От преди фейсов автомат към фейсов...
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
От преди фейсов автомат към фейсов...
Здравейте, колеги,
да започна с това. Колата ми е Е61 535д 03.2005 със сратия ключ, а не със старт стоп бутона. След няколкото ретрофита, които направих по моята кола, вече сериозно ми се върти в главата да сложа фейслифтов автомат. Сега някой ще се пита "Защо се занимаваш с глупости, момче, като автомата ти е наред?". Основно защото може да държи на по-голям въртящ момент, сменя по-бързо и сваля разхода на колата.
Досега всичко, което съм правил е имало информация или в нашия форум или в някой чужд и е минавало безпроблемно. Обаче никъде не мога да намеря информация точно за ретрофит на по-новата кутия. Хардуерната част ми е пределно ясна. Смяна на самия автоматик, скоростния лост и цялата лайсна на барчето. Фланеца към кардана е различен. Моята кола е със 105мм междублтово на карето, докато фейсовия е 110мм. Ще сменя опашката от моята кутия на новата и готово...ако не стане ще взема и кардан
Във WDS гледам, че буксите на двете кутии са еднакви даже кабелите съвпадат към самата кутия. Моята кутия има 2 кабела повече за shifti lock-a на скоростния лост. Връзването на джойстика също е елементарно. Въпросът е след това дали ще тръгне. Дали кутията ще комуникира с останалата кола нормално...трябва ли и какво ще трябва да се кодира или купува допълнително?
Темата не я пускам просто да си чешам пръстите и само да събирам информация безцелно. Даже днес в превъзбудата си взех джойстик
Поздрави
Никола
да започна с това. Колата ми е Е61 535д 03.2005 със сратия ключ, а не със старт стоп бутона. След няколкото ретрофита, които направих по моята кола, вече сериозно ми се върти в главата да сложа фейслифтов автомат. Сега някой ще се пита "Защо се занимаваш с глупости, момче, като автомата ти е наред?". Основно защото може да държи на по-голям въртящ момент, сменя по-бързо и сваля разхода на колата.
Досега всичко, което съм правил е имало информация или в нашия форум или в някой чужд и е минавало безпроблемно. Обаче никъде не мога да намеря информация точно за ретрофит на по-новата кутия. Хардуерната част ми е пределно ясна. Смяна на самия автоматик, скоростния лост и цялата лайсна на барчето. Фланеца към кардана е различен. Моята кола е със 105мм междублтово на карето, докато фейсовия е 110мм. Ще сменя опашката от моята кутия на новата и готово...ако не стане ще взема и кардан

Темата не я пускам просто да си чешам пръстите и само да събирам информация безцелно. Даже днес в превъзбудата си взех джойстик

Поздрави
Никола
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
Много интересна интервенция ще има. Трябва да се настрои cas модула,но как ще стане и кой ще го направи не ми е ясно. Разликата в джойстика е че трябва да му пуснеш кан-лоу/хай и на там ...
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
Да...наистина до моя лост не стигат двата кан кабела. Но това не е проблем
Сега видях, че има още два излишни кабела към буксата на кутията от скоростния лост за командита скорост нагоре и скорост надолу за ръчен режим, където при новата кутия липсват по обясними причини.
Това е въпросът какво трябва да се кодира и кой да го направи
Не искам да давам немалко пари за части и бая труд и после да стане "ми не става" и айде всичко наобратно 

Това е въпросът какво трябва да се кодира и кой да го направи


- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
По спомен /дано не бъркам/ Илко Иванов беше правил такава интервенция , но "филма" е голям...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
Новата кутия и джойстика вече са на колата. Кабелите са готови. Мога да превключвам да D и R и паркинг позицията работи. Когато съм на D позиция, колата се движи, но само на 3-та, защото кутията и DDE не си комуникират. Остана май най-големия препъни камък да се излъжат тия гадове да работят заедно 

- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
септември месец на Кондофрей имаше едно сиво 530д преди фейса, което можеше да познаеш че е преди фейслифт само по корите на вратите. Всичко беше сменено от LCI заедно със спортна кутия с джойстик. Колата даваше 13сек. на 400 метра и беше със СА регистрация, така че някой ако го познава човека може да те свърже с него...
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
То драмата е да се подкара кутията на стар мотор, ако и мотора се забоде - драми няма.
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
Sherman написа:....................
Според мен трябва да се започне със смяната на CAS-a , Сега си с CAS 2 а за тази кутия трябва да бъдеш с CAS 3 .
Съответно да преминеш към по новият ключ.
Смяната на CAS-a от своя страна ще доведе до нуждата да смениш и управлението на мотора с такова от 535d но което е 286коня( EDC16cp35)
След това малко кодинги и си готов .
Надявам се да съм бил поне малко полезен
Поздрави и Весела Коледа на всички

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
Големи филми направихте с тази тема, CAS 3 може да се върже без проблем на кола преди фейса и даже мога да го подкарам с оригиналните ключове на колата т.е стария ключ. Да не кажа, че дори двата каса се различават само софтуерно и по цвета на кутията презаписвал съм ги и проблеми няма ако е 3+, там работата е друга. Ако това е проблема на колегата нека пише ще му помогна също така фейсовата кутия има един ISN код, и се обучава както все едно да вържеш друг кас към компа на колата и тя да запали. Направят ли се тези неща не виждам причина да не тръгне щом инсталацията е направена вече.
Иначе да ако смени всичко без купето ще стане
Настройката на кас-а елементарна работа стига да имаш с какво това е все едно да ти дойде бмв за диагностика а ти да нямаш компютър, и да го правиш само с мултицет.
Весели празници.
Иначе да ако смени всичко без купето ще стане

Настройката на кас-а елементарна работа стига да имаш с какво това е все едно да ти дойде бмв за диагностика а ти да нямаш компютър, и да го правиш само с мултицет.

Весели празници.
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
oci написа:........
Моите уважения Колега ама .... мисля ,че лекинко се поизхвърли !
1.Фейсовата кутия няма да работи със старият му моторен "компютър" !
2.CAS 2 няма да работи с новият моторен "компютър" !
3.Новият моторен компютър няма да работи със старите дюзи и още няколко неща .
4.От както ги има парите всичко е възможно стига клиента да е корав

Поздрави и МНОГО щастие и успехи на всички

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
VOLUMAX написа:oci написа:........
Моите уважения Колега ама .... мисля ,че лекинко се поизхвърли !
1.Фейсовата кутия няма да работи със старият му моторен "компютър" !
2.CAS 2 няма да работи с новият моторен "компютър" !
3.Новият моторен компютър няма да работи със старите дюзи и още няколко неща .
4.От както ги има парите всичко е възможно стига клиента да е корав![]()
Поздрави и МНОГО щастие и успехи на всички
За cas-a гарантирам слагал съм кас 3 на мястото на Кас 2 и го правя със стария ключ ако не вярваш взимай шише уиски и идвай☺
идеята тук е да се сложи само каса от фейсовата кутия и колата да се кодира по него☺
За мен проблема, който може да е препъни камъка е само моторната електроника, да се накара автомата да работи с нея иначе кас-а не е проблем.
Последна промяна oci на 03 Яну 2015, 12:02, променена общо 1 път
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
VOLUMAX написа:oci написа:........
Моите уважения Колега ама .... мисля ,че лекинко се поизхвърли !
1.Фейсовата кутия няма да работи със старият му моторен "компютър" !
2.CAS 2 няма да работи с новият моторен "компютър" !
3.Новият моторен компютър няма да работи със старите дюзи и още няколко неща .
4.От както ги има парите всичко е възможно стига клиента да е корав![]()
Поздрави и МНОГО щастие и успехи на всички
е защо си ми изтрил цитата там щеше да се види какво съм написал никъде не съм казал за мотори, дюзи и т.н решиш да споделя опита си с касовете

oci написа:oci написа:Големи филми направихте с тази тема, CAS 3 може да се върже без проблем на кола преди фейса и даже мога да го подкарам с оригиналните ключове на колата т.е стария ключ. Да не кажа, че дори двата каса се различават само софтуерно и по цвета на кутията презаписвал съм ги и проблеми няма ако е 3+, там работата е друга. Ако това е проблема на колегата нека пише ще му помогна също така фейсовата кутия има един ISN код, и се обучава както все едно да вържеш друг кас към компа на колата и тя да запали. Направят ли се тези неща не виждам причина да не тръгне щом инсталацията е направена вече.
Иначе да ако смени всичко без купето ще стане![]()
Настройката на кас-а елементарна работа стига да имаш с какво това е все едно да ти дойде бмв за диагностика а ти да нямаш компютър, и да го правиш само с мултицет.![]()
Весели празници.
Колега аз никъде не пиша, че ще стане на 100 процента, ама видях, че пишете, че проблема е в кас-а, това, че едната кола била с кас 3 с новия ключ, а другата колата със кас 2 със стария ключ и там съм на 100 процента сигурен, че могат да се врътнат както и при каквато комбинация решиш, кеф ти кас 3 на кола със кас 2, кеф ти обратното и на кас 3 може да се сложи стария ключ и обратното. Това съм го правил и съм убеден условието за уйскито остава ако решиш.
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
oci написа:...........
За уискито съм съгласен и без да се обзалагаме



А сега по темата само да вмъкна нещичко :
В момента в ,който препрограмираш CAS3 със софтуер от CAS2 то автоматично вече този CAS e CAS2 и няма нищо общо с CAS3 освен кутията

Мисля ,че темата се изчерпа, няма смисъл да навлизаме в повече подробности и тънкости в материята ... казвай къде да идвам докато не се е стоплило пиенето

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: От преди фейсов автомат към фейсов...
До колкото ми е известно, тук във форума имаше такава кола, при фейс със автомат от фейс, ако колета чете темата може да се включи и да помогне с нещо...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани