Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
[quote="off_line"]то пък к`ва ти е гаранцията като я купиш от чужбина че няма да се съсипеш от ремонти?[/quot
Гаранция е, че като купиш тук ще се съсипеш от ремонти! А от чужбина не се знае...
Не се ли замисляш, как е възможно, автомобилите тук да са на по-ниски цени от Германия - примерно.
Човек, който има възможността да си закупи автомобил сам от чужбина не трябва дори да се замисля да дава пари на някакви убитаци - джамбази.
Гаранция е, че като купиш тук ще се съсипеш от ремонти! А от чужбина не се знае...

Не се ли замисляш, как е възможно, автомобилите тук да са на по-ниски цени от Германия - примерно.
Човек, който има възможността да си закупи автомобил сам от чужбина не трябва дори да се замисля да дава пари на някакви убитаци - джамбази.

- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
dallev написа:Имам един-два въпроса отностно е60.... значи като търся кола из БГ искам да проверя торка и кормилната рейка.... това как може да стане най-вероятно в сервиз, но такива проверки извървшат ли се в сервизи оторизирани на БМВ и този ТОРК за какво служи и може ли да се разбере по някав начин като работи колата дали го има или няма или дали е развален ? Също и за катализатора проверка дали е там или не и ако го няма дали ще се разбере? Благодаря предварително ,защото тези въпроси ме мъчат и ще се нуждая от помощ
За "торка" има начин да се провери!Както ти е казал колегата по-наклон изкачване и оборотомера "играе"или я караш с 240км/ч падаш на 150км/ч и натискаш мръсна газ да ускори колкото може до макс....така 7-8 пъти правиш....ако е заминал "торка" след 8-то натискане ще остане на същата (6та скорост) и ще набира бавно...спира да връща скорост надолу!Маслото на скоростната кутия загрява и вискозитета му пада...така не може да уплътни хлабините в ск.кутия("торка").
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
mak1n7osh написа:Някой може ли да даде коментар относно шума на двигателя 525 срещу 530. Останал съм с впечатлението че 525 идва някак си по-шумен.
Аз също съм заинтересован, даже мисля че 520 пък е по-шумен от 525? Някай ми беше казал, че това е заради цилиндтире щото 6ка бил по-оравновесен или нещо такова.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
a1n написа:mak1n7osh написа:Някой може ли да даде коментар относно шума на двигателя 525 срещу 530. Останал съм с впечатлението че 525 идва някак си по-шумен.
Аз също съм заинтересован, даже мисля че 520 пък е по-шумен от 525? Някай ми беше казал, че това е заради цилиндтире щото 6ка бил по-оравновесен или нещо такова.
Предполагам за дизели говорите..e няма как 520 с 4 цилиндров да е тих като 525 или 530 които са 6 цилиндрови..още от Е46 е така ,шестака ако е поддържан и няма проблеми звучи прекрасно на място,усеща се че е спокоен мотор..проблема с шума не е от това,че е по-балансиран или не нацяло (и 5цилиднорвите дизели пак са по-тихи от 4) .
По-спомен от разговор с един професор за съжаление забравих цялото разяснение - но при 4цилиндров мотор се губи един хармоник ,който при 6 не.
Реално звука на дизела идва от детонациите в цилиндрите заради голямото налягане...затова повечето добавки имат смазочни свойства и поне при мен мога да "чуя" разликата при работата на мотора макар и за кратко докато действа добавката...
Доста пъти се е споменавало наливането на малки дози двутактово масло в горивото точно за тази цел..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
колега bmw545i, всичко е много относително, както от тук може да си закупиш хубав/подържан автомобил, така и навън може да вземеш някой дарак, на 1/2 милион километра, съсипан от каране, но не става въпрос за това да се разправяш с автоджамбази, то системата е аналогична, дали от автокъща тук или навън - доверие 0. Но има и друго, нима хората в този форум (какъвто си и ти), верни фенове на марката не си подържат автомобилите? Ако човек е готов да даде 20-20+к за е60 съм сигурен че ще намери и тук в България кола която си заслужава парите и напълно ще оправдае очакванията му, и никъде не говорим за автообяви от рода на: "BMW 530D 218к.с.- ПЕРФЕКТНА!!! ЦЕНА 12 499лв. КАЧВАШ СЕ И КАРАШ!!!" (:
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Моя шеф си докара А6ца 2005г. от Германия лично... след много обикаляне уж намери "неговата кола"...
Та за 1 година каране или около 40-50к км е сменил - бутала, турбо, целия климатик и някакви чарколяци по скоростите... та около 27к лв е така набързо.
Аз съм обикалял из Германия за кола но като видях, че масово са руснаци (които не искат да говорят на руски като ги питаш нещо) и араби... и ме достраша да купувам кола от там... може би нямам опит с такива покупки.
Всичките ми коли са купувани от тук (дори и от горубляне) и до сега не съм имал проблем... но цената никога не е била "топ", а поне с 2000лв над средната пазарна.
Та за 1 година каране или около 40-50к км е сменил - бутала, турбо, целия климатик и някакви чарколяци по скоростите... та около 27к лв е така набързо.
Аз съм обикалял из Германия за кола но като видях, че масово са руснаци (които не искат да говорят на руски като ги питаш нещо) и араби... и ме достраша да купувам кола от там... може би нямам опит с такива покупки.
Всичките ми коли са купувани от тук (дори и от горубляне) и до сега не съм имал проблем... но цената никога не е била "топ", а поне с 2000лв над средната пазарна.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Така като гледам много хора се чудят на къде да хванат като си избират автомобил и конкретно за търсенето на Е60 имам някой наблюдения и мога да споделя моя опит.
Вариант 1: Купувате запазена кола без забележки за 25 000-30 000 лева и се молите да няма проблеми, защото е гледана и още и е рано за сериозни ремонти.
Вариант 2: Гледате кола в рамките на 10 000 -15 000 лева и започвате да планирате ремонтите докато съживите автомобила.
Аз лично подходих към вариант 2 и до момента мога да споделя следното:
1месец - Масло, въздушен филтър,маслен филтър,горивен филтър, филтър картерни газове, ремъци, масло хидравлика, предни накладки, задни накладки, акумулатор, чистачки, пасажерски еър бег (кантар) - 1037лв (части и труд)
2месец - предни пружини, предни амортисьори, втулка заден шенкел, реглаж, рециклиране турбо, соленоид ЕГР, почистване ЕГР, почистване колектор, смяна гарнитури колектор - 1760лв (части и труд)
Остават
3месец - термостати голям, малък, водна помпа, антифриз, свещи, реле свещи ~400лв
4месец - торк, картер, масло скорости ~1500лв
Автомобилът е 530D - 2004г на 160 000км
- последната записана грешка в компа е на 214 000км, така че реалистично е да приемем пробег от около 300 000км и след това съживяване би трябвало да има доста оставащ живот.
Дано информацията да ви е полезна.
Вариант 1: Купувате запазена кола без забележки за 25 000-30 000 лева и се молите да няма проблеми, защото е гледана и още и е рано за сериозни ремонти.
Вариант 2: Гледате кола в рамките на 10 000 -15 000 лева и започвате да планирате ремонтите докато съживите автомобила.
Аз лично подходих към вариант 2 и до момента мога да споделя следното:
1месец - Масло, въздушен филтър,маслен филтър,горивен филтър, филтър картерни газове, ремъци, масло хидравлика, предни накладки, задни накладки, акумулатор, чистачки, пасажерски еър бег (кантар) - 1037лв (части и труд)
2месец - предни пружини, предни амортисьори, втулка заден шенкел, реглаж, рециклиране турбо, соленоид ЕГР, почистване ЕГР, почистване колектор, смяна гарнитури колектор - 1760лв (части и труд)
Остават
3месец - термостати голям, малък, водна помпа, антифриз, свещи, реле свещи ~400лв
4месец - торк, картер, масло скорости ~1500лв
Автомобилът е 530D - 2004г на 160 000км

Дано информацията да ви е полезна.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
колега, много ценна ифнормация! поздравления за което, така всеки сам може да си направи преценката и да реши какво да избере, въпреки че и екземпляр за 30 000лв може да хвърли я турбо, я торк, я някоя дюза..докато не си навъртяла и 10 хил.км с нея, гаранция няма.
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
AmW написа:Моя шеф си докара А6ца 2005г. от Германия лично... след много обикаляне уж намери "неговата кола"...
Та за 1 година каране или около 40-50к км е сменил - бутала, турбо, целия климатик и някакви чарколяци по скоростите... та около 27к лв е така набързо.
Аз съм обикалял из Германия за кола но като видях, че масово са руснаци (които не искат да говорят на руски като ги питаш нещо) и араби... и ме достраша да купувам кола от там... може би нямам опит с такива покупки.
Всичките ми коли са купувани от тук (дори и от горубляне) и до сега не съм имал проблем... но цената никога не е била "топ", а поне с 2000лв над средната пазарна.
Като си видял руснаците и арабите, защо мислиш, че джамбазите купуват от германците ?!? Всъщност имаш право - джамбазите не купуват от руснаците и арабите, които си видял а от изпадналите араби и руснаци, които не си видял, защото колите които си видял стават криво-ляво за нещо, а тези, които джамбазите карат в България са тези за боклука, които никои друг не би купил.
Колега, тук читава кола не идва - не се изплаща за джамбазина.

- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Абсолютно съгласен съм с теб.
Мисълта ми беше, че не е гаранция дори и в Германия, че няма да се набълбукаш. В моя случай бюджета беше 10к евро... в крайна сметка ТМ Ауто предложиха кола на 70к км. Което в Германия беше мираж, и съпроводено с риск да ме излъжат.
Аз за това предпочитам от частно лице и карана тук... а най добре форумна (но това си е мое мнение).
Може и да се лъжа но мисля, че с годините докарват все повече и повече бараки... вноса изцяло или поне на 90% и повече е само на кокали които ги пудрят и продават през 1000-2000лв.
Мисълта ми беше, че не е гаранция дори и в Германия, че няма да се набълбукаш. В моя случай бюджета беше 10к евро... в крайна сметка ТМ Ауто предложиха кола на 70к км. Което в Германия беше мираж, и съпроводено с риск да ме излъжат.
Аз за това предпочитам от частно лице и карана тук... а най добре форумна (но това си е мое мнение).
Може и да се лъжа но мисля, че с годините докарват все повече и повече бараки... вноса изцяло или поне на 90% и повече е само на кокали които ги пудрят и продават през 1000-2000лв.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
AmW написа:Абсолютно съгласен съм с теб.
вноса изцяло или поне на 90% и повече е само на кокали които ги пудрят и продават през 1000-2000лв.
Колега, разликата запазено и горублянско е60 няма да е 1000-2000лв ами ще е 2000-4000 евро поне. Много хора скачат да карат е60 щото го гледат по афтокъщите за по 8000 евро и се почва едно плачене и

- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Нямам в предвид разликата м/у "запазено" и "горублянско" а за това с каква надценка продават колите, и то в ценовия диапазон 12-13к лв. Та дори и по скъпи.
Докарване,връщане км и замазване на грешки в БК, боядисване на надрани детайли и слаби тенекеджийски умения
, претапициране волан, пране салон/двигател, вип обяви в мобиле и едни 2000лв за джамбазина...
И така се получава обява за голф 5 "Уникат" на цена 13к лв, купен за 8к и с подаването на ключовете ти сваля 1000лв
Докарване,връщане км и замазване на грешки в БК, боядисване на надрани детайли и слаби тенекеджийски умения

И така се получава обява за голф 5 "Уникат" на цена 13к лв, купен за 8к и с подаването на ключовете ти сваля 1000лв

- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Гледайте и за сервизна история, много е важна. Тези коли не се скапват от много километри, а от лоша или никаква поддръжка.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Шефът ми си е харесал е60 и ме пита за тази.Тъй като не съм запознат много много реших да ви питам: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine
- Slay
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 11.12.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525Д'09
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
kurti999 написа:Шефът ми си е харесал е60 и ме пита за тази.Тъй като не съм запознат много много реших да ви питам: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine
На снимки изглежда добре.Няма поставки за чаши и е само с подгрев.Спортни седалки( ако шефа е едър няма да са му много удобни ).Цената според мен е малко висока.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани