E61 523I гори масло като ламя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: E61 523I гори масло като ламя
На мен ми е малко интересно как всекидневна кола скапва маслото за 5000 до такава степен, че почва да гори по 1 литър на 1000 км, като преди това разхода е бил 1.5л на 5000 .
Re: E61 523I гори масло като ламя
Ако в маслото се събере много гориво да кажем 5-10%, тогава му пада вискозитета. Откъдето се увеличава и разхода. По друг начин да се скапе маслото е доста трудно - например с големи натоварвания, прегряване, скапано гориво, опасни добавки и др.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
[quote="zaharia"]Ако в маслото се събере много гориво да кажем 5-10%, тогава му пада вискозитета. Откъдето се увеличава и разхода. ]
А как попада гориво в маслото , сигменти ли са проблема.
А как попада гориво в маслото , сигменти ли са проблема.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: E61 523I гори масло като ламя
Kurtov написа:На мен ми е малко интересно как всекидневна кола скапва маслото за 5000 до такава степен, че почва да гори по 1 литър на 1000 км, като преди това разхода е бил 1.5л на 5000 .
Може 5000км да си минал за 50 моточаса, 150моточаса или 300 моточаса. Следователно магистрално, смесено или градско със много задръстване и работа на място. Повечето масла след 200-250 моточаса са драстично изгубили качества, даже и за смяна. Не е сложно, елементарна математика е.
Re: E61 523I гори масло като ламя
Denis yusein написа:А как попада гориво в маслото , сигменти ли са проблема.
Горивото попада в маслото когато се кара често на кратки разстояния особено през зимата и двигателят не може да загрее добре и да изпари горивото. Също може и ако са повредени инжекторите, обаче това обикновено се случва много рядко. И по-принцип това което съм писал е само предположение, може проблемът при теб да няма общо с него. Провери обаче за всеки случай, дали маслото ти мирише силно на бензин. Ако има значителни количества в него, със сигурност ще има миризма и то силна.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колеги имали масло 10w35 и подходящо ли е за е60 523i 2006г. Мотора е N52
Понеже се оплаквах на съседа че колата ми гори масло ,той ми каза да налея от гореспоменатото и че при него така се е решил проблема . Неговата кола е 530d 2004г.
Благодаря
Понеже се оплаквах на съседа че колата ми гори масло ,той ми каза да налея от гореспоменатото и че при него така се е решил проблема . Неговата кола е 530d 2004г.
Благодаря
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E61 523I гори масло като ламя
Твоят мотор е съвсем друг от този на колегата ти! А и такова масло за сефте виждам
Re: E61 523I гори масло като ламя
Denis yusein написа:Колеги имали масло 10w35 и подходящо ли е за е60 523i 2006г. Мотора е N52
Понеже се оплаквах на съседа че колата ми гори масло ,той ми каза да налея от гореспоменатото и че при него така се е решил проблема . Неговата кола е 530d 2004г.
Благодаря
Подобен вискозитет масло няма, има 10w30 и 10w40, които са си по-гъстички, с такива под -5 градуса не трябва да се кара. Освен това обикновено те са минерални, а не хидрокрекови и затова трябва да се сменят по-начесто, защото по-бързо се окисляват и деградират. Разбира се има и скъпи пълносинтетични версии, обикновено в категория полуспорт, но цената им е двойна на нормалната и нагоре. Ако мотора гори повече масло, със смяна на вискозитета горенето може леко да намалее, но не и да изчезне. При мен например със същият мотор ми гори около 1л на 3000км, с по-висок вискозитет ми е намаляавало разхода най-много до 1л на 4000км.
Последна промяна zaharia на 08 Апр 2021, 15:54, променена общо 1 път
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E61 523I гори масло като ламя
Мен ,ако питаш слагай 5в50 и би трябвало да ти намали разхода на масло,иначе другия ти вариант е да отворите мотора!
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
turbonetic написа:Мен ,ако питаш слагай 5в50 и би трябвало да ти намали разхода на масло,иначе другия ти вариант е да отворите мотора!
Той мотора е планувано да го отваряме септември , но не могат да кажат дали ще намали разхода и след това.
Смятам сегменти да сменям , пък ще видим
Re: E61 523I гори масло като ламя
zaharia написа:Denis yusein написа:Подобен вискозитет масло няма, има 10w30 и 10w40
https://www.ebay.com/itm/HKS-SUPER-RACI ... 101224.m-1
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
COUNTACH написа:zaharia написа:Denis yusein написа:Подобен вискозитет масло няма, има 10w30 и 10w40
https://www.ebay.com/itm/HKS-SUPER-RACI ... 101224.m-1
Всеки може да си пише по кутиите каквото си иска. В официалните спецификации на организации като ACEA и API, подобен вискозитет не е дефиниран.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Колеги, заветния ден дойде.
Вчера закарах колата в сервиза, другата седмица се започва ремонта.
Да видим какво ще се случи
Живи и здрави
Вчера закарах колата в сервиза, другата седмица се започва ремонта.
Да видим какво ще се случи
Живи и здрави
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: E61 523I гори масло като ламя
Denis yusein написа:Колеги, заветния ден дойде.
Вчера закарах колата в сервиза, другата седмица се започва ремонта.
Да видим какво ще се случи
Живи и здрави
Вчера свалехме главата, и видяхме какво е правено от предишните,, майстори,, - половината болтове различни, имаше и скъсани и оставени.
Притесних се от 3-ти цилиндър, който има много лека резка.
Днес или утре главата ще отиде при шлайфистите.
През това време ще решим какво да правим с блока.
Доколкото знам този мотор е труден за шлайф.
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани