Oil catch can
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Oil catch can
Благодаря, разбрах!
Само още един въпрос.
След като се изведе картерната вентилация зад мотора, или където и да е, няма ли да излиза масло и да маже по мотора и купето ?
Само още един въпрос.
След като се изведе картерната вентилация зад мотора, или където и да е, няма ли да излиза масло и да маже по мотора и купето ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Oil catch can
Kurtov написа:Благодаря, разбрах!
Само още един въпрос.
След като се изведе картерната вентилация зад мотора, или където и да е, няма ли да излиза масло и да маже по мотора и купето ?
Не, нямаш принудително засмукване (вакуум), моторът се вентилира атмосферно. В хладно време може да покапва малко вода от конденза на водни пари. Загубата на масло през оригиналната система вече няма да я има.
И най-важното - затапва се входа за газовете към въздуховода на турбото:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Oil catch can
Kurtov написа:Благодаря!
С какво затапвате маркуча на турбото от снимката по-горе ?
Ако се тапи на самия въздуховод - с подходяща гумена тапа, която да влиза плътно и да няма риск да влезе вътре. Но може и самия маркуч който излиза от капака да не се маха и самия той да се затапи с произволна тапа и скобичка. Отворът от капака остава отворен, защото пътят на газовете през самия капак вече е изолиран.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Oil catch can
Просто е безсмисленно, както ти казаха колегите сменяй си клапана с оригинален през 60 000км.
Отлаганията във всмукателния колектор са смес от прахови частици през EGR клапана и маслени пари от картерната вентилация. Ако премахнеш EGR клапана, колектора винаги ще е перфектно чист за много години, може да има само леко омасляване по вътрешната повърхност. Ако искаш да направиш някаква интервенция по-добре изолирай EGR клапана- идеята му е да намали температурата в горивната камера, което води до по-малко азотни окиси. За сметка на замърсяване на колектора, обедняване на горивната смес с кислород, намаляване динамиката на колата.
Отлаганията във всмукателния колектор са смес от прахови частици през EGR клапана и маслени пари от картерната вентилация. Ако премахнеш EGR клапана, колектора винаги ще е перфектно чист за много години, може да има само леко омасляване по вътрешната повърхност. Ако искаш да направиш някаква интервенция по-добре изолирай EGR клапана- идеята му е да намали температурата в горивната камера, което води до по-малко азотни окиси. За сметка на замърсяване на колектора, обедняване на горивната смес с кислород, намаляване динамиката на колата.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани