Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Здравейте,
оглеждам автомобил е60 525д който да закупя. Забелязах че след запалване има вибрации и тресене в купето за 5 сек след запалване и след това изчезват, двигателя не променя оборотите при това тресене. Прегледах вече форума за подобни неща и има подобни теми но в тях се говори за постоянно тресене в ниски обороти при мене случая не е такъв, защото тресенето не е постоянно. Вибрациите изчезват след няколко секунди. Някой има ли идея дали това е сериозоен проблем?
Благодаря.
оглеждам автомобил е60 525д който да закупя. Забелязах че след запалване има вибрации и тресене в купето за 5 сек след запалване и след това изчезват, двигателя не променя оборотите при това тресене. Прегледах вече форума за подобни неща и има подобни теми но в тях се говори за постоянно тресене в ниски обороти при мене случая не е такъв, защото тресенето не е постоянно. Вибрациите изчезват след няколко секунди. Някой има ли идея дали това е сериозоен проблем?
Благодаря.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
По ред на финансовата значимост на проблема:
1. Кофти нафта може би?
2. Изгорели подгревни свещи, от 25 до 45 лв/брой
3. Изгоряло реле за захранване на тези свещи, 175-226 лв. ОЕМ
4. Смяната на свещи и реле включва труд за около 100 лв и уплътнения на всмукателния колектор за около 70 лв.
Имах точно същите симптоми, и се оказа че релето и 1 свещ са за смяна.
=> Това не трябва да те притеснява, тъй като на всяко Е60 дизел на 5-6 години свещите и много често и релето трябва да се сменят. това си е консуматив. и да е наред колата сега, със сигурност това ще излезе след година (освен ако вече не са сменени от предишния собственик).
5. Евентуално някоя дюза прави проблем. Това е най-скъпия проблем. Там си е играчка и правилната диагноза.
Най-добре закарай колата на диагностика, и ако 6-те свещи дават грешка (=изгоряло реле), то проблемът е ясен.
1. Кофти нафта може би?
2. Изгорели подгревни свещи, от 25 до 45 лв/брой
3. Изгоряло реле за захранване на тези свещи, 175-226 лв. ОЕМ
4. Смяната на свещи и реле включва труд за около 100 лв и уплътнения на всмукателния колектор за около 70 лв.
Имах точно същите симптоми, и се оказа че релето и 1 свещ са за смяна.
=> Това не трябва да те притеснява, тъй като на всяко Е60 дизел на 5-6 години свещите и много често и релето трябва да се сменят. това си е консуматив. и да е наред колата сега, със сигурност това ще излезе след година (освен ако вече не са сменени от предишния собственик).
5. Евентуално някоя дюза прави проблем. Това е най-скъпия проблем. Там си е играчка и правилната диагноза.
Най-добре закарай колата на диагностика, и ако 6-те свещи дават грешка (=изгоряло реле), то проблемът е ясен.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
доста изчерпателно описание на вероятните проблеми
и при мен се е случвало няколко пъти, когато не съм я карал 3-4 дни на минусови температури.
аз залагам на кофти нафта като най-малкото зло.

и при мен се е случвало няколко пъти, когато не съм я карал 3-4 дни на минусови температури.
аз залагам на кофти нафта като най-малкото зло.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Проблема само сутрин на първо палене ли е



Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Като запалих на студен двигател не съм обърнал внимание дали тресе, след като карах малко и двигателя загря, спрях и запалих отново и тогава ми направи впечатление. Така че може би не е от подгряването. Забелязах че има омасляване от уплътненията на колектора - във форума пише доста по въпроса, така че там е ясно защо и как се оправя но възможно ли е да вибрациите да са свързани с това. Примерно блокирала клапа не се отваря и създава налягане и т.н. Колата е на 108 хил км. реални.
Tool - Fear Inoculum
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Не е от свещите. На мене така ми тресе понякога когато е доста студено, а и по трудно пали. Но си знам че една от свещите ми не работи изобщо. Запали ли после го няма проблема - пали си на половин оборот. При тебе може да е дюза, лошо гориво, или нещо друго. Диагностика прави ли? Ако е дюза там ще си покаже.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Emooo написа:Като запалих на студен двигател не съм обърнал внимание дали тресе, след като карах малко и двигателя загря, спрях и запалих отново и тогава ми направи впечатление. Така че може би не е от подгряването. Забелязах че има омасляване от уплътненията на колектора - във форума пише доста по въпроса, така че там е ясно защо и как се оправя но възможно ли е да вибрациите да са свързани с това. Примерно блокирала клапа не се отваря и създава налягане и т.н. Колата е на 108 хил км. реални.
блокирала клапа не може да е.
доколко отчетливо е това тресене? при мен като не работеха и 6-те свещи и двигателя тресеше яко, все едно работи на 2 цилиндъра примерно. ако е по-незначително тресене вече почти влиза в графата "случайни ефекти"? но щом е загряла преди това, значи не са свещи.
възможно е да е кофти горивото наистина, както и нещо със горивния филтър да не е наред.
виж я на диагностика най-добре и в зависимост какво покаже можем да гадаем по-нататък...
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Ами диагностика не правих и знам че е рисково така да я взимам тая кола но поемам този риск след като я взема ще и направя диагностика и ако има проблем ще го оправям за моя сметка. Колко страшно е да е дюза? Сложен и скъп ли е ремонта?
da6ip вибрациите не са много силни и са за кратко след запалването (3 - 5 сек) след това работи перфектно без никакви подозрителни шумове. След като я взема и налея ново гориво ще следя дали ще изчезне. Явно трябва да мине през диагностика. Благодаря все пак за съветите.
da6ip вибрациите не са много силни и са за кратко след запалването (3 - 5 сек) след това работи перфектно без никакви подозрителни шумове. След като я взема и налея ново гориво ще следя дали ще изчезне. Явно трябва да мине през диагностика. Благодаря все пак за съветите.
Tool - Fear Inoculum
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Emooo написа:Ами диагностика не правих и знам че е рисково така да я взимам тая кола но поемам този риск след като я взема ще и направя диагностика и ако има проблем ще го оправям за моя сметка. Колко страшно е да е дюза? Сложен и скъп ли е ремонта?
da6ip вибрациите не са много силни и са за кратко след запалването (3 - 5 сек) след това работи перфектно без никакви подозрителни шумове. След като я взема и налея ново гориво ще следя дали ще изчезне. Явно трябва да мине през диагностика. Благодаря все пак за съветите.
Ето моето скромно мнение.За дюзите 980 лв.бройката,тази цена ми дадоха в ЕМКАР. За разтрисането аз имах подобен проблем но само в много студено време и много рядко сутрин при първо палене.Проблема беше в свещите всички си бяха заминали защото ми бяха изпуснали гумичките на колектора и се бяха омаслили свещите ,те са точно под колектора.Сега съм с нов колектор и нови свещи проблема вече го няма.Не съм превърженик на премахване на колектора и слагането на тапи.Имам приятели който направиха това и сега съжаляват, на дино тест колите им са със значително намалена мощност .А при мен след смяната на колектора колата ми върви доста по добре.
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Какво имаш предвид под сменен колектор? Нови клапи или цялата пластмаса? За първи път чувам, че има проблеми след слагане на тапи на мястото на пеперудите. Останах с впечатлението че има консенсус за това че е безопасно да се махат. Кажи нещо повече какви проблеми се появяват. Също така бих искал да знам колко е струвала подмяната на колектора. Благодаря.
Tool - Fear Inoculum
- gunman-BMW
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-Е60 525D
- Мечтае да кара: BMW-Е60 525D
- Детайли за колата: БМВ не е автомобил а начин на живот!
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
За лекото тресене при запалване и аз съм склонен да заложа на лошата нафта,след като смених горивото и сложих добавка дори и при студено време пали много добре.Когато запалиш автомобила менят ли ти се оборотите преди да заработи нормално.
Съдбата обича смелите.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Emooo написа:Какво имаш предвид под сменен колектор? Нови клапи или цялата пластмаса? За първи път чувам, че има проблеми след слагане на тапи на мястото на пеперудите. Останах с впечатлението че има консенсус за това че е безопасно да се махат. Кажи нещо повече какви проблеми се появяват. Също така бих искал да знам колко е струвала подмяната на колектора. Благодаря.
Колектора ми го взеха от Русе кар. Ползвахме отстъпката на един приятел излезе ми 860 лева и 130 за труд а свещите на 35лева бройката.Не съм казал че с тапи ще имаш проблеми.Мотора ще си е ОК.Просто колата ще ти бъде леко скопена.
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
badjo E60 написа:Не съм казал че с тапи ще имаш проблеми.Мотора ще си е ОК.Просто колата ще ти бъде леко скопена.
колега ела да видиш мойта колко е скопена

и един бърз въпрос: кое точно ще я скопи след махането на клапите? ама искам да се обясни в детайли

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
@ndro написа:и един бърз въпрос: кое точно ще я скопи след махането на клапите? ама искам да се обясни в детайли
+1 за пръв път чувам за скопяване без клапите

badjo, a провериха ли и релето на свещите дали работи?
иначе при някои коли теча се оправя и само със смяна на уплътненията, мисля че само 2006-та и по-късно се налага да се смени целия колектор. да не тръгнете всички да сменяте колектори

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек
Казвам това което са ми казали майсторите и това което съм видял при познати.Намалява въздушния поток,променя се работата.При мен се сменя целия колектор.Не съм се хвърлил в първия сервиз след като разбрах за проблема,разпитвах много имам и познат в Австрия който работи в БМВ и ми каза същото.Това не значи че отхвърлям варианта с тапите ,но аз предпочитам всичко да си е както е замислено първоначално по автомобила.Определено колата ми върви доста по добре от преди.А на мой познат колата трито литра на дино тест преди ремонта 216 след ремонта 209 коня.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани