Проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Проблем
Здравейте, наскоро си купих 520d-2007г..Много се радвам но нещо като че ли не е наред със колата. Имам предвид че когато тръгна да ускорявам, при натискане на педала тя не реагира веднага, след около 2-3 секунди чак тогава почва да изтегля.
Това нормално ли е или не? Преди време имах е46-320д. при нея това го нямаше. Имам и още един проблем, климатроника не прави студен въздуха, вентилатора си върти само дето не е студено .
Благодаря предварително.
Това нормално ли е или не? Преди време имах е46-320д. при нея това го нямаше. Имам и още един проблем, климатроника не прави студен въздуха, вентилатора си върти само дето не е студено .
Благодаря предварително.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем
Колега извинявай ама ти къде беше когато я купуваше тази кола !!!???
и най-добре да я закараш на диагностика и след това да и проверят и фреона и компресора на климатика и още куп други работи от които може да не работи....
и най-добре да я закараш на диагностика и след това да и проверят и фреона и компресора на климатика и още куп други работи от които може да не работи....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Ами колега аз като я купувах беше хладно навън, и затова не съм обърнал такова внимание на климатроника. Пък и ми казаха че компресора на този модел е постоянно действащ (BMW520D-TOURING - 2007- фейслифт - 120кв/ч - 163кончета)ако не се лъжа . Няма нужда от критика просто питам защото мисля че тук е мястото да си помагаме а не да се критикуваме кой, как и защо е направил това и онова.
Но Благодаря за коментара.
Но Благодаря за коментара.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем
nikiseriogev написа:Ами колега аз като я купувах беше хладно навън, и затова не съм обърнал такова внимание на климатроника. Пък и ми казаха че компресора на този модел е постоянно действащ (BMW520D-TOURING - 2007- фейслифт - 120кв/ч - 163кончета)ако не се лъжа . Няма нужда от критика просто питам защото мисля че тук е мястото да си помагаме а не да се критикуваме кой, как и защо е направил това и онова.
Но Благодаря за коментара.
Преди да обясниш на колегата, който е доста активен във форума, за какво е форума и как да си помагаме (ти всъщност на колко хора помогна)прочети правилата в първата тема, това би ти било много полезно по-нататък. Според мен колегата не те критикува, а ти зададе въпрос на място.(надявам се да не си от тънкообидните и да приемеш нещата много навътре)
Колата автоматик или ръчка е? Ако е автомат си провери нивото/количеството на маслото, след това виж дебитомера и данни в реално време.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблем
За мен е несериозно да се пита във форум, какво да правя че не ми духа студено, отива се във всеки сервиз където зареждат климатици, надува се гледа се за течове, проверява се компресореа и готово, компресоривте за всички е60-ки са взаимно заменяеми, вървят около 200лв +/- в зависимост от състоянието. За ускорението си виж колега, вакумните маркучи към турбото, подобен проблем имаше приятел с 520д.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Благодаря на колегите за бързите отговори.Не съм от тия дето се засягат лесно. Ще проверя тези маркучи които колегата спомена.Климатика не ме интересуваше особенно защото не го ползвам но виж другият проблем ......
Още един път Благодаря и ако някой има още някаква идея за проблема със вървенето готов съм да го чуя.
Благодаря.
Още един път Благодаря и ако някой има още някаква идея за проблема със вървенето готов съм да го чуя.
Благодаря.
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Забравих да кажа колата е със ръчни скорости 6 .
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем
Колега пак ти казвам, направи диагностика на колата, вижте я на живи данни, турбина дали надува.... и т.н.
Едит: И кажи поне от кой град си и може да те насочим към някой колега от форума да ти помогне...!!
Едит: И кажи поне от кой град си и може да те насочим към някой колега от форума да ти помогне...!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Аз в момента не съм в БГ . Но смятам да се прибирам към края на годината и тогава да правя преглед и обслужване на автомобила,затова сега се допитвам до по-опитните от мен. Искам да знам какво ще трябва да правя по колата и горе-долу какво време ще ми е необходимо.
Благодаря.
Благодаря.
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Колеги здравейте отново, прибрах се във Варна и сега ще мога да обърна внимание на проблемите. Единият го реших (климатроника) е ок. трябваше да се зареди със фреон.Сега искам да проверя турбокомпресор но не знам къде. Ако може дайте насока Моля.
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем
nikiseriogev написа:Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.
Искаш да кажеш ДПФа. Ако е запушен нормално е да не върви и да не се изстрелва веднага.
- tihomair
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Проблем
adovet написа:nikiseriogev написа:Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.
Искаш да кажеш ДПФа. Ако е запушен нормално е да не върви и да не се изстрелва веднага.
Също така е нормално това да се е отразило на турбината.
- nikiseriogev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.06.2015
- Местоположение: UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 40D
Re: Проблем
Здравеите отново,
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем
nikiseriogev написа:Здравеите отново,
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .
Би трябвало да усетиш сериозна разлика без запушения ДПФ !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани