Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Нещата от алито винаги имат някакъв компромис с качеството. Ако държиш да си поръчаш от там, бих те посъветвал да занесеш средната част в някой сервиз да проверят най-малко баланса. Моята част когато я поръчвах, гледах отзиви за продавача, че това е фирма която се занимаваше професионално с това и най-вече че не е директно от Китай. Може самите части да са от там не твърдя обратното, но факта е че случих на част, която не ми създава ядове.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
За съжаление след 2 седмици турбината даде дефект.Беше блокирала геометрията. Върнах я в турбос хют спокоен ,че имам две години гаранция.
Уви специалистите там решиха,че е минало някакво твърдо тяло, като казаха, че сигурно е парче от вихрови клапи. Колата обаче няма такива и смениха версията, че е възможно да е отчупен електрод от подгряваща свещ.
ГАРАНЦИЯ НЯМА !!! щом не е по тяхна вина.
При рекламация , колата отива в оторизиран сервиз за разглобяване и мнение ...Ако искаш !!!
Утре ще я взема и преди да я сложа ще сваля и подгряващите свещи и ще ги сменя с нови. Човекът от турбос хют в разговор решихме ,че ако има твърдо тяло някъде то ще в катализатора. Сигурен съм ,че няма, но утре и това ще проверя.
Така,че всичко за сега ми ляга около 2000+ лв с втори ремонт и два пъти труд сваляне и качване.
Турбос хют преди дни ми направиха турбината.
Колата вървеше отлично но имаше омасляване около смазващите вход и изход , което исках да оправя. При оглед се оказа ,че има и пукнатина в геометрията. Турбото нямаше почти никакъв луфт, но леко се чуваше при ускорение, което уж било нормално.
Сега няма никакъв шум а колата върви още по-добре.
Върнаха и старите части.
Много съм доволен. Ремонт 720 лв. с фактура и две години гаранция.
Уви специалистите там решиха,че е минало някакво твърдо тяло, като казаха, че сигурно е парче от вихрови клапи. Колата обаче няма такива и смениха версията, че е възможно да е отчупен електрод от подгряваща свещ.
ГАРАНЦИЯ НЯМА !!! щом не е по тяхна вина.
При рекламация , колата отива в оторизиран сервиз за разглобяване и мнение ...Ако искаш !!!
Утре ще я взема и преди да я сложа ще сваля и подгряващите свещи и ще ги сменя с нови. Човекът от турбос хют в разговор решихме ,че ако има твърдо тяло някъде то ще в катализатора. Сигурен съм ,че няма, но утре и това ще проверя.
Така,че всичко за сега ми ляга около 2000+ лв с втори ремонт и два пъти труд сваляне и качване.
Турбос хют преди дни ми направиха турбината.
Колата вървеше отлично но имаше омасляване около смазващите вход и изход , което исках да оправя. При оглед се оказа ,че има и пукнатина в геометрията. Турбото нямаше почти никакъв луфт, но леко се чуваше при ускорение, което уж било нормално.
Сега няма никакъв шум а колата върви още по-добре.
Върнаха и старите части.
Много съм доволен. Ремонт 720 лв. с фактура и две години гаранция.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани