Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Alexi написа:ОФФ:като ти спадне гумата се върти по бързо колега ,щото и се намалява диаметъра .. а не по бавно.. дали от това ще ти даде грешка не знам ,щото и като завиваш гумите ти се въртят с различна скорост ..
Без значение дали се върти по бавно или по бързо, важното е че когато една от гумите е с различно налягане веднага дава
Имах проблем наскоро с една от джантите и гумата спадаше на няколко дена и веднага показваше индикация от TPMC, след напомпване и зануляване на мониторинга всичко си е ОК.
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
dallev написа:Да, колега , обадих се на човека каза ,че са пръскани предна и задна броня километрите били на 2 и са били смъкнати иначе каза била читава ,но не се знаеспрял съм се и на тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=39d81u понеже е в София някой да я е гледал да знае за какво става въпрос заслужава ли си ?
тази я гледах преди няколко дена. по седалката бих казал че е на доста повече от 180 х. км. аз лично си мисля че не си заслужава парите и доста бързо си тръгнах
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
Ясно , благодаря колега ,че казвате за какво става въпрос ,защото пътя ми е доста да не отивам до София да се разочаровам от колата... найстина ми харесва,но с тия грешки и тоя теч не знаеш какво може да е , а тука говорим за големи суми отностно оправянето на такава кола


- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
Забравих да те попитам , какви са грешките , могат ли да се трият или е нещо развалено и сериозно ? Общо взето като си я гледал хареса ли ти за кво става въпрос по колата ? Искам да си взема нещо хубаво, а не някаква кола дето да хвърля по нея за оправяне още сумати пари затова питам

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
dallev написа:weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
Забравих да те попитам , какви са грешките , могат ли да се трият или е нещо развалено и сериозно ? Общо взето като си я гледал хареса ли ти за кво става въпрос по колата ? Искам да си взема нещо хубаво, а не някаква кола дето да хвърля по нея за оправяне още сумати пари затова питаминтересува ме тази колата за това
Колега само да ти кажа, че и аз като теб бях на пазара от доооооста време преди да намеря читав екземпляр. Факта е че от афто-къщи в БГ може да намериш е60 на супер цена, но особенно в горубляне изобщо не си го и помисляй. Помисли, е60 на 180 хил. за 9 хиляди евро? Махни 2 хил. за джамбаза и сложи още 200 хил км на колата, претапицирана предна лява седалка, напудрена с замаскираните и "пъпки по лицето" и горе долу получаваш реална идея к'во купуваш. Не, че нещо но хубаво е60 без проблем на сравнително не много километри, Гюнтер ще си го кара, или ако го продава ще го продава скъпо. Аз моето като го взех, и почерпих бандата по случея, викат ти луд ли си да дадеш 2-3к ерво отгоре над пазарната и стойност в мобилето. Да ама не колата е близко до перфектна(все пак е 5 годишна) от частно лице. Иначе ти ще дадеш 18к лева и после още 10к за ремонти и пак може да не стане кола от нея. Нали знаеш едно нещо като почне да се отваря често почва да се разтропва ... като жената

Инче истории от българските джамбази колкот искаш. Аз гледах едно 3.0д, на външен вид супер, двигателя също, но от долу цялата разлопана италянка даже не я проверих в сервиз за механични проблеми. История 2: Едно супер запазено хареса ми много, отивам в сервиз грешки колкото щеш (както спомена колегата), на дюзи, на скоростта, на някви си датчици, изчистваме ги, палиш пак се появяват, значи смятай го през месец ще си в сервиза и както ти каза всяка интервенция не е хич ефтина. История 3: Мой познат с Мерцедес Е класа (в класа на е60) му се чупи скоростна 2 пъти, и 2 пъти я прави по 3к дава (и това тънко в квартален сервиз при познат) и на 3тия път като се счупи направо я "окрепиха" колкото да върви 1-2 хил км и в Горубляне я даде на безценица (на цената колкото ги взимат от Италия). Джамбаза вика даже не я запали, само я погледна и вика ОК и тва е. Той естествено разбира кво зима ама ще даде 200 лв да я напудрят и слага табела с 40-50% по скъпо от колкото я е дал. Тва е гадната реалност, мойта препоръка не бързай и от джамбази, хеле пък в горубляне

Малко се поувлякох, успех дано имаш късмет. Кво беше - жена и кола са на късмет

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
При наличието на толкова много електроника в тази кола, грешки все има някакви, въпросат е какви са, защото от грешка до грешка има голяма разлика.
Теч на антифриз от маркуч - ами ще се смени, колко да е този маркуч.
Акумулатор, по автокъщите сигурно са малко дизелите, на които не трябва да им смениш акумулатора преди зимния сезон.
В крайна сметка, трябва да се погледне по-задълбочено и да се види как стоят нещата след това, ако сметката излиза лек пазарлък и това е.
Цената на тази кола е примамлива, по-нова година и е 4х4.
П.П. Наблюдавам завишение в цените на Е60тките спрямо зимата, така че може би в момента има някакъв пик

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Може ли мнение за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3aub5d ? Ако някой познава колата нека да сподели 

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
dallev написа:weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
Забравих да те попитам , какви са грешките , могат ли да се трият или е нещо развалено и сериозно ? Общо взето като си я гледал хареса ли ти за кво става въпрос по колата ? Искам да си взема нещо хубаво, а не някаква кола дето да хвърля по нея за оправяне още сумати пари затова питаминтересува ме тази колата за това
Колега, тук хубава кола много, ама много трудно ще намериш.


- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
a1n написа:dallev написа:weedminer написа:Наистина не си заслужава. Имаше теч на антифриз от една тръба. Има 10-12 грешки поне, а и акумулаторът беше заминал...
Забравих да те попитам , какви са грешките , могат ли да се трият или е нещо развалено и сериозно ? Общо взето като си я гледал хареса ли ти за кво става въпрос по колата ? Искам да си взема нещо хубаво, а не някаква кола дето да хвърля по нея за оправяне още сумати пари затова питаминтересува ме тази колата за това
Колега само да ти кажа, че и аз като теб бях на пазара от доооооста време преди да намеря читав екземпляр. Факта е че от афто-къщи в БГ може да намериш е60 на супер цена, но особенно в горубляне изобщо не си го и помисляй. Помисли, е60 на 180 хил. за 9 хиляди евро? Махни 2 хил. за джамбаза и сложи още 200 хил км на колата, претапицирана предна лява седалка, напудрена с замаскираните и "пъпки по лицето" и горе долу получаваш реална идея к'во купуваш. Не, че нещо но хубаво е60 без проблем на сравнително не много километри, Гюнтер ще си го кара, или ако го продава ще го продава скъпо. Аз моето като го взех, и почерпих бандата по случея, викат ти луд ли си да дадеш 2-3к ерво отгоре над пазарната и стойност в мобилето. Да ама не колата е близко до перфектна(все пак е 5 годишна) от частно лице. Иначе ти ще дадеш 18к лева и после още 10к за ремонти и пак може да не стане кола от нея. Нали знаеш едно нещо като почне да се отваря често почва да се разтропва ... като жената![]()
Инче истории от българските джамбази колкот искаш. Аз гледах едно 3.0д, на външен вид супер, двигателя също, но от долу цялата разлопана италянка даже не я проверих в сервиз за механични проблеми. История 2: Едно супер запазено хареса ми много, отивам в сервиз грешки колкото щеш (както спомена колегата), на дюзи, на скоростта, на някви си датчици, изчистваме ги, палиш пак се появяват, значи смятай го през месец ще си в сервиза и както ти каза всяка интервенция не е хич ефтина. История 3: Мой познат с Мерцедес Е класа (в класа на е60) му се чупи скоростна 2 пъти, и 2 пъти я прави по 3к дава (и това тънко в квартален сервиз при познат) и на 3тия път като се счупи направо я "окрепиха" колкото да върви 1-2 хил км и в Горубляне я даде на безценица (на цената колкото ги взимат от Италия). Джамбаза вика даже не я запали, само я погледна и вика ОК и тва е. Той естествено разбира кво зима ама ще даде 200 лв да я напудрят и слага табела с 40-50% по скъпо от колкото я е дал. Тва е гадната реалност, мойта препоръка не бързай и от джамбази, хеле пък в горублянеПросто ако колата е кошница и постоянно е в сервиз ще я намразиш и колата и марката. Гедай някой съфорумец, частно лице, или пък си я докарай сам.
Малко се поувлякох, успех дано имаш късмет. Кво беше - жена и кола са на късмет
Напълно си прав, колега


- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
то пък к`ва ти е гаранцията като я купиш от чужбина че няма да се съсипеш от ремонти?
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
jenkarche написа:Може ли мнение за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3aub5d ? Ако някой познава колата нека да сподели
На първо четене е с бизнес-а . Виж дали не е даже само с информационен дисплей .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Имам един-два въпроса отностно е60.... значи като търся кола из БГ искам да проверя торка и кормилната рейка.... това как може да стане най-вероятно в сервиз, но такива проверки извървшат ли се в сервизи оторизирани на БМВ и този ТОРК за какво служи и може ли да се разбере по някав начин като работи колата дали го има или няма или дали е развален ? Също и за катализатора проверка дали е там или не и ако го няма дали ще се разбере? Благодаря предварително ,защото тези въпроси ме мъчат и ще се нуждая от помощ 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Няма как да провериш торка освен с каране, и недей да си мислиш, че е дефект торк-а е еквивалента на комплект маховик + съединител сменя се винаги и това е информация от ZF, прекарах поне час и 40 мин в разговори с тях относно износването му и макар да признават че на моделите до 2006-та са използвали по-некачетвено уплътнение казват, че винаги има износване и то е неизбежно. Варианта да нарпавят торка като двумасовия маховик на VW им се е сторил неприемлив тъй като при него износването не дава признаци и разбие ли се става мазало с кутията.
На положителната страна рециклира се ще кихнеш към 450-600 лв. за рециклирането, но колата ще заспи за 150к + км стига да е качествено. Аз ще пращам моя в понеделник тъй като симптомите вече са доста дразнещи, но това което те съветвам е изкарай колата и на някой баир я пусни на темпомат с около 90-100 към 1500 оборота ако има играене на оборотите това е 1ви признак, ако има притрисане по време на ускорение от 60 до 100 под натоварване ( баир, завой, натоварен до горе автомобил) това е втори признак, третия е бавно превключване на предавките и ритане между 1-2-3, което е слабо но се усеща.
За рейката тропането на волана е доста ясно изразено и при износена такава ще го усетиш, а ако волана е доста тежък вероятно е била натягане допълнително.
На положителната страна рециклира се ще кихнеш към 450-600 лв. за рециклирането, но колата ще заспи за 150к + км стига да е качествено. Аз ще пращам моя в понеделник тъй като симптомите вече са доста дразнещи, но това което те съветвам е изкарай колата и на някой баир я пусни на темпомат с около 90-100 към 1500 оборота ако има играене на оборотите това е 1ви признак, ако има притрисане по време на ускорение от 60 до 100 под натоварване ( баир, завой, натоварен до горе автомобил) това е втори признак, третия е бавно превключване на предавките и ритане между 1-2-3, което е слабо но се усеща.
За рейката тропането на волана е доста ясно изразено и при износена такава ще го усетиш, а ако волана е доста тежък вероятно е била натягане допълнително.
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Някой може ли да даде коментар относно шума на двигателя 525 срещу 530. Останал съм с впечатлението че 525 идва някак си по-шумен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани