Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Бойко написа:Здравейте колеги, може ли за мнение относно следната обява:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=976iow
Предварително благодаря!
С тези посни снимки какво да кажем, даже таблото не е снимано. На пръв поглед никакви екстри, ръчна ск. кутия



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Според мен това е абсолютен коптор, благодарение на който се чуват коментари от сорта на "баси гадната марка ", "5-цата е бахти трошляка" и тн. Скандалното е, че преди няколко месеца дадох 20 к за e60, 525xi на 142 к км, купувана и гледана до последния километър в Аутобавария, с почти всички възможни екстри, и от БМВ ми предложиха тази цена за обратно изкупуване!adovet написа:Бойко написа:Здравейте колеги, може ли за мнение относно следната обява:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=976iow
Предварително благодаря!
С тези посни снимки какво да кажем, даже таблото не е снимано. На пръв поглед никакви екстри, ръчна ск. кутия![]()
![]()
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Благодаря за отговорите ,но може ли аргументи ...защо не ви харесва, кое навява за измама или скрито нещо?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
За измама или скрити проблеми аз лично няма как да разбера по снимките и описанието, което е крайно изерпателно, чрез "колата е топ състояние". Според мен не си заслужава човек да брои 11 бона за толкова опощен автомобил, само за да прилича на истинско е60. Да оставим на страна, че е преди фейслифта (което е свързано с доста и то сериозни проблеми по важни агрегати и системи), но аз лично не виждам смисъл да се вземе уж висок клас, бизнес автомобил без никакви екстри, ръчна скоростна кутия и гаден салон. Тази кола още от поръчването си преди 14 години е осакатена максимално, на базова стойност и няма да се учудя ако липсва каквато и да била оторизирана, извънгаранционна поддръжка. Лично аз не бих броил толкова пари за това. 11 бона сега, минимум 2-3 после, ако няма изненади, и получаваш кола с екстри на голф 3 с лъскава външност.Бойко написа:Благодаря за отговорите ,но може ли аргументи ...защо не ви харесва, кое навява за измама или скрито нещо?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колегата колп пусна по на горе една фейсова която е малко по скъпа, но си заслужава
. Погледни я
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Вижте какво се продава под 15000 лв ,всички са на реални километри ,първи собственик ,под 200000км, докарани на ход, обслужвани в представителствата. А истината е ,че всички са закупени от bg автокъщи ,напудрени ,със превъртян километраж ,колкото повече екстри има ...или скорости или двигател куца, едното за сметка на другото.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Бойко написа:Вижте какво се продава под 15000 лв ,всички са на реални километри ,първи собственик ,под 200000км, докарани на ход, обслужвани в представителствата. А истината е ,че всички са закупени от bg автокъщи ,напудрени ,със превъртян километраж ,колкото повече екстри има ...или скорости или двигател куца, едното за сметка на другото.
Ми не всички са такива, ама като ти кажа че моята под 20к не бих я дал и ще почнеш да се смееш че имало същите по 13.....
Отдели си повече време и търси кола с история от Швейцария или Германия, при проверките сам ще се убедиш, че има ралика с Италяснките дето имат по 2-3 записа в оторизиран сервиз за цяото си съществуване


- Heat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 26.10.2012
- Кара: 3.0i
- Мечтае да кара: 335i
- Детайли за колата: Кола
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги,
Весела Коледа и още по-добро посрещане на 2019!
С настъпващата армия от екоджендъри и тоталната забрана на дизелите в Западна Европа от 2020, реших да си изпълня една мечта и да си взема Е61 дизелово.
Насочил съм се към 535D двигателя. Колата няма да се ползва градско в София, имам си метро за ходене на работа.
Аз съм от Сандански и реално ще се ползва основно София <-> Сандански, лятото в Гърция и 2-3 разходки по Южна Европа, че на Север много се гърмят последно време.
В момента ще ходя да оглеждам тази - знам, че цената изглежда съмнително ниска. Всъщност нямам си на идея колко струва читава такава кола, преди фейса.
https://www.mobile.bg/11543461935219048
Не съм голям фен на екстрите, към момента гоня над 1млн километра в автомобил, карал съм всякакви автомобили. Общо взето най-важното ми е темпомата. Не знам дали моделите преди фейслифта имат дистроник. При дълги пътувания в Европа по магистралите, дистроника е много приятна глезотия, особено вечер.
Всякакви други подгреви, модгреви, шибидаси и прочие грам не ме интересуват.
Искам комби, защото пътувам много извън София и мога да си натоваря нещата вътре спокойно. Веднъж дори с един приятел със свалени гуми, успяхме да натоварим кросов мотор в неговата Е61 =)
Нямам семейство или куче, просто комбитата ми харесват повече и при Ауди и при БМВ от много време. Коли с две врати, ако не са италиански, не ми харесват.
Сега идват няколко важни въпроса:
1. Както знаем, Е61 вече си е тийнейджърка, даже някой екземпляри, скоро ще станат годни да гласуват на 18г. Нормално е колите да си имат детски болести, особено преди фейса.
Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата. Пък аз си обичам колите и ако я откраднат, ще е много кофти.
Въпроса: Какви са им детските болести на Е61 комбитата 535D преди фейслифта, ако имат такива.
2. След няколко месеца каране, за да съм сигурен, че съм сменил всички консумативи и двигателя работи читаво, директно заминава за ремап. Един колега в офиса ми обяснява някакви филми, че турбините на 535D излизали хибридни от завода и държат на надуване. Това ми звучи, малко странно, не съм сигурен, че колегата знае какво е хибридна турбина - но, истина ли е, че този двигател държи на повече поразтъркване. Не говоря за стандартен ремап за 40 коня и 90 нютона, а за пълна програма - махане на DPF, евентуално лъжене/махане на катализатори, една идея по-широка генерация и след това ремап. Ако стане хубаво - след това вече може и хибридни турбини и дюзи и Господ знае и стари баби след това, къде ще отиде филмОт.
3. Това ще ми е първата дизелова кола лична, до тук винаги съм наблягал на бензин с турбо във всякакви размери. Доколкото знам, дизела в България не е от най-качествените стоки. Бих се радвал, ако някой, който кара 535D, сподели от дизела на коя бензиностанция - колата се чувства най-добре.
Весела Коледа и още по-добро посрещане на 2019!
С настъпващата армия от екоджендъри и тоталната забрана на дизелите в Западна Европа от 2020, реших да си изпълня една мечта и да си взема Е61 дизелово.
Насочил съм се към 535D двигателя. Колата няма да се ползва градско в София, имам си метро за ходене на работа.
Аз съм от Сандански и реално ще се ползва основно София <-> Сандански, лятото в Гърция и 2-3 разходки по Южна Европа, че на Север много се гърмят последно време.
В момента ще ходя да оглеждам тази - знам, че цената изглежда съмнително ниска. Всъщност нямам си на идея колко струва читава такава кола, преди фейса.
https://www.mobile.bg/11543461935219048
Не съм голям фен на екстрите, към момента гоня над 1млн километра в автомобил, карал съм всякакви автомобили. Общо взето най-важното ми е темпомата. Не знам дали моделите преди фейслифта имат дистроник. При дълги пътувания в Европа по магистралите, дистроника е много приятна глезотия, особено вечер.
Всякакви други подгреви, модгреви, шибидаси и прочие грам не ме интересуват.
Искам комби, защото пътувам много извън София и мога да си натоваря нещата вътре спокойно. Веднъж дори с един приятел със свалени гуми, успяхме да натоварим кросов мотор в неговата Е61 =)
Нямам семейство или куче, просто комбитата ми харесват повече и при Ауди и при БМВ от много време. Коли с две врати, ако не са италиански, не ми харесват.
Сега идват няколко важни въпроса:
1. Както знаем, Е61 вече си е тийнейджърка, даже някой екземпляри, скоро ще станат годни да гласуват на 18г. Нормално е колите да си имат детски болести, особено преди фейса.
Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата. Пък аз си обичам колите и ако я откраднат, ще е много кофти.
Въпроса: Какви са им детските болести на Е61 комбитата 535D преди фейслифта, ако имат такива.
2. След няколко месеца каране, за да съм сигурен, че съм сменил всички консумативи и двигателя работи читаво, директно заминава за ремап. Един колега в офиса ми обяснява някакви филми, че турбините на 535D излизали хибридни от завода и държат на надуване. Това ми звучи, малко странно, не съм сигурен, че колегата знае какво е хибридна турбина - но, истина ли е, че този двигател държи на повече поразтъркване. Не говоря за стандартен ремап за 40 коня и 90 нютона, а за пълна програма - махане на DPF, евентуално лъжене/махане на катализатори, една идея по-широка генерация и след това ремап. Ако стане хубаво - след това вече може и хибридни турбини и дюзи и Господ знае и стари баби след това, къде ще отиде филмОт.
3. Това ще ми е първата дизелова кола лична, до тук винаги съм наблягал на бензин с турбо във всякакви размери. Доколкото знам, дизела в България не е от най-качествените стоки. Бих се радвал, ако някой, който кара 535D, сподели от дизела на коя бензиностанция - колата се чувства най-добре.

- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Heat написа:...Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата...
Ако искаш кола за на улицата, съобрази се с реалността тук. Преди или след фейса тая кола малко ще изкара на улицата особено в София. До няколко дена ще ти заминат фаровете, навигацията, волана (ако е М-ков)
- Heat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 26.10.2012
- Кара: 3.0i
- Мечтае да кара: 335i
- Детайли за колата: Кола
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bokouser написа:Heat написа:...Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата...
Преди или след фейса тая кола не обича да стои на улицата особено в София. До няколко дена ще ти заминат фаровете, навигацията, волана (ако е М-ков)
И какво предлагаш - E46 330D? =) Но на един колега и неговото откраднаха. Мдам, това е много голям проблем в София в момента. Най-странното е, че в блока имам един комшия с W211 facelift Е500 с невероятни AMG джанти и седи на тротоара всяка вечер и нищо му няма. А всички познати с БМВ-та след 2002 имат поне по един опит да си припознае някой.
Нека игнорираме света на безгръбначните - колата от обявата, според Вас обръщана ли е?

- bokouser
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Няма какво да предложа, аз лично я държа на охраняем паркинг. Предишната ми кола беше 211-ка и там проблемите са решими - огледала и парктроник лайстни има как да опазиш, джанти също, но тук налитат на доста неща
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
И аз си държа сегашната 60-ка на паркинг, след като откраднаха предишната.
А по сервизите колко Опоскани 60-ки и 90-ки без волани, навигация фарове и т.н. има...
Но уви, в такава държава живеем.

А по сервизите колко Опоскани 60-ки и 90-ки без волани, навигация фарове и т.н. има...
Но уви, в такава държава живеем.

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
@Heat има и преди фейса с дистроник,но са по-рядко срещани то като цяло си е рядко срещана и при фейса тая екстра.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Heat написа:Здравейте колеги,
Весела Коледа и още по-добро посрещане на 2019!
С настъпващата армия от екоджендъри и тоталната забрана на дизелите в Западна Европа от 2020, реших да си изпълня една мечта и да си взема Е61 дизелово.
Насочил съм се към 535D двигателя. Колата няма да се ползва градско в София, имам си метро за ходене на работа.
Аз съм от Сандански и реално ще се ползва основно София <-> Сандански, лятото в Гърция и 2-3 разходки по Южна Европа, че на Север много се гърмят последно време.
В момента ще ходя да оглеждам тази - знам, че цената изглежда съмнително ниска. Всъщност нямам си на идея колко струва читава такава кола, преди фейса.
https://www.mobile.bg/11543461935219048
Не съм голям фен на екстрите, към момента гоня над 1млн километра в автомобил, карал съм всякакви автомобили. Общо взето най-важното ми е темпомата. Не знам дали моделите преди фейслифта имат дистроник. При дълги пътувания в Европа по магистралите, дистроника е много приятна глезотия, особено вечер.
Всякакви други подгреви, модгреви, шибидаси и прочие грам не ме интересуват.
Искам комби, защото пътувам много извън София и мога да си натоваря нещата вътре спокойно. Веднъж дори с един приятел със свалени гуми, успяхме да натоварим кросов мотор в неговата Е61 =)
Нямам семейство или куче, просто комбитата ми харесват повече и при Ауди и при БМВ от много време. Коли с две врати, ако не са италиански, не ми харесват.
Сега идват няколко важни въпроса:
1. Както знаем, Е61 вече си е тийнейджърка, даже някой екземпляри, скоро ще станат годни да гласуват на 18г. Нормално е колите да си имат детски болести, особено преди фейса.
Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата. Пък аз си обичам колите и ако я откраднат, ще е много кофти.
Въпроса: Какви са им детските болести на Е61 комбитата 535D преди фейслифта, ако имат такива.
2. След няколко месеца каране, за да съм сигурен, че съм сменил всички консумативи и двигателя работи читаво, директно заминава за ремап. Един колега в офиса ми обяснява някакви филми, че турбините на 535D излизали хибридни от завода и държат на надуване. Това ми звучи, малко странно, не съм сигурен, че колегата знае какво е хибридна турбина - но, истина ли е, че този двигател държи на повече поразтъркване. Не говоря за стандартен ремап за 40 коня и 90 нютона, а за пълна програма - махане на DPF, евентуално лъжене/махане на катализатори, една идея по-широка генерация и след това ремап. Ако стане хубаво - след това вече може и хибридни турбини и дюзи и Господ знае и стари баби след това, къде ще отиде филмОт.
3. Това ще ми е първата дизелова кола лична, до тук винаги съм наблягал на бензин с турбо във всякакви размери. Доколкото знам, дизела в България не е от най-качествените стоки. Бих се радвал, ако някой, който кара 535D, сподели от дизела на коя бензиностанция - колата се чувства най-добре.
1. Детските болести са калпавите колектори и капризната навигация, което са сравнително евтини ремонти. Турбините са скъпички и рециклирането рядко дава добър резултат, но пък винаги можеш да отидеш да ти направят един хибрид. Иначе има доста теми кое колко струва, има и ремонти за доста пари. Като цяло за мен Е60 да се купи без пълен преглед в БМВ и без история(не книжка, там всеки може да твори) в днешно време си е руска рулетка.
2. Ако само ще ремапваш въобще няма смисъл да пипаш DPF-a. Турбините държат до към 350кс без проблем, нагоре е рисково, поне доколкото съм чел. Личното ми мение е, че ако зимаш 15г уморен дизел за ежедневка за да я търбушиш и да пуши като комин по пътищата, по-добре си карай квото караш сега. Със смяна на генерацията не знам какво мислиш да постигнеш без хибридна турбина, предвид колко ще струва читава.
3. Има и кофти дизел, ама обикновено е на шано бензиностанциите, дето хората ходят да спестят по 10ст на литър. Лично според мен не е толкова лош дизела, старата кола направи към 80к, основно Шел и Лукойл, сипвал съм от повечето други, дори Марешки, проблем не съм имал с дюзи и др.
Дистроника преди фейса е рядък и няма Stop/Go.
Heat написа:Нека игнорираме света на безгръбначните - колата от обявата, според Вас обръщана ли е?
Не мисля, спортните седалки обикновено имат памет само на шофьорската седалка, а памет за пасажерската е била екстра и е много рядко, а тук е на лявата.
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Heat написа:Здравейте колеги,
Весела Коледа и още по-добро посрещане на 2019!
С настъпващата армия от екоджендъри и тоталната забрана на дизелите в Западна Европа от 2020, реших да си изпълня една мечта и да си взема Е61 дизелово.
Насочил съм се към 535D двигателя. Колата няма да се ползва градско в София, имам си метро за ходене на работа.
Аз съм от Сандански и реално ще се ползва основно София <-> Сандански, лятото в Гърция и 2-3 разходки по Южна Европа, че на Север много се гърмят последно време.
В момента ще ходя да оглеждам тази - знам, че цената изглежда съмнително ниска. Всъщност нямам си на идея колко струва читава такава кола, преди фейса.
https://www.mobile.bg/11543461935219048
Не съм голям фен на екстрите, към момента гоня над 1млн километра в автомобил, карал съм всякакви автомобили. Общо взето най-важното ми е темпомата. Не знам дали моделите преди фейслифта имат дистроник. При дълги пътувания в Европа по магистралите, дистроника е много приятна глезотия, особено вечер.
Всякакви други подгреви, модгреви, шибидаси и прочие грам не ме интересуват.
Искам комби, защото пътувам много извън София и мога да си натоваря нещата вътре спокойно. Веднъж дори с един приятел със свалени гуми, успяхме да натоварим кросов мотор в неговата Е61 =)
Нямам семейство или куче, просто комбитата ми харесват повече и при Ауди и при БМВ от много време. Коли с две врати, ако не са италиански, не ми харесват.
Сега идват няколко важни въпроса:
1. Както знаем, Е61 вече си е тийнейджърка, даже някой екземпляри, скоро ще станат годни да гласуват на 18г. Нормално е колите да си имат детски болести, особено преди фейса.
Знам, че всички ще препоръчате да си взимам след фейса, но 20 000 за кола някак си не ми се дават. Отделно, нямам гараж в София и само ще я мисля на улицата. Пък аз си обичам колите и ако я откраднат, ще е много кофти.
Въпроса: Какви са им детските болести на Е61 комбитата 535D преди фейслифта, ако имат такива.
2. След няколко месеца каране, за да съм сигурен, че съм сменил всички консумативи и двигателя работи читаво, директно заминава за ремап. Един колега в офиса ми обяснява някакви филми, че турбините на 535D излизали хибридни от завода и държат на надуване. Това ми звучи, малко странно, не съм сигурен, че колегата знае какво е хибридна турбина - но, истина ли е, че този двигател държи на повече поразтъркване. Не говоря за стандартен ремап за 40 коня и 90 нютона, а за пълна програма - махане на DPF, евентуално лъжене/махане на катализатори, една идея по-широка генерация и след това ремап. Ако стане хубаво - след това вече може и хибридни турбини и дюзи и Господ знае и стари баби след това, къде ще отиде филмОт.
3. Това ще ми е първата дизелова кола лична, до тук винаги съм наблягал на бензин с турбо във всякакви размери. Доколкото знам, дизела в България не е от най-качествените стоки. Бих се радвал, ако някой, който кара 535D, сподели от дизела на коя бензиностанция - колата се чувства най-добре.
RS6 или M5


Един в квартала играе същият филм... освен BMW-то да пуши повече от стар камион и да излага марката не виждам какво друго стана...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани