Проблем със автоматична трансмисия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- hristo1245
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.05.2023
- Пол: Мъж
Проблем със автоматична трансмисия
Здравейте хора значи имам следния проблем преди година някъде взех е60 със ремап на около 320 КС. Всичко си беше наред докато не я ремапнах още със около 15 20 кс веднага след това кутията почна да рита като ненормална да преплъзва изминах 80 100км и спря да рита но има едно като преплъзване когато я настъпя до долу не е кой ли знае кво но колата забавя така въпроса ми е ако и направя стейдж 2 или 3 дали ще се оправи или ще стане по зле понеже съм чувал че се прави и кутия когато се качват толкова коне
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12805
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Стейдж 3 й направи и ще заспи работата
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 855
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем със автоматична трансмисия
vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно
Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12805
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем със автоматична трансмисия
От публикациите из социалните мрежи стана ясно че става дума за 530д 218кс.BorislavB написа:vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно
Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 855
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем със автоматична трансмисия
vld написа:От публикациите из социалните мрежи стана ясно че става дума за 530д 218кс.BorislavB написа:vld написа:Каква точно е модификацията на колата?
Тия коне за нищо ги нямате 320кс. без модификация на някои неща трудна работа, че пък и още 20кс само с ремапче още по невероятна работа
Ако искаш адекватен отговор пиши по-подробно
Ако хвърлим боб може да излезе,че е 535d с чип (320к.с.) и след още малко чип +15-20кс.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Нямам такова нещо като фейсбук, иначе 218к.с. бая чип ще е до 300++к.с.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Cawo0307
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.04.2022
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12805
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.
Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път.
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....
П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Потвърждавам за последния ъпдейт на стейдж 3. Това заключване на торка от студена кутия е супер. Преди ме дразнеше, макар че доста беше съкратено времете с предпоследния ъпдейт.
Мислех си повече няма да се занимават с тези кутии, но ме изненадаха приятно.
Мислех си повече няма да се занимават с тези кутии, но ме изненадаха приятно.
- Cawo0307
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.04.2022
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd
Re: Проблем със автоматична трансмисия
vld написа:Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.
Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път.
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....
П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.
Пускал съм се с много ф-ки с над 350 коня и 8-степенен автомат и разликата се усеща над 80-100, преди това моята е на кантар с другата. По-твоята логика или 535i с ремап не е 370 коня а 220-230 или моята с ремап не е 200-210 а около 300
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12805
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем със автоматична трансмисия
Cawo0307 написа:vld написа:Cawo0307 написа:Моята е 530хд 231 коня с махнат DPF и е около 290 коня и 600 нютона. Първото нещо което направих е стейдж 2 на кутията, защото без стейдж държи около 600 нютона. Съдейки по поста ти твоята кола трябва да е 335-340 коня и 700 нютона, което изключително много мъчи кутията. Но уточни с кой мотор е колата, защото кутията на 535д държи една идея повече.
Само с изключен ДПФ 290кс. ама друг път.
Реално ако я премериш на дино ще видиш някаква стоност близо до 200, но от долната страна.
С качествен ремап максимума който може да се извади без много пушек е около 300кс. с премахнат ДПФ и ЕГР, монтиран рейспайп, оригинален кулер и ГНП.
За повече си трябват модификации.
С изключването на ЕГР-а се повишава малко въртящия момент , но не е нещо фрапантно, с физическото премахване на ДПФ-а се озвобождава генерацията и отвеждането на газовете става по лесно, но повече от 20кс. ако извади на вала замерени преди след ще е някакво чудо, а какво остава за 100кс и 100Нм. горница...
Така, че не вярвайте на тези глупости незнам кой ви ги говори но просто не е така.
Не една и две такива коли ми минали през ръцете и го пиша от опит.
За коне над 300 си трябва хибрид, смяна на кулера, гнп и много добра настройка....
П.С. за кутията е най добре стейдж 3, най добра е картата, не говорим за по сейфти или не в драйв мод всички стейджове са безопасни, просто при нормална употреба кутията е най адекватна. Карал съм моята Е61ца със всички възможни комбинации около 100 000км., а сега най новата версия на стейдж 3 за фейсовите зф6хп28 е скандално добра.
Пускал съм се с много ф-ки с над 350 коня и 8-степенен автомат и разликата се усеща над 80-100, преди това моята е на кантар с другата. По-твоята логика или 535i с ремап не е 370 коня а 220-230 или моята с ремап не е 200-210 а около 300
Нещо не ти разбирам въпроса
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани