Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
В дару ми я направиха смяната. Със сваляне на глава и ,съответно, една шапка пари.
За 2200 км, 50/50 градско извънградско, маслото е на средата. Преди това разходът беше около 0.6 л/1000. Маслото, което са наляли, е оригинално 5/30. Досега слагахме Равенол 5/40.
За 2200 км, 50/50 градско извънградско, маслото е на средата. Преди това разходът беше около 0.6 л/1000. Маслото, което са наляли, е оригинално 5/30. Досега слагахме Равенол 5/40.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
А сегменти?
Този мотор износва сегменти, затова имаш разход на масло
Този мотор износва сегменти, затова имаш разход на масло
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
колегата е прав по горе
каква компресия дават цилиндрите?
каква компресия дават цилиндрите?
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
А някой знае ли при какви км. започват да износват сегментите?
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
ares2 написа:колегата е прав по горе
каква компресия дават цилиндрите?
Няма как на 290к да не са износени сегментите. Колата е със сервизна история от 2009 в Дару и км са реални. Колата пали нормално, върви много и харчи малко и , в зависимост от начина на експлоатация, може и още 290 да изкара , без да се барат сегментите.
Километрите след ремонта вече са 2500 и количката още не е изревала за масло - стои по средата на щеката. И то с масло 5/30. Положителният ефект от ремонта е налице.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
[Много рядко съм виждал М57 което и поколение да е 184/193/218/231 и т.н. да гори масло, всички са около 500 до 1000мл разход на смяна.
Поддържам една 184к.с. На 420000км която не пипа също. А всички останали са на незнаини км. (не вярвам на показанията на таблото)
Компресията е относително нещо, особено ако търсиш причина за разход на масло.
Имал съм случай преди много години на 1.9 тди 28-30компресия всички цилиндри, а буталата бяха в окаяно състояние. Напукани между каналите на сегментите и съответно блокирали сегменти в каналите.Разхода на масло беше около 1л/2000км. вървеше на гръм (за тогавашните разбирания )
А турбо гледали ли сте на този автомобил?
Поддържам една 184к.с. На 420000км която не пипа също. А всички останали са на незнаини км. (не вярвам на показанията на таблото)
Компресията е относително нещо, особено ако търсиш причина за разход на масло.
Имал съм случай преди много години на 1.9 тди 28-30компресия всички цилиндри, а буталата бяха в окаяно състояние. Напукани между каналите на сегментите и съответно блокирали сегменти в каналите.Разхода на масло беше около 1л/2000км. вървеше на гръм (за тогавашните разбирания )
А турбо гледали ли сте на този автомобил?
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
Да, "гледахме" го и даже му сменихме карантиите - без никаква промяна в харча на масло. След ремонта вие, но вече цяла година не е сдало багажа Много ме е яд, ама...............
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
sssssl написа:Да, "гледахме" го и даже му сменихме карантиите - без никаква промяна в харча на масло. След ремонта вие, но вече цяла година не е сдало багажа Много ме е яд, ама...............
Що не погледнеш пак там? Закарай го в турбо сервиз на стенд, могат да разберат дали пуска масло, пък и след баланс ще спре да вие най-вероятно, а тази процедура не е скъпа.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Смяна на уплътнения на клапани дизел 235 коня
Мисълта ми е, че от турбото не е имало харч на масло и изобщо не е трябвало да го бараме.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани