Проблем

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Проблем

Мнение от nikiseriogev » 29 Юни 2015, 20:54

Здравейте, наскоро си купих 520d-2007г..Много се радвам но нещо като че ли не е наред със колата. Имам предвид че когато тръгна да ускорявам, при натискане на педала тя не реагира веднага, след около 2-3 секунди чак тогава почва да изтегля.
Това нормално ли е или не? Преди време имах е46-320д. при нея това го нямаше. Имам и още един проблем, климатроника не прави студен въздуха, вентилатора си върти само дето не е студено .
Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем

Мнение от netmurder » 29 Юни 2015, 22:59

Колега извинявай ама ти къде беше когато я купуваше тази кола !!!???
и най-добре да я закараш на диагностика и след това да и проверят и фреона и компресора на климатика и още куп други работи от които може да не работи....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 30 Юни 2015, 0:07

Ами колега аз като я купувах беше хладно навън, и затова не съм обърнал такова внимание на климатроника. Пък и ми казаха че компресора на този модел е постоянно действащ (BMW520D-TOURING - 2007- фейслифт - 120кв/ч - 163кончета)ако не се лъжа . Няма нужда от критика просто питам защото мисля че тук е мястото да си помагаме а не да се критикуваме кой, как и защо е направил това и онова.
Но Благодаря за коментара.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем

Мнение от Atsalov » 30 Юни 2015, 0:58

nikiseriogev написа:Ами колега аз като я купувах беше хладно навън, и затова не съм обърнал такова внимание на климатроника. Пък и ми казаха че компресора на този модел е постоянно действащ (BMW520D-TOURING - 2007- фейслифт - 120кв/ч - 163кончета)ако не се лъжа . Няма нужда от критика просто питам защото мисля че тук е мястото да си помагаме а не да се критикуваме кой, как и защо е направил това и онова.
Но Благодаря за коментара.




Преди да обясниш на колегата, който е доста активен във форума, за какво е форума и как да си помагаме (ти всъщност на колко хора помогна)прочети правилата в първата тема, това би ти било много полезно по-нататък. Според мен колегата не те критикува, а ти зададе въпрос на място.(надявам се да не си от тънкообидните и да приемеш нещата много навътре)

Колата автоматик или ръчка е? Ако е автомат си провери нивото/количеството на маслото, след това виж дебитомера и данни в реално време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Проблем

Мнение от Nukem » 30 Юни 2015, 9:27

За мен е несериозно да се пита във форум, какво да правя че не ми духа студено, отива се във всеки сервиз където зареждат климатици, надува се гледа се за течове, проверява се компресореа и готово, компресоривте за всички е60-ки са взаимно заменяеми, вървят около 200лв +/- в зависимост от състоянието. За ускорението си виж колега, вакумните маркучи към турбото, подобен проблем имаше приятел с 520д.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 30 Юни 2015, 12:10

Благодаря на колегите за бързите отговори.Не съм от тия дето се засягат лесно. Ще проверя тези маркучи които колегата спомена.Климатика не ме интересуваше особенно защото не го ползвам но виж другият проблем ......
Още един път Благодаря и ако някой има още някаква идея за проблема със вървенето готов съм да го чуя.
Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 30 Юни 2015, 12:12

Забравих да кажа колата е със ръчни скорости 6 .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем

Мнение от netmurder » 30 Юни 2015, 12:54

Колега пак ти казвам, направи диагностика на колата, вижте я на живи данни, турбина дали надува.... и т.н.
Едит: И кажи поне от кой град си и може да те насочим към някой колега от форума да ти помогне...!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 01 Юли 2015, 10:12

Аз в момента не съм в БГ . Но смятам да се прибирам към края на годината и тогава да правя преглед и обслужване на автомобила,затова сега се допитвам до по-опитните от мен. Искам да знам какво ще трябва да правя по колата и горе-долу какво време ще ми е необходимо.
Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 20 Юли 2015, 9:12

Колеги здравейте отново, прибрах се във Варна и сега ще мога да обърна внимание на проблемите. Единият го реших (климатроника) е ок. трябваше да се зареди със фреон.Сега искам да проверя турбокомпресор но не знам къде. Ако може дайте насока Моля.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 20 Юли 2015, 19:13

Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем

Мнение от adovet » 21 Юли 2015, 11:30

nikiseriogev написа:Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.

Искаш да кажеш ДПФа. Ако е запушен нормално е да не върви и да не се изстрелва веднага.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Проблем

Мнение от tihomair » 21 Юли 2015, 13:53

adovet написа:
nikiseriogev написа:Днес направих диагностика на колата и се установи че имам проблем с ДПСа а може би и със ЕГРа. Ще я погледнат в четвъртък и ще се разбере дали и двете са проблемни или само едното.
Ще пиша след това за резултатите.
Благодаря на всички за мненията и насоките.

Искаш да кажеш ДПФа. Ако е запушен нормално е да не върви и да не се изстрелва веднага.

Също така е нормално това да се е отразило на турбината.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: UK
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 40D

Re: Проблем

Мнение от nikiseriogev » 02 Авг 2015, 11:29

Здравеите отново,
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем

Мнение от netmurder » 02 Авг 2015, 21:13

nikiseriogev написа:Здравеите отново,
ходих при един Майстор във Варна и той направи пълна диагностика на колата и ме увери че единственият и проблем е ДПФа. Оставих колата при него за един ден и вечерта отидох да си я взема, обаче като се качих да я пробвам не намерих почти никаква разлика във вървенето та питането ми е дали е нормално или трябва да се усеща повече. Виждам че сега Турбото се включва малко по рано към 1800 оборота а преди това беше към 2100/2300 оборота. Името и мястото на Майстора за сега няма да ги казвам но ако мислите че не ме е изработил (парите не бяха малко кито заплатих за услугата) ще ги споделя.
Чакам отзиви. Хубав ден .

Би трябвало да усетиш сериозна разлика без запушения ДПФ !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook