N53 с нагар по клапаните
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
N53 с нагар по клапаните
Здравейте,
Моето e60, което си внесох от грмания на 200 000, забелязах че има яко нагар по клапаните. Забелязах го, когато майсторът ми откачи колекторите, за да стигне до стартера.
В момента колата е в гараж, като прекъсва яко, след като даваше няколко месеца грешка за Nox. На морето, септември налях 20 лева 95 от бензиностанция на пътя Варна - Бургас и следващия ден, когато подадох повече газ, за да се включа в движението започна да прекъсва яко и светна жълтата лампа. След рестарт се оправи, но започна да прекъсва много когато я запаля студена. Вероятно са инжектори, но дали този нагар е възможно да е проблемът? Опасявам се, че ще сменя инжекторите и няма да отсраня проблема.... Знаете ли къде ги чистят и колко пари би струвало, ако мислите че е важно?
Благодаря ви много!
Поздрави,
К.
Моето e60, което си внесох от грмания на 200 000, забелязах че има яко нагар по клапаните. Забелязах го, когато майсторът ми откачи колекторите, за да стигне до стартера.
В момента колата е в гараж, като прекъсва яко, след като даваше няколко месеца грешка за Nox. На морето, септември налях 20 лева 95 от бензиностанция на пътя Варна - Бургас и следващия ден, когато подадох повече газ, за да се включа в движението започна да прекъсва яко и светна жълтата лампа. След рестарт се оправи, но започна да прекъсва много когато я запаля студена. Вероятно са инжектори, но дали този нагар е възможно да е проблемът? Опасявам се, че ще сменя инжекторите и няма да отсраня проблема.... Знаете ли къде ги чистят и колко пари би струвало, ако мислите че е важно?
Благодаря ви много!
Поздрави,
К.
Re: N53 с нагар по клапаните
Такива нагари, а също и по буталата се чистят с тоя продукт - https://www.pro-tec-shop.de/de/carbon-x ... -komp.html При мен за 1 час пяната в цилиндрите изчисти напълно мисля 3 цилинъра, по другите 3 остана част от нагара. По нататък мисля да повторя, та да очистя и тях. Освен това като резултат се оправя и компресията. Обаче като се прави процедурата, трябва много да се внимава накрая всичките разтворени боклуци останали в цилиндъра, първо да се изсмучат колкото се може по-добре, а после останалото да се продуха(покрива се отвора към цилиндъра в някаква мека хартия, пъха се тръба и се вкарва въздух под налягане, бклуците остават по хартията или плата), за да не отиде нещо от тях в маслото и да запуши каналите, че тогава заминава целия мотор.
Видео как се ползва продукта има на горната страница на таба Downloads.
Видео с практическо отработване на цялата процедура: Раскоксовка Gzox vs ProTec CarbonX - https://www.youtube.com/watch?v=fvGukM-_SvM
Видео как се ползва продукта има на горната страница на таба Downloads.
Видео с практическо отработване на цялата процедура: Раскоксовка Gzox vs ProTec CarbonX - https://www.youtube.com/watch?v=fvGukM-_SvM
Последна промяна zaharia на 04 Дек 2020, 17:08, променена общо 1 път
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: N53 с нагар по клапаните
Същия проблем ми го направи няколко пъти това лято с бензин 95. Беше записала грешка на 4-ти цилиндър. Закарах е в Мкар защото инжекторите са в гаранция. Те не можаха да открият проблема, защото колата спря да го прави. Вероятно защото бях налял вече 100 остана бензин. Но размениха бобините 4-ти и 5-ти цилиндър. След няколко месеца сипах пак 95 и проблема се появи при едно изпреварване. Видях че грешката се е преместила на цилиндър 5. Смених бобината и повече не съм имал този проблем. Но и повече не съм слагал 95. Но ти в другата тема май беше писал че си сменил бобини и свещи. Като смени свещите в като състояние бяха. Моите имали яко нагар като пикаеха инжекторите.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани