Софтуер за диагностика и програмиране (ISTA +(D) ISTA P
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Софтуер за диагностика и програмиране (ISTA +(D) ISTA P
Здравейте, от скоро се сдобих с E60 и ми трябва софтуера за диагностика ISTA+ и евентуално за програмиране ISTA P.
В момента имам само K DCAN кабел, който бях взимал за друга кола и работи с INPA. Предполагам, че ще може да работи и с ISTA +, P?
Използвах търсачката в раздела за E60, но не мерих актуална информация.
Дали трябва да търся точно определена версия за E60? Защото попаднах на някаква тема в раздела на Е39 където някой беше споменал, че от някаква версия на ISTA се бил скапал някой от компютрите само при четене!!!
Свалил съм една версия ISTA_Standalone_4.39.20 от тук: https://www.bimmerfest.com/threads/ista-4-39-2x-standalone-sdp-full-4-46-21-torrent.1411305/
Мога ли да я ползвам или по добре да сваля от тук ISTA+ 4.45.21 (Rheingold ISTA-D 4.45.20) [12.2023]
И тази за програмиране ISTA-P 3.69.0.400 [2022]
Накратко:
Коя версия на софтуера ползвате и от къде?
Само ISTA ли ползвате?
Благодаря предварително
В момента имам само K DCAN кабел, който бях взимал за друга кола и работи с INPA. Предполагам, че ще може да работи и с ISTA +, P?
Използвах търсачката в раздела за E60, но не мерих актуална информация.
Дали трябва да търся точно определена версия за E60? Защото попаднах на някаква тема в раздела на Е39 където някой беше споменал, че от някаква версия на ISTA се бил скапал някой от компютрите само при четене!!!
Свалил съм една версия ISTA_Standalone_4.39.20 от тук: https://www.bimmerfest.com/threads/ista-4-39-2x-standalone-sdp-full-4-46-21-torrent.1411305/
Мога ли да я ползвам или по добре да сваля от тук ISTA+ 4.45.21 (Rheingold ISTA-D 4.45.20) [12.2023]
И тази за програмиране ISTA-P 3.69.0.400 [2022]
Накратко:
Коя версия на софтуера ползвате и от къде?
Само ISTA ли ползвате?
Благодаря предварително
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Софтуер за диагностика и програмиране (ISTA +(D) ISTA P
За Е60 посления I-level e 16-11-500, така, че която и версия да свалиш на ISTA-P от 3.60.0 нагоре от тези които циркулират в интернет пространстово ще ти свърши работа да си ъпдейтнеш колата.
Въпроса е в това, че с K+Dcan не е препоръчително, освен ако не си смениш фърмуера на кабела с този на EdiabaLib: https://blog.obdii365.com/2021/07/09/up ... -firmware/
Тук има повече инфо за проекта: https://github.com/uholeschak/ediabaslib/releases
И въпреки това, нито един модул който е на MOST не си и помисляй да го флашваш с K+Dcan (CCC/MULF/AMP/CDC), разбира се и там има изключения(например гейта на CCC може да се флашне) но това което е с приоритет на шината по оптика просто ще се прецака.
За тази кола ISTA_Standalone_4.39.20 ти е пре достатъчно, както вече писах по горе I-Level-а е от 2016-та година, а тази версия на ISTA е със ниво на интеграция 11-2022г. Даже не ти е необходимо да инталираш SDP то е за програмиране на F/G сериите. По нова версия от тази с K+Dcan кабела няма да можеш да ползваш, защото за по новите няма пачнати файлове за Voltage Control и съответно няма вариант софтуера да разбере кога си махнал контакта и кога си го върнал в следствие на това дори грешките неможеш да си изтриеш, камо ли да си направиш някоя ABL процедура.
С други думи ако ти се е видяло сложно и прекалено ангажиращо, за да си правиш диагностика на твоята кола, просто си дръпни една стара ISTA 3.47.
За всичко останало ако не възнамеряваш да се занимаваш с това на по високо ниво от това просто да си прочетеш колата, е по рационално да потърсиш услугите на някой който има всичко необходимо да ти свърши конкретна работа по флаш кодиране и тн.
П.П.
Със сигурност модула не се е скапал само защото е прочетен. Това може да се случи само с FRM3 модул и пак не е току така, обикновенно се случва при диагностика на запален двигател и то с ICOM, ако не ми се беше случвало няколко пъти и някой ми беше казал нямаше да повярвам... но това е положението, който го е страх от мечки не ходи в гората
Въпроса е в това, че с K+Dcan не е препоръчително, освен ако не си смениш фърмуера на кабела с този на EdiabaLib: https://blog.obdii365.com/2021/07/09/up ... -firmware/
Тук има повече инфо за проекта: https://github.com/uholeschak/ediabaslib/releases
И въпреки това, нито един модул който е на MOST не си и помисляй да го флашваш с K+Dcan (CCC/MULF/AMP/CDC), разбира се и там има изключения(например гейта на CCC може да се флашне) но това което е с приоритет на шината по оптика просто ще се прецака.
За тази кола ISTA_Standalone_4.39.20 ти е пре достатъчно, както вече писах по горе I-Level-а е от 2016-та година, а тази версия на ISTA е със ниво на интеграция 11-2022г. Даже не ти е необходимо да инталираш SDP то е за програмиране на F/G сериите. По нова версия от тази с K+Dcan кабела няма да можеш да ползваш, защото за по новите няма пачнати файлове за Voltage Control и съответно няма вариант софтуера да разбере кога си махнал контакта и кога си го върнал в следствие на това дори грешките неможеш да си изтриеш, камо ли да си направиш някоя ABL процедура.
С други думи ако ти се е видяло сложно и прекалено ангажиращо, за да си правиш диагностика на твоята кола, просто си дръпни една стара ISTA 3.47.
За всичко останало ако не възнамеряваш да се занимаваш с това на по високо ниво от това просто да си прочетеш колата, е по рационално да потърсиш услугите на някой който има всичко необходимо да ти свърши конкретна работа по флаш кодиране и тн.
П.П.
Chainz написа:.......Защото попаднах на някаква тема в раздела на Е39 където някой беше споменал, че от някаква версия на ISTA се бил скапал някой от компютрите само при четене!!!..........
Със сигурност модула не се е скапал само защото е прочетен. Това може да се случи само с FRM3 модул и пак не е току така, обикновенно се случва при диагностика на запален двигател и то с ICOM, ако не ми се беше случвало няколко пъти и някой ми беше казал нямаше да повярвам... но това е положението, който го е страх от мечки не ходи в гората


- disappear
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Софтуер за диагностика и програмиране (ISTA +(D) ISTA P
Здравейте, от скоро се сдобих с E60 и ми трябва софтуера за диагностика ISTA+ и евентуално за програмиране ISTA P.
В момента имам само K DCAN кабел, който бях взимал за друга кола и работи с INPA. Предполагам, че ще може да работи и с ISTA +, P?
Използвах търсачката в раздела за E60, но не мерих актуална информация.
Дали трябва да търся точно определена версия за E60? Защото попаднах на някаква тема в раздела на Е39 където някой беше споменал, че от някаква версия на ISTA се бил скапал някой от компютрите само при четене!!!
Свалил съм една версия ISTA_Standalone_4.39.20 от тук: https://www.bimmerfest.com/threads/ista ... t.1411305/
Мога ли да я ползвам или по добре да сваля от тук ISTA+ 4.45.21 (Rheingold ISTA-D 4.45.20) [12.2023]
И тази за програмиране ISTA-P 3.69.0.400 [2022]
Накратко:
Коя версия на софтуера ползвате и от къде?
Само ISTA ли ползвате?
Благодаря предварително
В момента съм с 4.50 от rutracker,работи добре с d-can кабела,прочита повечето модули(поне на мен така ми се струва)но така и не мога да намеря опцията за ресет на mass air flow(сензора на дебитомера)които би трябвало да са като опция adaptation/mass metter.Сканирах файла ISTAGUI.EXE с Zemana_AntiMalware_Premium_3.1.375 но нищо не откри,някой с повече знания относно скрити вируси може да пробва дали ще открие нещо повече от мен.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани