попитам за кво въобще ти е 535д? Едно 530д с кадърен ремап отива на 270-300 коня, ако на него му хибридизираш единствената турбина, ще отидеш на коне като "само чипосано" 535д (около 350-360). За какво са ти повече? А и при 530д има избор 4х4 или задно, автомат или ръчка...
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Явно тук продължават да се гледат филми и да се мечтае.hitar_potar написа:Ще товариш комбито, ще пътуваш предимно извънградско, търсиш дистроник. Та с оглед на тия неща, въобще няма да коментирам идеята за хибриди на 535д (щото там гониш 450-500 коня и почва филма с кардани, скоростни кутии, спирачки, окачвания и т.н.), а ще попитам за кво въобще ти е 535д? Едно 530д с кадърен ремап отива на 270-300 коня, ако на него му хибридизираш единствената турбина, ще отидеш на коне като "само чипосано" 535д (около 350-360). За какво са ти повече? А и при 530д има избор 4х4 или задно, автомат или ръчка...
Ремап на 530 или 535 води след себе си най-малкото ремонт на хидротрансформатор на скоростите. Преди фейслифта е сметнат на 600Нм. След фейса за 700. След чип 660НМ при 2К оборота, колко време ще кара?
Отделно има леки разлики между 530 и 535 в спирачките. При вторите са доста по-големи и по-скъпи за смяна
Читава кола, за да имаш трябва да подготвиш кинти и като я вземеш да ревизираш дюзи, да смениш свещи, вериги, термостати и още една купчина неща.
Изобщо чип е последното нещо за което трябва да се мисли. Хибридни турбини са една шапка пари, с тях трябва и интеркулер - 450лв е само той, да не казвам, че следва и ремап, който трябва да е на Дино стенд задължително.
След цялото това нещо обикновено ако не си олекнал едни 5К е добре.
Та в началото на поста се казва, 20К за кола нямам, но тунинг ще се прави. Като видим цените на частите и става много неприятно.
Да не казвам, че гражданската е едни хубави пари на 535д, каското и то.
Сигурен ли си, че 1200лв годишно за Каско и ГО няма да те притесняват? Данъка е 460лв за година, сега май ще падне, ама аз не тая надежди.
Напишете си домашното, защото тези коли нямат нищо общо с е39 или е36 като поддържка, ако искаш да караш надеждна кола.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги и за много години. Обръщам се към Вас
за мнение и помощ. Карал съм Е 39 дизел 525 преди 3 години но впоследствие търкалях един голф 5 за което се извинявам как и да е продадох го. Сега отново искам да се върна към любимата марка. Та сега съм се спрял на Е 60 525ix автоматик фейслифт. Ще бъда благодарен за мнения за модела, двигател на какво да наблегна при оглед. Мотора сполучлив ли е и т.н. Не съм много запознат. Благодаря предварително
за мнение и помощ. Карал съм Е 39 дизел 525 преди 3 години но впоследствие търкалях един голф 5 за което се извинявам как и да е продадох го. Сега отново искам да се върна към любимата марка. Та сега съм се спрял на Е 60 525ix автоматик фейслифт. Ще бъда благодарен за мнения за модела, двигател на какво да наблегна при оглед. Мотора сполучлив ли е и т.н. Не съм много запознат. Благодаря предварително
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Има стотици за продан Е60, А6 и разни други евтини вече премиуми, не защото много се купуват и хората печелят, а защото 90 процента от купувачите си мислят, че тази кола ще струва 1-2 хиляди годишно. Ако искаш да вземеш кола на под 400к с повечко екстри трябва да отделиш към 20.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
За двигателя търсиш и четеш всичко изписано за N52-мотори! По-добрия вариант (от към разход на масло поне) бил В30,казват колегите,които имат такива...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Малка поправка .. Е60 525ix фейслифт е с N53 мотора и там драмите са други. Хубаво е колегата добре да изчете темите с болните неща за този мотор и да направи една сметка дали финансово може да издържи.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Аз имам точно такава. Повече от година търсих нещо читаво, като първоначално бюджетът беше около 15 хиляди. Да, но като цяло бензинови с x-drive малко се предлагат, а тези които гледах бяха отчайващи. Нагледах се на какви ли не ТОП УНИКАТ-и и избушени кокошарници на рИаЯлни 150000 км. Както и да е, няма да разтягам локуми. След като се бях отчаял изведнъж изскочи точно това, което търсех. Автомобил поръчван и купуван от България на 148 к. км, до последно гледан само в официални представителства, без драскотинка и с почти всички екстри. Да, но цената беше 21 к. лева. Платих ги и не съжалявам. Като комфорт, пъргавина, екстри и тн. съм абсолютно доволен. Двигателят е 6 цилиндров (N53) редови, атмосферен. Дърпа перфектно от ниски обороти и е доста икономичен. Извънградско ми дава около 8 и нещо-9 литра на 100, а в града около 10-11. Предстои ми обслужване след около 1000 км. и не се налага капка доливане на масло (противно на клишето, че БМВ били масларници всичките). Като слаби места се водят най-вече инжекторите (мисля са пиезо-електрични), въпреки, че аз до сега не съм имал проблеми, но и предишния собственик ги е чистил на стенд преди 60 к. км. Откъм годишни разходи-съвсем не са малки. Дори без да се чупи си приготви минимум 2300-2500 лв. (1300 лв каско+500 и няколко за данък (поне в Плевен е толкова, на повечето места е по-евтин), гражданска отговорност, преглед...). Обслужването е на много приятна цена (в М-Кар 139 лв. масло с маслен филтър). Няма смисъл да се пести от малки разходи (кофти бензин, менташко масло и филтри и тн), че после ще ти излезе през носа. За каско и пакет за сигурност (аларма с имобилайзер, механично ключе и пренареждане на OBD буксата) мисля е излишно да се обсъжда, т.к. много се крадат (целите или на компоненти). Не че това може да спре някой, особено професионалист, но без тях си е самоубийство.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
И един мармот тайно ти долива бензин, без да знаеш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Благодаря за съветите колеги. Гледах една обява но мисля че се продава повечко време. Знам че по снимки трудно може да се направят някакви заключения, но ще съм благодарен за мнения или дали някой не я е гледал Ето я и обявата [url]https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11541971564959196&slink=9dj8tp[url]
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
rosti_84 написа:...Извънградско ми дава около 8 и нещо-9 литра на 100, а в града около 10-11
Този разход в града и на дизеловия ми Голф 5, 4Motion, ръчка не съм го докарвал. Моята 530XI под 16/100 градско не дава, доста си преувеличил с този разход.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Наистина тилкова пише. Вярно, че не съм го мерил на колонка, но поне толкова пише на компютъра. Не карам като пенсионер, но в никакъв случай не съм състезател. Обикновено си карам на 2-3 хиляди оборота и само когато изпреварвам отивам към червения сектор, но за нашите пътища толкова.Deo_10 написа:rosti_84 написа:...Извънградско ми дава около 8 и нещо-9 литра на 100, а в града около 10-11
Този разход в града и на дизеловия ми Голф 5, 4Motion, ръчка не съм го докарвал. Моята 530XI под 16/100 градско не дава, доста си преувеличил с този разход.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
rosti_84 написа:Наистина тилкова пише. Вярно, че не съм го мерил на колонка, но поне толкова пише на компютъра. Не карам като пенсионер, но в никакъв случай не съм състезател. Обикновено си карам на 2-3 хиляди оборота и само когато изпреварвам отивам към червения сектор, но за нашите пътища толкова.Deo_10 написа:rosti_84 написа:...Извънградско ми дава около 8 и нещо-9 литра на 100, а в града около 10-11
Този разход в града и на дизеловия ми Голф 5, 4Motion, ръчка не съм го докарвал. Моята 530XI под 16/100 градско не дава, доста си преувеличил с този разход.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
По компютър може да я настроим да показва и 6/100 градско
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ами не споря, но нищо не е манипулирано. Все пак един голям атмосферен двигател, когато го караш леко работи по-икономично, отколкото малолитражен работещ на предела. Разбира се има разлика между горивата, но аз зареждам уж от най-високооктановите.dextuar написа:rosti_84 написа:Наистина тилкова пише. Вярно, че не съм го мерил на колонка, но поне толкова пише на компютъра. Не карам като пенсионер, но в никакъв случай не съм състезател. Обикновено си карам на 2-3 хиляди оборота и само когато изпреварвам отивам към червения сектор, но за нашите пътища толкова.Deo_10 написа:rosti_84 написа:...Извънградско ми дава около 8 и нещо-9 литра на 100, а в града около 10-11
Този разход в града и на дизеловия ми Голф 5, 4Motion, ръчка не съм го докарвал. Моята 530XI под 16/100 градско не дава, доста си преувеличил с този разход.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
По компютър може да я настроим да показва и 6/100 градско
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Е човекът кара градско в(на) Плевен, може и да му пише 11/100 по борд. Аз към момента с 4-цилиндровия дизел съм на 11/100 в София, като се застоя и покарам градско в Плевен се движи около 6.5-7/100
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
При мен, с 523 Н52, не успях да смъкна под 12-13 дори и с повечко каране по околовръстното.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани