Въпрос за водородна клетка за Е60!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Въпрос за водородна клетка за Е60!
Здравейте колеги,
имам питане относно поставянето на водородна клетка на БМВ Е60 2,5Д 177к 2006г. рових във форума но не намерих нищо въпроса ми
е върши ли работа пада ли наистина разхода на гориво и вредно ли е за двигателя износване и амортизация и т.н предлагат ми за
600-700лв всичко и си правя проста сметка ако пада както казват с 30-40% за 10000км. сам го избил !!!!
имам питане относно поставянето на водородна клетка на БМВ Е60 2,5Д 177к 2006г. рових във форума но не намерих нищо въпроса ми
е върши ли работа пада ли наистина разхода на гориво и вредно ли е за двигателя износване и амортизация и т.н предлагат ми за
600-700лв всичко и си правя проста сметка ако пада както казват с 30-40% за 10000км. сам го избил !!!!
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php? ... sc&start=0 тази тема я дъвчат вече 1 седмица

- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!










- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
Силата на алтернативните горива
Професор Илия Вълков или Юл Браун e учен от български произход. Роден е и е израстнал край Варна.
Той e един от най-големите български и световни химици на всички времена. Смята се за откривател на т. н. браунов газ и на цялата физикохимия на имплодиращото горене на брауновия газ със съпътстващото го отделяне на свободна енергия от физически вакуум и многобройните уникални свойства на този процес. Създаденият от него генератор използва водата като гориво. Като разделя молекулата на водата и после пак й позволява да се събере генераторът създава енергия, която може да изпари дори волфрам. Достижимите температури са над 6000 градуса, каквaто e температурaтa на повърхността на Слънцето. Няма друг контролируем процес на Земята, който да достига подобни температури.
Илия Вълков бяга по политически причини в Турция през 1952 г. Там е арестуван по обвинение в шпионаж и е освободен след 6 години от агента на ЦРУ майор Браун. Сменя името си на Юл Браун именно заради това. Умира в бедност в Австралия.
Няма енергийна криза, има криза от невежество" B.Fuller
Илия Вълков (Yull Brown)
Американските учени Шон Монтгомъри и Греьм Смит попадат на любопитна информация за австралийския учен Юл Браун, който работел върху нова технология в Калифорния. Свързват се с него и го посещават. Браун е създал смес от водород и кислород с удивителни свойства, за които няма научно обяснение. Ученият споделя с гостите си, че в Отава има генератор, който произвежда неговия газ.
Монтгомъри отива в Канада и там демонстрациите на Брауновия газ направо го зашеметяват: искра запалва пламък от малка горелка. Слагат отпред дървена плоскост и той веднага прогаря в нея малка чиста дупка. Същото се случва и с метален лист, а после и с мраморна плоча. Всеки би предположил, че пламъкът е горещ като на ацетиленова горелка Но горелката на Браун била само леко затоплена и МОЖЕЛА ДА СЕ ДЪРЖИ С ГОЛА РЪКА почти до дюзата! Подлагат волфрамова пръчка (волфрамът кипи при 6000 градуса), блясва бял пламък и пръчката почва да се изпарява. Другият й край обаче остава студен и може да се държи с ръка. Подлагат тухла и тя първо се гледжосва, после започва да се топи. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта - парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Късче америций 241 който излъчва 16 00 кюри радиация в минута след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.
Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие.
Пламъкът на двата газа е с особени свойства: без да използва кислорода наоколо, той може да реагира и да топи всякакви материали - реже стомана като кашкавал, топи и споява, изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, прави от водата гориво, произвежда електричество, създава вода в пустинята, суши въглища, пречиства рудата и т. н. - безброй приложения във всички области на живота. При това ПЛАМЪКЪТ СЕ „ДЪРЖИ" КАТО РАЗУМНО СЪЩЕСТВО - сам повишава или намалява температурата си според материала, който се поднася пред него. Тези свойства на газовата смес още не са разгадани и описани в научно издание.
През 1977 и 1978 г. Юл Браун патентова своя газ и генератора за него в Австралия и в САЩ. Въпреки огромния научен и медиен интерес обаче, въпреки многото демонстрации, лекции, семинари откритието не е прието и до днес Все още липсва обяснение защо пламъкът действа избирателно към всеки материал и в каква реакция влиза с него. Хипотезата, че водородът и кислородът се държат не в обичайното състояние, не стига да обясни това странно поведение, което сякаш е извън физичните и химичните закони.
През 1981 г. Юл Браун основава фирмата „Brown Energy" в Сидни и започва да прави генератори. През 1984 г. продава първия на Китай, където и досега го използват за изгаряне на радиоактивни отпадъци. Генератори има и в Южна Канада. Производството на единични бройки обаче е скъпо и Браун пуска фючърсни акции. Събира огромна сума, но не я използва рационално. Той разбирал от наука, но не и от бизнес. Освен това бил необщителен, даже параноик - страхувал се да не откраднат изобретението му, затова отказал офертите за съвместна дейност, фирмата му стига до фалит и избухва скандал. В него към излъганите вложители се присъединяват скептичните учени, както и конкурентните газови и автомобилни концерни.
1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.
Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.
2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.
3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.
4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.
5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.
6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.
7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.
Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.
8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.
9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.
10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.
11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.
Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.
12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.
13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.
14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.
15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.
16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.
17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.
18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.
Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.
19. От какво се състои системата?
- Клетка – В зависимост от обема на Вашия двигател – 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;
- Резервоар / Бъблер – Съда в който се съхранява електролита;
- Импулсерн регулатор на тока;
- Реле за прекъсване на захранващата верига;
- Фитинги и маркучи;
- Скоби за водни съединения;
- Обратен клапан;
- Опционално – емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда
20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.
Професор Илия Вълков или Юл Браун e учен от български произход. Роден е и е израстнал край Варна.
Той e един от най-големите български и световни химици на всички времена. Смята се за откривател на т. н. браунов газ и на цялата физикохимия на имплодиращото горене на брауновия газ със съпътстващото го отделяне на свободна енергия от физически вакуум и многобройните уникални свойства на този процес. Създаденият от него генератор използва водата като гориво. Като разделя молекулата на водата и после пак й позволява да се събере генераторът създава енергия, която може да изпари дори волфрам. Достижимите температури са над 6000 градуса, каквaто e температурaтa на повърхността на Слънцето. Няма друг контролируем процес на Земята, който да достига подобни температури.
Илия Вълков бяга по политически причини в Турция през 1952 г. Там е арестуван по обвинение в шпионаж и е освободен след 6 години от агента на ЦРУ майор Браун. Сменя името си на Юл Браун именно заради това. Умира в бедност в Австралия.
Няма енергийна криза, има криза от невежество" B.Fuller
Илия Вълков (Yull Brown)
Американските учени Шон Монтгомъри и Греьм Смит попадат на любопитна информация за австралийския учен Юл Браун, който работел върху нова технология в Калифорния. Свързват се с него и го посещават. Браун е създал смес от водород и кислород с удивителни свойства, за които няма научно обяснение. Ученият споделя с гостите си, че в Отава има генератор, който произвежда неговия газ.
Монтгомъри отива в Канада и там демонстрациите на Брауновия газ направо го зашеметяват: искра запалва пламък от малка горелка. Слагат отпред дървена плоскост и той веднага прогаря в нея малка чиста дупка. Същото се случва и с метален лист, а после и с мраморна плоча. Всеки би предположил, че пламъкът е горещ като на ацетиленова горелка Но горелката на Браун била само леко затоплена и МОЖЕЛА ДА СЕ ДЪРЖИ С ГОЛА РЪКА почти до дюзата! Подлагат волфрамова пръчка (волфрамът кипи при 6000 градуса), блясва бял пламък и пръчката почва да се изпарява. Другият й край обаче остава студен и може да се държи с ръка. Подлагат тухла и тя първо се гледжосва, после започва да се топи. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта - парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Късче америций 241 който излъчва 16 00 кюри радиация в минута след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.
Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие.
Пламъкът на двата газа е с особени свойства: без да използва кислорода наоколо, той може да реагира и да топи всякакви материали - реже стомана като кашкавал, топи и споява, изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, прави от водата гориво, произвежда електричество, създава вода в пустинята, суши въглища, пречиства рудата и т. н. - безброй приложения във всички области на живота. При това ПЛАМЪКЪТ СЕ „ДЪРЖИ" КАТО РАЗУМНО СЪЩЕСТВО - сам повишава или намалява температурата си според материала, който се поднася пред него. Тези свойства на газовата смес още не са разгадани и описани в научно издание.
През 1977 и 1978 г. Юл Браун патентова своя газ и генератора за него в Австралия и в САЩ. Въпреки огромния научен и медиен интерес обаче, въпреки многото демонстрации, лекции, семинари откритието не е прието и до днес Все още липсва обяснение защо пламъкът действа избирателно към всеки материал и в каква реакция влиза с него. Хипотезата, че водородът и кислородът се държат не в обичайното състояние, не стига да обясни това странно поведение, което сякаш е извън физичните и химичните закони.
През 1981 г. Юл Браун основава фирмата „Brown Energy" в Сидни и започва да прави генератори. През 1984 г. продава първия на Китай, където и досега го използват за изгаряне на радиоактивни отпадъци. Генератори има и в Южна Канада. Производството на единични бройки обаче е скъпо и Браун пуска фючърсни акции. Събира огромна сума, но не я използва рационално. Той разбирал от наука, но не и от бизнес. Освен това бил необщителен, даже параноик - страхувал се да не откраднат изобретението му, затова отказал офертите за съвместна дейност, фирмата му стига до фалит и избухва скандал. В него към излъганите вложители се присъединяват скептичните учени, както и конкурентните газови и автомобилни концерни.
1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.
Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.
2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.
3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.
4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.
5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.
6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.
7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.
Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.
8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.
9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.
10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.
11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.
Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.
12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.
13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.
14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.
15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.
16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.
17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.
18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.
Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.
19. От какво се състои системата?
- Клетка – В зависимост от обема на Вашия двигател – 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;
- Резервоар / Бъблер – Съда в който се съхранява електролита;
- Импулсерн регулатор на тока;
- Реле за прекъсване на захранващата верига;
- Фитинги и маркучи;
- Скоби за водни съединения;
- Обратен клапан;
- Опционално – емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда
20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.
- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
Дали наистина е толкова безопасно за двигателя?
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
Ако нафтата върви все така нагоре скоро ще трябва да ходим всички във форума на Гоуф

Tool - Fear Inoculum
- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
MOD : Този сайт - НЕ ВЪВ ТОЗИ ФОРУМ !
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
+1



- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
Проста сметка 300км. градско 12/100 36х2,70лв.= 97,2лв. ако правим 30% икономии 29,16х31=903лв. защо с тези пари аз да не си купя нещо или да ида на почивка примерно 900лв. на месец мисля че е пара на тази криза ти ако си аз не съм такъв тузар!
- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
LArgo50 написа:peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
+1![]()
. Еми така си е да го е..а. Ако беше много хбаво да слагаш такава водородна клетка, щеше да е по популярно. Сигурно е нещо недоизмислено, може и да греша, но не мисля чак за такива икономии, та да се интересувам толкова от водородни клетки, 7.5лтр нафта ми гори колата, какво да искам повече от 535д с 340 кончета. Аз лично не бих си третирал колата като опитна мишка. Извинявам се но не прочетох поста до край, дали това "нещо" се слага на бензинови или дизелови мотори. Както и да е........
Как ги карате тези коли направо незнам 535 7,5/100 стига невярвам!!!
- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
emobs написа:Как ги карате тези коли направо незнам 535 7,5/100 стига невярвам!!!
Де да знам колега и аз се чудя с мойта. Да толкова ми гори, като кракът ми не е от най леките

- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
LArgo50 написа:emobs написа:Как ги карате тези коли направо незнам 535 7,5/100 стига невярвам!!!
Де да знам колега и аз се чудя с мойта. Да толкова ми гори, като кракът ми не е от най леките. Чувал съм, че от чип тунинга пада разхода, а аз имам такъв много качествен в колата си.
Ами радвай се тогава!
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
emobs написа:peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
Проста сметка 300км. градско 12/100 36х2,70лв.= 97,2лв. ако правим 30% икономии 29,16х31=903лв. защо с тези пари аз да не си купя нещо или да ида на почивка примерно 900лв. на месец мисля че е пара на тази криза ти ако си аз не съм такъв тузар!
Не става въпрос за това кой е тузар,колега.Аз не съм такъв и съм съгласен,че икономията е значителна.Но в крайна сметка сме си купили ПРЕМИУМ автомобили от висок клас,за по 30-40 к и повече лева.Човек притежаващ такава кола се предполага,че не прави дребни сметки за гориво,и подобно нещо разваля удоволствието от скъпия и хубав автомобил.Мисля,че разход от 7.0-9.0 л на 100км е повече от приличен за такава кола.Едва ли някой ще се наеме да прави експерименти с такъв скъп и сложен автомобил.В крайна сметка ако искаш колата ти да гори 4.0-5.0 взимаш си някоя от средния клас с 1.6-1.9 мотор и си свиркаш.
- emobs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Въпрос за водородна клетка за Е60!
peters75 написа:emobs написа:peters75 написа:На такава кола,колега май никой не е слагал.Собствениците на такива коли едва ли търсят подобни икономии.Пробвай във форума на ГоУф двойка.
Проста сметка 300км. градско 12/100 36х2,70лв.= 97,2лв. ако правим 30% икономии 29,16х31=903лв. защо с тези пари аз да не си купя нещо или да ида на почивка примерно 900лв. на месец мисля че е пара на тази криза ти ако си аз не съм такъв тузар!
Не става въпрос за това кой е тузар,колега.Аз не съм такъв и съм съгласен,че икономията е значителна.Но в крайна сметка сме си купили ПРЕМИУМ автомобили от висок клас,за по 30-40 к и повече лева.Човек притежаващ такава кола се предполага,че не прави дребни сметки за гориво,и подобно нещо разваля удоволствието от скъпия и хубав автомобил.Мисля,че разход от 7.0-9.0 л на 100км е повече от приличен за такава кола.Едва ли някой ще се наеме да прави експерименти с такъв скъп и сложен автомобил.В крайна сметка ако искаш колата ти да гори 4.0-5.0 взимаш си някоя от средния клас с 1.6-1.9 мотор и си свиркаш.
Човек не ми се занимава да водя безсмислен спор с теб кой какво защо и т.н. 12/100 не е като 7-8/100 като не те интересува не пиши карай си колата и си живей живота!
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани