Смяна на сигменти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Смяна на сигменти
don_gori написа:1/1000това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Re: Смяна на сигменти
То не всичко дет пише по форума е вярноKurtov написа:don_gori написа:1/1000това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
bioz написа:То не всичко дет пише по форума е вярноKurtov написа:don_gori написа:1/1000това да не е някой Зил
По спомен това съм чел във форума.
Просто от БМВ се презастраховат.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Толкова е официално по спецификация в БМВ иди питай ако не вярваш.
И това не е защото толкова е нормално, а просто защото ако напишат че е 1л. на 10 000км. ще се налага доста често да сменяват гаранционно мотори


- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Смяна на сигменти
Не някаква семеринга
, а семеринг колянов вал
Sent from my iPhone Х using Tapatalk


Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Няма вече BMW
Re: Смяна на сигменти
Denis yusein написа:Колеги радостна новина.
Смених веригата и маслото / друга марка/ .
Минал съм вече 1000+ км. Маслото не е мръднало.
Майстора каза че с веригата се сменяли и някаква семеринга която течала
Не че нещо, ама от един семеринг едва ли си губил толкова много масло освен ако не е оставяла петна като я спираш, което не си споменал в по-горните постове. По скоро е от марката на маслото или просто си попаднал на по-читава партида

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Смяна на сигменти
Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
vankatagsi написа:Аз съм с н52б30. Сменил съм филтъра на картерните газове с всички маркучи. Карам с масло марка „ Бардал” 5w40. На предишната смяна на 4000км доливах 1литър, сега съм минал 5000км и още не съм доливал. Възможно е мотора да е отварян преди мен, незнам. Факт е че това е пример , че не всички мотори от N серията са пълни боклуци с харч литър на 1000км.Като допълнение мога да кажа че редовно мотора се кара във високи обороти, не го карам все в 2000 оборота
Колега тоя бардал ако го смениш с равенол още по малко ще харчи.
Да по скъпо е маслото ама е много по каествено.
На бардал стават само маслата дето са по 60лв. литъра с един тон добавки, всички останали са посредствени масла с не по ралични от тези които се продават в метро и кауфланд.

- Radrick
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
- Детайли за колата: M54B30 Ръчка
Re: Смяна на сигменти
zAcK написа:Много хубав е М54, ама да не ти е в колата![]()
![]()
Около 2000 година БМВ започнаха да правят скапани бензинови двигатели!!! Факт, който трудно може да се пренебрегне. Да, има малко светлина при 550i E60, ама останалите са си ебати чикиите, а за новите V8 да не говорим - тотални скрапери....
![]()
Иначе, има варианти, ама няма кой да се занимава. Долните два сегмента(с масления) стават от M52TU на M54![]()
Имат проблем ама от бмв не искат да си признаят освен ако не ги натиснеш (явно) понеже моята е със гаранционен ремонт на сигменти ,доколкото разбрах от репорта дори цялата глава е сменена ,и интересното е ,че сега не го пипа маслото не знам какво са правили и какви сигменти са сложени.40 страници репорт с история и ремонти имам по моята производство 2003-та (ремонта на сигментите е правен 2008-ма) ,явно първите бройки са имали проблемчета и добре ,че са отремонтирани и не се налага аз да наливам една торба пари


Re: Смяна на сигменти
Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
PolYank написа:Аз съм с M57TU двигател и не мога да разбера гори ли масло или не. При първо вадене на щеката показва, че маслото е в нормата, обаче при всяко следващо вадене показва над максимума. Пълна мистерия е за мен.
Маслото на М57 се мери само на напълно загрял мотор на 88 градуса на антифриза.
Караш загрява ти колата, спираш на равно чакаш 5-10 минути и мериш на щеката.
На студен мотор показва по малко защото маслото си изменя обема при различна температура.

41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани