Питане за проблем с кутията (вероятно торг)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Питане за проблем с кутията (вероятно торг)
Здравейте колеги. Имам проблем със скоростите (предполагам).
Колата е 3.0д 2005.
1. При подаване плавно на газ, кутията някак си приритва леко между втора и трета скорост. Когато подам повечко газ това го няма.
2. Също когато задържа газта примерно със 80км. и държа просто да поддържам тази скорост, колата мени леко обороти. Сама подава и отнема газ.
3. Същото както в точка 2, НО това е без подаване на газ, а просто съм махнал крака от педала. При понижаване на оборотите, пак мени леко нагоре надолу.
Предполагам е скорости, защото двигател, дюзи, турбо всичко е топ.
Моля за мнения. Мерси.
Качвам видео, в което визуализирам точка 3.
https://www.youtube.com/watch?v=F8K1PBfM6Cc
Също ще помоля, ако наистина е торг-хидроусилвател, да ми споделите демонтаж, рециклиране и монтаж, демек всичко колко пари е? За София препоръки за сервиз?
Също, ако сменя масло и филтъра на картерните на кутията, ще се оправи ли.
Колата е 3.0д 2005.
1. При подаване плавно на газ, кутията някак си приритва леко между втора и трета скорост. Когато подам повечко газ това го няма.
2. Също когато задържа газта примерно със 80км. и държа просто да поддържам тази скорост, колата мени леко обороти. Сама подава и отнема газ.
3. Същото както в точка 2, НО това е без подаване на газ, а просто съм махнал крака от педала. При понижаване на оборотите, пак мени леко нагоре надолу.
Предполагам е скорости, защото двигател, дюзи, турбо всичко е топ.
Моля за мнения. Мерси.
Качвам видео, в което визуализирам точка 3.
https://www.youtube.com/watch?v=F8K1PBfM6Cc
Също ще помоля, ако наистина е торг-хидроусилвател, да ми споделите демонтаж, рециклиране и монтаж, демек всичко колко пари е? За София препоръки за сервиз?
Също, ако сменя масло и филтъра на картерните на кутията, ще се оправи ли.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Питане за проблем с кутията (вероятно торг)
Филтър на картерните на кутията не съществува
.
Филтъра на кутията е едновременно и картер.Ако смениш масло и филтър няма да ти се оправи проблема.
Вероятно имаш хидротрансформатор, торг както му казваш, за рециклиране, тои е причината да ти тресе и мени обороти при леки ускорения.
Форсирането между втора и трета предавка е друг проблем, трябва да се почне от логика.
При рециклирането на хидро обикноввенно се проверява и логиката на кутията и се ремонтира ако е необходимо, мисля че почти навсякъде за да ти рециклират хидро и да имаш гаранция изискват и ревизия на логика.
За да ти се свърши адекватно всичко сумата е над 1000лв и до 2000лв може да стигне, колко точно според зависи от обстоятелствата.

Филтъра на кутията е едновременно и картер.Ако смениш масло и филтър няма да ти се оправи проблема.
Вероятно имаш хидротрансформатор, торг както му казваш, за рециклиране, тои е причината да ти тресе и мени обороти при леки ускорения.
Форсирането между втора и трета предавка е друг проблем, трябва да се почне от логика.
При рециклирането на хидро обикноввенно се проверява и логиката на кутията и се ремонтира ако е необходимо, мисля че почти навсякъде за да ти рециклират хидро и да имаш гаранция изискват и ревизия на логика.
За да ти се свърши адекватно всичко сумата е над 1000лв и до 2000лв може да стигне, колко точно според зависи от обстоятелствата.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Питане за проблем с кутията (вероятно торг)
Ходих в Gemini4 казаха ми хидро и ремонт от 1800-2000 лв. Вторник ще им я карам.
Реално след тази интервенция, колата ставала като нова. Сторостите реално били мега здрави и нямало какво да се счупи там, следователно след като направим турбината, всичко ще заспи. Поне така констатират те и някой съфорумници. Предполагам са прави. Вие как мислите?
Кутията не влиза в авариен режим и реално сменя мазно. Предполагам това си е признак, че е ок.
Реално след тази интервенция, колата ставала като нова. Сторостите реално били мега здрави и нямало какво да се счупи там, следователно след като направим турбината, всичко ще заспи. Поне така констатират те и някой съфорумници. Предполагам са прави. Вие как мислите?
Кутията не влиза в авариен режим и реално сменя мазно. Предполагам това си е признак, че е ок.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Питане за проблем с кутията (вероятно торг)
Cvetun написа:Ходих в Gemini4 казаха ми хидро и ремонт от 1800-2000 лв. Вторник ще им я карам.
Реално след тази интервенция, колата ставала като нова. Сторостите реално били мега здрави и нямало какво да се счупи там, следователно след като направим турбината, всичко ще заспи. Поне така констатират те и някой съфорумници. Предполагам са прави. Вие как мислите?
Кутията не влиза в авариен режим и реално сменя мазно. Предполагам това си е признак, че е ок.
Провери дали работи и термостата на кутията, това форсиране-задържане може да се получава когато кутията е студена, и режима на смяна става с леко задържане (за по-бързо загряване, когато всичко е ОК). В комбинация с кофти торк, тя се чуди каква става. Наскоро и аз рециклирах торк (при мен нямаше играене на оборотите, но не заключваше както трябва), ново масло+филтър смених и едни уплътнения на мехатроника всичко излезе около 1500лв.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани