Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от laviatan » 17 Ное 2012, 21:01

Колеги - онзи ден смених всичко необходимо по колата и бях забравил за дифа. В бързането извадих от кашоните 75w140 /syntrax limited slip/ После се разрових и гледам по програмите дават 75w90 . Четох доста по въпроса и в чуждите форуми -много са разнопосочни мненията : едни казват ,че е по- добре даже 75w140...

Какво бихте препоръчали - да го сменя ли или да го оставя ?
Е60 530и.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Ное 2012, 21:08

75W140 е мислено за диференциали с ограничено приплъзване заради принципа им на работа, в следствие на което се генерира повече топлина и маслото трябва да отговаря на това термично натоварване. Аз лично съм склонен да мисля, че w140 няма да навреди на дифа, но все пак бих сложил каквото трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Alexch » 17 Ное 2012, 21:57

Роби, специално купих от теб Motul 75W140 за дифа, въпреки че не е шпер. Просто това масло издържа на по-високи натоварвания и е по-добре, че си го сложил.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от INTEGRALE » 17 Ное 2012, 23:40

Сложи това което пише! това което си сложил е за е55 и предполагам М серия :) Демек .. не става за теб

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от maxpower » 17 Ное 2012, 23:42

Dirty M5 driveR написа:75W140 е мислено за диференциали с ограничено приплъзване заради принципа им на работа, в следствие на което се генерира повече топлина и маслото трябва да отговаря на това термично натоварване. Аз лично съм склонен да мисля, че w140 няма да навреди на дифа, но все пак бих сложил каквото трябва.

75В140 покрива всички възможни показатели на 75в90 и ги надхвърля. Всичко ,което го има в шпера го има и в ноемралния диф- пиньон, корона, лагери, сателити и т.н. Няма никаква логика да го точиш, за да сложиш масло с по лоши показатели, защото така пишело. То така пише , за да не се набутваш да си купуваш по скъпо масло от необходимото.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от INTEGRALE » 17 Ное 2012, 23:54

maxpower написа:
Dirty M5 driveR написа:75W140 е мислено за диференциали с ограничено приплъзване заради принципа им на работа, в следствие на което се генерира повече топлина и маслото трябва да отговаря на това термично натоварване. Аз лично съм склонен да мисля, че w140 няма да навреди на дифа, но все пак бих сложил каквото трябва.

75В140 покрива всички възможни показатели на 75в90 и ги надхвърля. Всичко ,което го има в шпера го има и в ноемралния диф- пиньон, корона, лагери, сателити и т.н. Няма никаква логика да го точиш, за да сложиш масло с по лоши показатели, защото така пишело. То така пише , за да не се набутваш да си купуваш по скъпо масло от необходимото.
Колега чел съм по американските форуми за Е класи сложили масло в дифа за Е55 и протича , или почва да вие дифа... не ми се рискува. Може и да си прав.. Ама не вярвам. Все пак в завода са го мислили и сметнали

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от sachs » 18 Ное 2012, 6:18

maxpower написа:
Dirty M5 driveR написа:75W140 е мислено за диференциали с ограничено приплъзване заради принципа им на работа, в следствие на което се генерира повече топлина и маслото трябва да отговаря на това термично натоварване. Аз лично съм склонен да мисля, че w140 няма да навреди на дифа, но все пак бих сложил каквото трябва.

75В140 покрива всички възможни показатели на 75в90 и ги надхвърля. Всичко ,което го има в шпера го има и в ноемралния диф- пиньон, корона, лагери, сателити и т.н. Няма никаква логика да го точиш, за да сложиш масло с по лоши показатели, защото така пишело. То така пише , за да не се набутваш да си купуваш по скъпо масло от необходимото.

:yes:
75w140 става за всички дифове,независимо дали са шперове или не,докато с 75w90 не е така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от laviatan » 18 Ное 2012, 9:57

Ами ще го оставя засега - пък другата година ще го сменя пак :bchug:
Благодаря колеги ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Ное 2012, 12:54

maxpower написа:75В140 покрива всички възможни показатели на 75в90 и ги надхвърля. Всичко ,което го има в шпера го има и в ноемралния диф- пиньон, корона, лагери, сателити и т.н. Няма никаква логика да го точиш, за да сложиш масло с по лоши показатели, защото така пишело. То така пише , за да не се набутваш да си купуваш по скъпо масло от необходимото.


То и 10W60 двигателно покрива всички показатаели на 10W40, ама това не значи, че е по-добре да се кара с такова ежедневна 18-ка ;)

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от MadChicken » 18 Ное 2012, 13:41

Аз от 2 години съм със 75W140, по-точно си спомням че сложих Castrol Differential SAF-XJ 75W-140. То е значително по-качествено и издържа на по-големи натоварвания. Тогава си спомням, че питах в Бовата и ми отговориха, че отдавна не работят със 75W90 и щели да ми сложат 75W140 :)
Последна промяна MadChicken на 18 Ное 2012, 14:04, променена общо 1 път
Only dead fish follow the stream...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от b00st » 18 Ное 2012, 13:57

Dirty M5 driveR написа:
maxpower написа:75В140 покрива всички възможни показатели на 75в90 и ги надхвърля. Всичко ,което го има в шпера го има и в ноемралния диф- пиньон, корона, лагери, сателити и т.н. Няма никаква логика да го точиш, за да сложиш масло с по лоши показатели, защото така пишело. То така пише , за да не се набутваш да си купуваш по скъпо масло от необходимото.


То и 10W60 двигателно покрива всички показатаели на 10W40, ама това не значи, че е по-добре да се кара с такова ежедневна 18-ка ;)

Кво ще се счупи от масло 10w60 ли? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Ное 2012, 15:13

Ми колкото и да ти е смешно и чудно, да - и за такива случаи съм чувал.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Ilko Ivanov » 18 Ное 2012, 19:59

Dirty M5 driveR написа:Ми колкото и да ти е смешно и чудно, да - и за такива случаи съм чувал.

Явно имаш доста голям опит :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от netmurder » 18 Ное 2012, 20:12

Dirty M5 driveR написа:Ми колкото и да ти е смешно и чудно, да - и за такива случаи съм чувал.

Мойта 18-ка я карах постоянно с 10w50 и си беше супер!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем ли е 75w140 вместо 75w90 ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Ное 2012, 20:21

Карайте с каквото сметнете за добре. Аз казах какво мисля по въпроса.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook