Двигател е60 n52b25a

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.03.2020
Пол: Мъж

Двигател е60 n52b25a

Мнение от popov_krasi » 29 Яну 2021, 15:36

Здравейте, колеги :wave: :wave:
Не знам как да започна и опиша проблема, който създава моята кола. Накратко ще се опитам да Ви обясня:
- След ревизиране на главата на БМВ е60 525xi n52b25a, колата започна да има плаващи обороти, неравномерна работа на двигателя и загуба на мощност. При подаване на газ има замисляне дали да поеме (вид заспиване се получава) след това поема. Някога има придърпане. На няколко диагностики съм я закачал и показва, че входящия ванос е проблема. Момчето, което работеше по колата ги замени с други - втора употреба, но проблема остава. Интересното е, че на живи данни показва, че изходящия ванос не е в правилните градуси, а записва и набива като грешка входящия. Сега мисля да сложа моите ваноси, след като ги обслужих (бяха впекли и всички канали бяха задръстени от мърсотия).
Преди ден направих нова диагностика на колата при друг майстор да видим дали ще съвпаднат данните от другите, и се оказа, че е абсолютно идентично. Неговите думи бяха:
-колата може да не е зацепена правилно. Познавайки майстора работил по колата е сигурен и е склонен да вярва, че не е от там проблема.
-датчика на коляновия вал възможно е изгорял (той вече е сменен).
-съмнява се дали не е проблема в импулсните колела към ваноса.
Тези импулсни колела засичат и дават инфо на коляновия вал и на ваноса кога да освободят.
Някой знае ли дали импулсните колела трябва да бъдат с различни номенклатурни номера или са еднакви? (11367526435 моите са с този момер)
Моля ако някой знае и е имал подобен проблем да помогне. Ще бъда много благодарен. :clap:
Благодаря предварително.
П.П соленоидните клапани са сменени с нови
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook