.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 1.02.2019
Кара: на пост и молитви

.

Мнение от Вуйчо » 07 Фев 2021, 0:03

.
Последна промяна Вуйчо на 18 Апр 2021, 21:23, променена общо 2 пъти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от datchko » 07 Фев 2021, 10:38

Моята е с М-окачване, карал съм и обикновена, но с Dynamic drive не съм.
Обикновеното е много меко и се лашка много по завоите, но пък покрива дупките и неравностите по-приятно.
Ако трябва да съм честен, трудно бих се разделил с М-окачването, но ще е заради адаптивно такова (примерно при Ф-сериите).
Напоследък карам основно градско и дори е неприятно на моменти по някои части на София. Много друса, почти като картинг, въпреки, че съм с нови амортисьори Sachs и всичко по ходовата част е ново.
Карайки на дълъг път обаче има разлика, тогава съм твърдо "за" М-окачването, много по-стабилно е, не се накланя в завои толкова много и в комбинация с активната рейка е топ.
От друга страна пък динамик драйвът е променя малко или много лашкането по завоите и пак се усеща малко по-твърдо от обикновеното, но пък имаш и една система повече, която да създава проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от fitter » 07 Фев 2021, 11:29

datchko написа:Моята е с М-окачване, карал съм и обикновена, но с Dynamic drive не съм.
Обикновеното е много меко и се лашка много по завоите, но пък покрива дупките и неравностите по-приятно.
Ако трябва да съм честен, трудно бих се разделил с М-окачването, но ще е заради адаптивно такова (примерно при Ф-сериите).
Напоследък карам основно градско и дори е неприятно на моменти по някои части на София. Много друса, почти като картинг, въпреки, че съм с нови амортисьори Sachs и всичко по ходовата част е ново.
Карайки на дълъг път обаче има разлика, тогава съм твърдо "за" М-окачването, много по-стабилно е, не се накланя в завои толкова много и в комбинация с активната рейка е топ.
От друга страна пък динамик драйвът е променя малко или много лашкането по завоите и пак се усеща малко по-твърдо от обикновеното, но пък имаш и една система повече, която да създава проблеми.
За мен active steering + dynamic drive вече са задължителни при избор на кола. Карах тази комбинация 6 години в Е60, сега след два месеца търсене вече я имам и в F11. В комбинация с EDC за мен е повече от достатъчно. В града на гадна настилка и паваж на Comfort почти не се усещат неравностите (в момента съм с RSC гуми даже). Извън града на Normal или Sport вече е друга бира. Няма лашкане и накланяне. Респонса също се променя. Поведението става като на спортен автомобил.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна fitter на 07 Фев 2021, 21:23, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от Ivo_stz » 07 Фев 2021, 12:37

Имам два броя Е60тки на разположение - едната с М спорт окачване + дайнамик драйв, другата с най-обикновеното окачване. И двете нямат забележки по окачване като разбити елементи и тн. При еднаква скорост, на един и същ завой, тази с обикновеното окачване е на лимита си - ДСЦ мига, осезаемо нестабилна става колата, докато тази с М спорт и дайнамик не мърда въобще, не усеща че завива. Разбира се променливите в това сравнение са изключително голям брой, но дори и обикновен неделен водач би намерил разлика. Въпрос на личен избор - дали предпочиташ динамичното шофиране или комфортното такова. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от ///M Power » 07 Фев 2021, 17:03

fitter написа:За колите без EDC, активните шанги май са винаги зацепени и работят постоянно. На комфорт при колитe с EDC няма връзка между лявата и дясната щанги и все едно караш без такива.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Няма как да са зацепени заедно, принципа на работата на активните щанги е един и същ, без значение дали е с ЕДС и не.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от fitter » 07 Фев 2021, 21:25

///M Power написа:
fitter написа:За колите без EDC, активните шанги май са винаги зацепени и работят постоянно. На комфорт при колитe с EDC няма връзка между лявата и дясната щанги и все едно караш без такива.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Няма как да са зацепени заедно, принципа на работата на активните щанги е един и същ, без значение дали е с ЕДС и не.
Колега, оправих си поста. Исках да кажа нещо друго, но не ми се е получило.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от ///M Power » 08 Фев 2021, 22:22

fitter написа:
///M Power написа:
fitter написа:За колите без EDC, активните шанги май са винаги зацепени и работят постоянно. На комфорт при колитe с EDC няма връзка между лявата и дясната щанги и все едно караш без такива.



Няма как да са зацепени заедно, принципа на работата на активните щанги е един и същ, без значение дали е с ЕДС и не.
Колега, оправих си поста. Исках да кажа нещо друго, но не ми се е получило.....


Няма проблем, просто някой можеше да се обърка ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от nickem » 09 Фев 2021, 20:50

Общото мнение по форумите е, че М-спорт окачването е прекалено твърдо и го споделям напълно от опита със старата кола.


S226A и DD и активен волан е най-доброто решение за Е60, никога не бих го заменил за нещо друго. Спортното окачване е толкова ниско, колкото е М, достатъчно твърдо е за по"динамично" каране, но не прекалено за да не става за градско.
S704 просто не е за държави като нашата, като покараш по дупките и се почва скърцането, после рейката...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от vld » 10 Фев 2021, 11:38

nickem написа:Общото мнение по форумите е, че М-спорт окачването е прекалено твърдо и го споделям напълно от опита със старата кола.


S226A и DD и активен волан е най-доброто решение за Е60, никога не бих го заменил за нещо друго. Спортното окачване е толкова ниско, колкото е М, достатъчно твърдо е за по"динамично" каране, но не прекалено за да не става за градско.
S704 просто не е за държави като нашата, като покараш по дупките и се почва скърцането, после рейката...

Не мога да се съглася с това, карал съм всякакви Е60ки с обокновенно със спортно, моята е със S704, еми доста по стегната и приятна за каране е, въобще не друса повече, напротив, тези с обикновенното окачване като минеш през дупка и имаш чувството, че ще ти падне някое колело, докато с м техника не е така.
S226 е по твърдо от обикновенното, но не е като S704, и на височина има разлика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.06.2018
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60
Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от tweety88 » 10 Фев 2021, 12:13

Аз също съм с S226 - твърдичко е но колата се държи супер добре. Кацо цяло не се оплаквам - поведението на колата е много добро. Но когато жената беше бременна (особено последните месеци), ми се налагаше да минавам през дупките и препятствията с 5 км/ч - тя ги усещаше много дори до болка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: 229 Dynamic Drive спрямо 704 M Sport Suspension

Мнение от nickem » 10 Фев 2021, 20:38

vld написа:
nickem написа:Не мога да се съглася с това, карал съм всякакви Е60ки с обокновенно със спортно, моята е със S704, еми доста по стегната и приятна за каране е, въобще не друса повече, напротив, тези с обикновенното окачване като минеш през дупка и имаш чувството, че ще ти падне някое колело, докато с м техника не е така.
S226 е по твърдо от обикновенното, но не е като S704, и на височина има разлика.

Караш комби, с различно окачване от седана и различни нужди от твърдост, за да се чувства спортно.
При седана на височина разликата е 15мм при 704 и 226 в сравнение със SE.
Пък да се убеждаваме, че със 704 друса по-малко от комфортното окачване не мисля че е сериозно въобще.

Тук примерно, колегите доста реват, ти си писал също:
viewtopic.php?f=116&t=434402&p=4462801&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%BE+%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5#p4462801

Има и други теми, за амартисьорите примерно, по други форуми, мнения всякакви, но личното ми наблюдение е, че има повече "против", отколкото "За". И аз съм против. Между 226 и 704 за мен разликата във возията е много по-осезаема от тази в поведението.
И аз като теб бях убеден че комфортното много лашка, след 2г със старата кола, сложих М и след 6 месеца ми се ревеше.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook