Свързване на High Beam Assist (FLA)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Не знам защо ги показва така. Абсолютно всичко работи перфектно. Без грешки. Кажи малко повече.Ненко Вранков написа:Gari написа:
Колега, те 60% от модулите ти не са окей.. вземи ги кодирай.. не трябва да излизат така.
По темата - информацията, която намерих в интернет показва, че при фейслифт се свързва огледалото към KGM модула под жабката. Не е към сензора за дъжд. При фейса кан шината е жълт и черен кабел, преди това са оренжев и зелен. При мен е жълт и черен. Но и сензорите за дъжд са различни - кръгъл и правоъгълен. Аз съм с правоъгълен. Колата ми е малкия фейс и затова малко ми е трудно да го направя както трябва без Вашата помощ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Свързваш го там където имаш жълт и черен кабел оплетени един с друг. Било при сензора за дъжд ако ти се занимава и до CAS модула лайт модул все тая те вървят по цялата кола и по тях тече информация затова са и оплетени, за да има по малки загуби.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
lupu написа:Свързваш го там където имаш жълт и черен кабел оплетени един с друг. Било при сензора за дъжд ако ти се занимава и до CAS модула лайт модул все тая те вървят по цялата кола и по тях тече информация затова са и оплетени, за да има по малки загуби.
Благодаря колега. Така го направих, но не мога да влезна в модула. Използвам NSC. Може и да не работи.
Не искам много, искам всичко!
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Gari написа:lupu написа:Свързваш го там където имаш жълт и черен кабел оплетени един с друг. Било при сензора за дъжд ако ти се занимава и до CAS модула лайт модул все тая те вървят по цялата кола и по тях тече информация затова са и оплетени, за да има по малки загуби.
Благодаря колега. Така го направих, но не мога да влезна в модула. Използвам NSC. Може и да не работи.
Досега кодирал ли си нещо по колата си ? Daten файловете за E60 имаш ли ги ?
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Да. Огледалата ги направих да се прибират при заключване, дясното да се сваля като връщам назад, както и дигитален километраж на таблото, но това са дребни неща. Но програмата работи за този вид кодиране.
Не искам много, искам всичко!
- dj_aivan
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Мечтае да кара: Ф30
- Детайли за колата: е90, 2005г. 320Д 163к.
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Колега справи ли се. Ако не си 0877112923 ще ти дам конфигуриран ТРЦ файл който работи много добре и коректно
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
dj_aivan написа:Колега справи ли се. Ако не си 0877112923 ще ти дам конфигуриран ТРЦ файл който работи много добре и коректно
Здравей колега. Проблема не е във файла, а че не мога да прочета модула. Септември, като се прибера към БГ, ще посетя колегата Atsalov и ще го видим какво му е.
Не искам много, искам всичко!
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Извинявам се че ползвам темата на колегата.
При движение по магистрала,само пресветва и изгасва дългите.
При движение по друг път където няма мантинели и светлоотразители си работи коректно.
При вас така ли е?
При движение по магистрала,само пресветва и изгасва дългите.
При движение по друг път където няма мантинели и светлоотразители си работи коректно.
При вас така ли е?



- tweety88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60
- Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Да, така е. Явно са ни сбъркани знаците и отразяват твърде силно.
По пътищата в Европа не се държи така, а доста по-добре.
По пътищата в Европа не се държи така, а доста по-добре.
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
И моята се шашка от по-големи знаци 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Аз на по-големите знаци и табели сам си свалям на къси, че направо не е истина колко отразяват.
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
В нормалните държави има добри наредби за монтаж на пътните знаци и табели според които се спазвт определени ъгли за да не се връща дирекно отразена светлина към водача и автомобила. Познайте дали нашите пътностройтелни инженери вземат това впредвид като правят проектите за знаци и табели. Да се радваме, че поне ги има по пътищата, защото скоро ми се наложи да минавам БГ КПП където трябва боб да хвърляш за да се наредиш на правилното гише:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Свързване на High Beam Assist (FLA)
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... ts/1rQgvHc
На който му е интересно, може да намери още инфо за системата на линка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На който му е интересно, може да намери още инфо за системата на линка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Свързване на High Beam Assist (FLA)
Здравейте колеги, да съживя малко темата. Накратко, моята кола е 2004 година, преди беше със най обикновени халогени светлини, без лупи, без ксенон. В по късен етап, ми изпаднаха на добра цена фейсови фарове със адаптивни светлини и корнеринг, както и задни фейс стопове, взех и възможно най хубавия LM модул който го дават с най много екстри, LM2.C35 всичко работи без проблем и без грешки. Преди седмица буквално за без пари ми изпадна огледало със FLA, аларма, компас и бутони за врати, от кола фейслифт 2007 или 2008 година. Огледалото го взех с буксите, та, виждам че голямата букса с 10 пина, сравнително се разминават кабелите с моята букса и самата подредба и цветове на кабели. При fla огледалото са 6 кабела, на моето огледало са 5 кабела свързани към буксата с 10пина. ДОста търсих за да видя кое, кое е на моето огледало, така и не намерих, успях да намеря само за новото огледало. Затъмнението на новото огледало работи, но другите функции не, не мога да намеря и схема да видя как трябва да бъдат. Другото което е, свързах черния и жълтия кабел към тези които отиват към сензора, като се наложи да ги отрежа, след което ги запоих и връзката е 100% сигурна. След което, за да виждам знака за светлините на ауто асистънта на таблото, ъпдейтнах KOMBI модула до последната версия, след това записах $5AC в CAS и LM модула, след което FA-write и на двата модула, след това дефаулт кодинг и това е. Активирах и функцията да се показва в иДрайв менюто, тикето е отметнато, но когато врътката за фаровете е на А режим, светка зелената лампичка на врътката, след като бутна лоста напред за дълги, зелената лампичка изгасва, дългите не се включват а на таблото не показва нищо, тоест А режима не излиза на таблото. След като се опитах да направя дефаулт кодинг на ФЛА модула, не ми позволява нито да го чета, нито да го кодирам, нито да сменя вин номера, а го виждам и в инпа и във нцс експерт, но няма връзка с модула. В иста+ също ми показва че няма връзка с модула, на другата кола работеше със сигурност. Прикачвам линк към МЕГА там съм снимал и моето и новото огледало както и буксите на моето и новото и грешките които ми показва при различните програми свързани с ФЛА.
Благодаря предварително и ще почерпя.
https://youtube.com/shorts/oS77zmy2veI
https://mega.nz/folder/tSlXQICI#KLBogMg6daxLJAa1cGsMGg
Благодаря предварително и ще почерпя.

https://youtube.com/shorts/oS77zmy2veI
https://mega.nz/folder/tSlXQICI#KLBogMg6daxLJAa1cGsMGg
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! 

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани