Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- iorgaki
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14.01.2014
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Здравейте колеги търся основни лагери за 545i .
Никъде не намирам, ако някой може да помогне ще съм много благодарен
Никъде не намирам, ако някой може да помогне ще съм много благодарен
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
На 3 дни са оригинални.. има разлини цветове.. трябва да видиш какво пише на блока и на вала.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- iorgaki
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14.01.2014
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Kroki написа:На 3 дни са оригинални.. има разлини цветове.. трябва да видиш какво пише на блока и на вала.
Взех оригинални биелни и основни . Вече колата е в движение работи като часовник



- dimitroff116
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 6.01.2025
- Пол: Мъж
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Здравейте колеги имах отделна тема но реших да се допитам и във тази така:
Имам Bmw 545i n62 2004
Със газова система prins ( монтирана в германия по внос ите документи)
От скоро срещам проблем който не мога да хвана
Палиш колата сутрин и когато почнат да и падат оборотите ми набива check който е съпроводен със misfire на bank 1 предино понякога и на bank 2
Дефакто 1-3 цилиндър премигва за късо време и спира
I drive не очите грешка
Това хубаво
Гасиш кола и я платиш пак тя работи нормално и на газ и на бензин
И доста време не дава грешки както се казва за деня да ти я навие още един път .
Прегледани са свещи и бобините (два пъти)
На всякъде където е имало утечка на въздух са Подменени гарнитурите
Прегледана е от газаджи да не е от газта проблема
Рессетнати са адаптаците
Калибриране дори и оборотите
Осезаемо по добре от колкото в началото
Но реално ми беше все различни грешки
Когато я взех:
Misfire 1- 3 ,sumchek error ,ecu fan
След първия ремонт същото
След като смених ме и гарнитури изчезнаха и се появи
2821 2820 за диса клапа която не и беше вързана буксата изобщо и това беше оправено
Сега регистрира
299b ibs модул като постояна грешка
И регистрира диса клапа 2821 2820 от време на време
Но реално не дава никакъви ядове като се кара освен този чек който набива и прави мисфаиъри който седят и почват да и играят оборотите докато не я рестартнеш
На живи данни не ми даде достъп да видя стойностите на ламбадните сонди защото почнах да се зачудих дали нямаме проблем с някой от катализаторите или сонда.
Ще ви бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с това и може да ме препрати на читава майстор в София.
Имам Bmw 545i n62 2004
Със газова система prins ( монтирана в германия по внос ите документи)
От скоро срещам проблем който не мога да хвана
Палиш колата сутрин и когато почнат да и падат оборотите ми набива check който е съпроводен със misfire на bank 1 предино понякога и на bank 2
Дефакто 1-3 цилиндър премигва за късо време и спира
I drive не очите грешка
Това хубаво
Гасиш кола и я платиш пак тя работи нормално и на газ и на бензин
И доста време не дава грешки както се казва за деня да ти я навие още един път .
Прегледани са свещи и бобините (два пъти)
На всякъде където е имало утечка на въздух са Подменени гарнитурите
Прегледана е от газаджи да не е от газта проблема
Рессетнати са адаптаците
Калибриране дори и оборотите
Осезаемо по добре от колкото в началото
Но реално ми беше все различни грешки
Когато я взех:
Misfire 1- 3 ,sumchek error ,ecu fan
След първия ремонт същото
След като смених ме и гарнитури изчезнаха и се появи
2821 2820 за диса клапа която не и беше вързана буксата изобщо и това беше оправено
Сега регистрира
299b ibs модул като постояна грешка
И регистрира диса клапа 2821 2820 от време на време
Но реално не дава никакъви ядове като се кара освен този чек който набива и прави мисфаиъри който седят и почват да и играят оборотите докато не я рестартнеш
На живи данни не ми даде достъп да видя стойностите на ламбадните сонди защото почнах да се зачудих дали нямаме проблем с някой от катализаторите или сонда.
Ще ви бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с това и може да ме препрати на читава майстор в София.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани