N53 с нагар по клапаните

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.10.2018
Пол: Мъж

N53 с нагар по клапаните

Мнение от kris440 » 01 Дек 2020, 16:50

Здравейте,

Моето e60, което си внесох от грмания на 200 000, забелязах че има яко нагар по клапаните. Забелязах го, когато майсторът ми откачи колекторите, за да стигне до стартера.
В момента колата е в гараж, като прекъсва яко, след като даваше няколко месеца грешка за Nox. На морето, септември налях 20 лева 95 от бензиностанция на пътя Варна - Бургас и следващия ден, когато подадох повече газ, за да се включа в движението започна да прекъсва яко и светна жълтата лампа. След рестарт се оправи, но започна да прекъсва много когато я запаля студена. Вероятно са инжектори, но дали този нагар е възможно да е проблемът? Опасявам се, че ще сменя инжекторите и няма да отсраня проблема.... Знаете ли къде ги чистят и колко пари би струвало, ако мислите че е важно?

Благодаря ви много!

Поздрави,
К.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: N53 с нагар по клапаните

Мнение от zaharia » 02 Дек 2020, 18:57

Такива нагари, а също и по буталата се чистят с тоя продукт - https://www.pro-tec-shop.de/de/carbon-x ... -komp.html При мен за 1 час пяната в цилиндрите изчисти напълно мисля 3 цилинъра, по другите 3 остана част от нагара. По нататък мисля да повторя, та да очистя и тях. Освен това като резултат се оправя и компресията. Обаче като се прави процедурата, трябва много да се внимава накрая всичките разтворени боклуци останали в цилиндъра, първо да се изсмучат колкото се може по-добре, а после останалото да се продуха(покрива се отвора към цилиндъра в някаква мека хартия, пъха се тръба и се вкарва въздух под налягане, бклуците остават по хартията или плата), за да не отиде нещо от тях в маслото и да запуши каналите, че тогава заминава целия мотор.
Видео как се ползва продукта има на горната страница на таба Downloads.
Видео с практическо отработване на цялата процедура: Раскоксовка Gzox vs ProTec CarbonX - https://www.youtube.com/watch?v=fvGukM-_SvM
Последна промяна zaharia на 04 Дек 2020, 17:08, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.10.2018
Пол: Мъж

Re: N53 с нагар по клапаните

Мнение от kris440 » 04 Дек 2020, 16:50

Благодаря много, колега!

Поздрави,
К.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: N53 с нагар по клапаните

Мнение от Speed_Am_All » 04 Дек 2020, 23:47

Същия проблем ми го направи няколко пъти това лято с бензин 95. Беше записала грешка на 4-ти цилиндър. Закарах е в Мкар защото инжекторите са в гаранция. Те не можаха да открият проблема, защото колата спря да го прави. Вероятно защото бях налял вече 100 остана бензин. Но размениха бобините 4-ти и 5-ти цилиндър. След няколко месеца сипах пак 95 и проблема се появи при едно изпреварване. Видях че грешката се е преместила на цилиндър 5. Смених бобината и повече не съм имал този проблем. Но и повече не съм слагал 95. Но ти в другата тема май беше писал че си сменил бобини и свещи. Като смени свещите в като състояние бяха. Моите имали яко нагар като пикаеха инжекторите.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook