Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от sssssl » 18 Сеп 2020, 0:52

В дару ми я направиха смяната. Със сваляне на глава и ,съответно, една шапка пари.
За 2200 км, 50/50 градско извънградско, маслото е на средата. Преди това разходът беше около 0.6 л/1000. Маслото, което са наляли, е оригинално 5/30. Досега слагахме Равенол 5/40.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от racing_team_vidin » 18 Сеп 2020, 6:58

А сегменти?
Този мотор износва сегменти, затова имаш разход на масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от ares2 » 18 Сеп 2020, 8:29

колегата е прав по горе
каква компресия дават цилиндрите?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от Stuttgy » 18 Сеп 2020, 11:16

А някой знае ли при какви км. започват да износват сегментите?

Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от sssssl » 18 Сеп 2020, 15:32

ares2 написа:колегата е прав по горе
каква компресия дават цилиндрите?

Няма как на 290к да не са износени сегментите. Колата е със сервизна история от 2009 в Дару и км са реални. Колата пали нормално, върви много и харчи малко и , в зависимост от начина на експлоатация, може и още 290 да изкара , без да се барат сегментите.
Километрите след ремонта вече са 2500 и количката още не е изревала за масло - стои по средата на щеката. И то с масло 5/30. Положителният ефект от ремонта е налице.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от Hip-hopotam » 18 Сеп 2020, 16:32

[Много рядко съм виждал М57 което и поколение да е 184/193/218/231 и т.н. да гори масло, всички са около 500 до 1000мл разход на смяна.
Поддържам една 184к.с. На 420000км която не пипа също. А всички останали са на незнаини км. (не вярвам на показанията на таблото)
Компресията е относително нещо, особено ако търсиш причина за разход на масло.
Имал съм случай преди много години на 1.9 тди 28-30компресия всички цилиндри, а буталата бяха в окаяно състояние. Напукани между каналите на сегментите и съответно блокирали сегменти в каналите.Разхода на масло беше около 1л/2000км. вървеше на гръм (за тогавашните разбирания :) )
А турбо гледали ли сте на този автомобил?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от sssssl » 18 Сеп 2020, 17:04

Да, "гледахме" го и даже му сменихме карантиите - без никаква промяна в харча на масло. След ремонта вие, но вече цяла година не е сдало багажа :mhihi: Много ме е яд, ама...............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от Hip-hopotam » 18 Сеп 2020, 18:14

sssssl написа:Да, "гледахме" го и даже му сменихме карантиите - без никаква промяна в харча на масло. След ремонта вие, но вече цяла година не е сдало багажа :mhihi: Много ме е яд, ама...............

Що не погледнеш пак там? Закарай го в турбо сервиз на стенд, могат да разберат дали пуска масло, пък и след баланс ще спре да вие най-вероятно, а тази процедура не е скъпа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня

Мнение от sssssl » 19 Сеп 2020, 1:22

Мисълта ми е, че от турбото не е имало харч на масло и изобщо не е трябвало да го бараме.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook