Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
da6ip написа:Сега остава някой да сподели дали е правил тази процедура на М57N с 218 кс? И какви са впечатленията?
Малко ми трябва за да я вкарам в бокса, но засега се твърди че на този двигател не се износват така веригите, а и няма никакви паразитни шумове/симптоми...
Аз съм сменял на моя Х5 който е с 218к.с. мотор с DPF. Положението на 205к. км. беше 1:1 с на MadChicken.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Преди да смениш веригите нещо нередно имаше ли?Всички пишат че трябва да се сменят. Нека да пише някой който е късал верига и как е бил мотора преди да я скъса. Иначе може и буталата и коляновия вал да сменим с нови.Има ли някой който е късал верига или само е чувал че се късат?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Ами тук където живея са минимум 5 бройки скъсани... Ремонта на единия го знам излезе към 5к. А и сега като го слушам мотора, след ремонта си е леко шумен....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
timur_lenk написа:Преди да смениш веригите нещо нередно имаше ли?Всички пишат че трябва да се сменят. Нека да пише някой който е късал верига и как е бил мотора преди да я скъса. Иначе може и буталата и коляновия вал да сменим с нови.Има ли някой който е късал верига или само е чувал че се късат?
Я пробвай пак да изчетеш цялата тема, че нещо задаваш отговори...
Only dead fish follow the stream...
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
като гледам май става ясно накъде отива работата
тимур: късат се, и то дори и на коли с реални километри коли и произход (в Германия) пак се късат.
при късните модели (2009-2011) става въпрос за дефекти, т.е. самите вериги са по-кофти, но при ранните модели (2004-2007) е износване.
при 4-цилиндровия N47 (oт 2008 вкл. насам) е доста по-голям проблема.
при М57 късните модели няма симптоми, дори има една серия двигатели на F01 където си е почти фабричен дефект (може да изгърми и на 40 хил км), който го оправят в средата на 2010-та мисля. но при ранните М57 (2004-2007) може да има разтракване като симптом... ама май може и да няма

тимур: късат се, и то дори и на коли с реални километри коли и произход (в Германия) пак се късат.
при късните модели (2009-2011) става въпрос за дефекти, т.е. самите вериги са по-кофти, но при ранните модели (2004-2007) е износване.
при 4-цилиндровия N47 (oт 2008 вкл. насам) е доста по-голям проблема.
при М57 късните модели няма симптоми, дори има една серия двигатели на F01 където си е почти фабричен дефект (може да изгърми и на 40 хил км), който го оправят в средата на 2010-та мисля. но при ранните М57 (2004-2007) може да има разтракване като симптом... ама май може и да няма

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Когато някой попита нещо,ако мога му отговарям,не му казвам какво да чете. Значи за да е сигурно трябва да сменяме веригите на всяка смяна масло.Или на всеки 40к км,демек 2 семени.
Ще карам със старите вериги,като ги скъсам ще ви се похваля. МИсля да отворя мотора и да сменя блока защото аз видях един спукан. От утре всички почвайте да сменяте блоковете защото се пукат.
Дайте цена на от дару на нов блок с комплект бутала и сегменти,да смениме и тех.
Ще карам със старите вериги,като ги скъсам ще ви се похваля. МИсля да отворя мотора и да сменя блока защото аз видях един спукан. От утре всички почвайте да сменяте блоковете защото се пукат.
Дайте цена на от дару на нов блок с комплект бутала и сегменти,да смениме и тех.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
timur_lenk написа:Когато някой попита нещо,ако мога му отговарям,не му казвам какво да чете. Значи за да е сигурно трябва да сменяме веригите на всяка смяна масло.Или на всеки 40к км,демек 2 семени.
Ще карам със старите вериги,като ги скъсам ще ви се похваля. МИсля да отворя мотора и да сменя блока защото аз видях един спукан. От утре всички почвайте да сменяте блоковете защото се пукат.
Дайте цена на от дару на нов блок с комплект бутала и сегменти,да смениме и тех.
e да, има и хора които отказват да сменят маслото на автоматика - и се аргументират съвсем сериозно, че от БМВ са написали на етикета че това масло е вечно


Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Абе,при мене вече 3 скъсаха карданите. Даите цени на карадани с труд. И 3те са фейса. Колегите с такива да почват да сменят.15К е ремонта щото повличат кутията и от там и мотора.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
timur_lenk написа:Абе,при мене вече 3 скъсаха карданите. Даите цени на карадани с труд. И 3те са фейса. Колегите с такива да почват да сменят.15К е ремонта щото повличат кутията и от там и мотора.
Колега, ако нямаш какво да кажеш по темата по-добре недей пиши!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Здравейте,
Тоя проблем с веригите всички модификации на M57 моторите ли засяга?
По VIN моята е M57/T2, но идея нямам каква е разликата от M57/N2.
Някой може ли да обясни?
Благодаря.
Тоя проблем с веригите всички модификации на M57 моторите ли засяга?
По VIN моята е M57/T2, но идея нямам каква е разликата от M57/N2.
Някой може ли да обясни?
Благодаря.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Според един друг английски форум по често това става на м47 моторите.Като преди това веригата вие. Работи като фуражомелка. Там не намерих нито един колега с 3литров мотор със скъсана верига. Един беше взел статистика от някъде на 10 000 коли 8 късат верига.Ето ти линк и виж какви прави веригата
http://www.youtube.com/watch?v=nI2OgTdHXL4
http://www.youtube.com/watch?v=nI2OgTdHXL4
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
timur_lenk написа:Според един друг английски форум по често това става на м47 моторите.Като преди това веригата вие. Работи като фуражомелка. Там не намерих нито един колега с 3литров мотор със скъсана верига. Един беше взел статистика от някъде на 10 000 коли 8 късат верига.Ето ти линк и виж какви прави веригата
http://www.youtube.com/watch?v=nI2OgTdHXL4
Пич,пак не си доразбрал ........ В клипа става дума за N47 !!!
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Правописна грешка извинявам се,можеш да ме осъдиш нали сме сме демокрация
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Целта на линка е да се види как вие верига,не какъв е мотора. М57 не намерихме с виеща верига.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Така е - такъв ясен симптом като виене при М57 липсва.
Ако имаше, никой нямаше да сменя превантивно, а щеше просто да чака да завие.
А че има износване и късане и без виене, го показват фактите. Дали при М57 са 8 коли на 10,000 или 80 на 10,000 никой не знае. Там и пробега и поддръжката си играят сериозна роля. Тези коли са на години и км.. Едно е да караш кола на 250 хил. която ще я държиш още 3 години - тогава има смисъл да вкараш стойността на 4-5 резервоара в нова верига. Друго е да имаш М57 на 150 хил. и да го продаваш след година - тогава няма какво да се занимаваш с глупости. Трето е да не се знаят километрите на колата и да не искаш да ги даваш тия пари - тогава се правиш че няма такъв проблем и чукаш на дърво да не ти се случи..
Ако имаше, никой нямаше да сменя превантивно, а щеше просто да чака да завие.
А че има износване и късане и без виене, го показват фактите. Дали при М57 са 8 коли на 10,000 или 80 на 10,000 никой не знае. Там и пробега и поддръжката си играят сериозна роля. Тези коли са на години и км.. Едно е да караш кола на 250 хил. която ще я държиш още 3 години - тогава има смисъл да вкараш стойността на 4-5 резервоара в нова верига. Друго е да имаш М57 на 150 хил. и да го продаваш след година - тогава няма какво да се занимаваш с глупости. Трето е да не се знаят километрите на колата и да не искаш да ги даваш тия пари - тогава се правиш че няма такъв проблем и чукаш на дърво да не ти се случи..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани