Проблем с Паленето след престой

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1660
Регистриран на: 20.05.2002
Местоположение: Там край реката
Пол: Мъж
Кара: Curiosity (но с две камери)
Мечтае да кара: БМВ отпреди Бенгъл

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от BMW_POWER » 25 Яну 2023, 18:45

Тук препоръчват 0W30.
"Този път ще успеем!" - Олаф Шолц

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Ивайло Димов » 25 Яну 2023, 18:47

Екология плюс студен климат нормално е да са такива препоръките .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Bogdan_Nikolov » 25 Яну 2023, 20:12

Ивайло Димов написа:Стартера ти върти ли нормално ?Може да има нужда от почистване и смазване ,при по-ниски температури да завърта трудно .5W40 е достатъчно рядко за нашите ширини ,има масла с такъв вискозитет спокойно си палят колите и при минус 25-30
Колата я карам вече 8 години(240к км.), само стартера не съм правил, възможно е там да е проблема, защото дори и при подаване на ток върти доста бавно(само след престой поне 12 часа)

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1660
Регистриран на: 20.05.2002
Местоположение: Там край реката
Пол: Мъж
Кара: Curiosity (но с две камери)
Мечтае да кара: БМВ отпреди Бенгъл

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от BMW_POWER » 26 Яну 2023, 19:29

Акумулаторите тествани ли са?
"Този път ще успеем!" - Олаф Шолц

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Bogdan_Nikolov » 26 Яну 2023, 20:40

BMW_POWER написа:Акумулаторите тествани ли са?
Акумулатора ми Varta AGM 95ah на 3 година и аз се съмнявах в него, но имам зарядно с опция подаване на ток за старт, и с него същата работа върти бавно, интересното е че като поработи 1 минута и изгася, като запаля върти супер и пали веднага.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Ивайло Димов » 26 Яну 2023, 21:01

За тези години и изминат пробег е напълно възможно стартера да има нужда от ревизиране ,почистване и смяна на четки ,шалтер .Щом колата не записва грешки и при по-високи температури пали ,аз клоня към проблемен стартер .........още повече след като си и подавал ток и пак върти бавно :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Bogdan_Nikolov » 30 Яну 2023, 9:38

https://youtube.com/shorts/OcnbGl0zXr0?feature=share
След добавяне на добавка Pro Tec и каране 200 км по магистралата на спорт режим, днес запали една идея по-добре, но пак трудно и изпушва. Направих и видео, моля някой който разбира да види какво показват живите данни. Според вас на 6ти цилиндър, дюза или цилиндъра е заминал. Прикачвам снимка и на загрял мотор. Днес сутринта беше и по-топло около 2 градуса. Изображение

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 528
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от ivanski_2 » 30 Яну 2023, 11:47

На колко литра гориво сипа добавката?
Покарай още малко, при подобрение имаше чак след следващия резервоар гориво.
Сипах добавката при малко количество 10-12 литра, стигнаха 3-4л и напълних до горе закачих - нямаше ефект, викам си баси нищо не стана.
Изразходвах въпросният резервоар , закачих пак и вече видях доста голям ефект.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Bogdan_Nikolov » 30 Яну 2023, 12:12

ivanski_2 написа:На колко литра гориво сипа добавката?
Покарай още малко, при подобрение имаше чак след следващия резервоар гориво.
Сипах добавката при малко количество 10-12 литра, стигнаха 3-4л и напълних до горе закачих - нямаше ефект, викам си баси нищо не стана.
Изразходвах въпросният резервоар , закачих пак и вече видях доста голям ефект.
Аз не държа колата никога с по-малко от 20 литра нафта, сипах добавката и напълних до горе.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 528
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от ivanski_2 » 30 Яну 2023, 12:31

Ами тогава или спазвай правилната употреба на добавката или отивай да набиваш пари за ремонт и така :mhihi: :bchug:
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Ивайло Димов » 30 Яну 2023, 13:04

Добавката няма ефект УАУ сега в момента ,трябва време и регулярна употреба но не и постоянно.Качествена нафта ,смяна на горивен филтър на 15-20000 км и добавка на 2-3 резервоара веднъж .Но при проблеми с дюзите ще го прави и при топло време и ще се наблюдава неравномерна работа с притрисания.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Bogdan_Nikolov » 30 Яну 2023, 13:58

Ивайло Димов написа:Добавката няма ефект УАУ сега в момента ,трябва време и регулярна употреба но не и постоянно.Качествена нафта ,смяна на горивен филтър на 15-20000 км и добавка на 2-3 резервоара веднъж .Но при проблеми с дюзите ще го прави и при топло време и ще се наблюдава неравномерна работа с притрисания.
Колата се кара в Германия, зареждам само на Aral(водят я с най-хубавото гориво) , дюзите са проверени на 375 к поради проблем с паленето, като на 5ти и 6ти цилиндър са нови(рециклирани) кодирани, проблемите при по-топло време се изявяват в това, че колата при студен старт запали изпушва леко.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.01.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от maFi0ta_ » 31 Яну 2023, 10:12

Привет колеги. Колата е бмв е61 м54б25и колата палеше трудно сутрин на бензин (само първото палене) върти 10 секунди на стартер и пали но прекъсва смених бензиновата помпа след смяната първите 5 мин всичко беше окау след това като дам педала до долу все едно няма мощност придърпва без газ даже гасне колата има монтирана газ на гаЗ няма проблем къде да търся проблема не намерих подобна тема за това пиша тук

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Проблем с Паленето след престой

Мнение от Ивайло Димов » 31 Яну 2023, 11:31

Налягане в рейката,инжектори ....трябва да се направи диагностика.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook