Турбо - ново или рециклирано
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Турбо - ново или рециклирано
Привет,
Реших да пусна тази тема, защото четейки из форума срещнах страшно много мнения за ремонти на турбини за доста пари, след които следват още ремонти и т.н.
Към момента не ми се налагало да го правя, но след толкова различни мнения реших да проверя колко струват турбините на 535d.
От BMW цената, както и се досещате, е доволно висока. Потърсих колко струват BorgWarner турбини и за малката цената е около 1000 лева за нова, за голямата около 2000 лева.
Въпросът ми е, BorgWarner ли са ОЕМ-ският производител на турбините на BMW и струва ли си да се вземат такива, ако се наложи?
За 530d май OEM-ските турбини са Garrett и като гледам цените варират от 1600 до към 2000 лева за нова турбина.
Ще е супер, ако някой може да потвърди кои са OEM-ските, да го има записано.
Реших да пусна тази тема, защото четейки из форума срещнах страшно много мнения за ремонти на турбини за доста пари, след които следват още ремонти и т.н.
Към момента не ми се налагало да го правя, но след толкова различни мнения реших да проверя колко струват турбините на 535d.
От BMW цената, както и се досещате, е доволно висока. Потърсих колко струват BorgWarner турбини и за малката цената е около 1000 лева за нова, за голямата около 2000 лева.
Въпросът ми е, BorgWarner ли са ОЕМ-ският производител на турбините на BMW и струва ли си да се вземат такива, ако се наложи?

За 530d май OEM-ските турбини са Garrett и като гледам цените варират от 1600 до към 2000 лева за нова турбина.
Ще е супер, ако някой може да потвърди кои са OEM-ските, да го има записано.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Турбо - ново или рециклирано
OEM са KKK, които стават BorgWarner.
Тоест турбините на 535d са BorgWarner.
П.П. - Къде намери за 1000лв малката турбина нова?
Рециклажа в Турбос Хют мисля, че е към 600-700 с 24м гаранция.
Тоест турбините на 535d са BorgWarner.
П.П. - Къде намери за 1000лв малката турбина нова?
Рециклажа в Турбос Хют мисля, че е към 600-700 с 24м гаранция.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Турбо - ново или рециклирано
datchko написа:OEM са KKK, които стават BorgWarner.
Тоест турбините на 535d са BorgWarner.
П.П. - Къде намери за 1000лв малката турбина нова?
Из ebay.de, ebay.co.uk, из френско и т.н. Около 1150-1200 лева са.
Гледам в Германия се продават и рециклирани оригинални за 249,00 €

Предполагам, че ако има дистрибутор в България, биха се намерили за подобна цена.
Преди доста години сме купували нова Garrett турбина от едно село на границата в Гърция, на много добра цена.
Още си работи перфектно турбината. Та знам ли.
P.S. За тия турбохют чувам и добри, и лоши отзиви


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Турбо - ново или рециклирано
Рециклиране в турбо хют и не се занимаваш с излишни неща.
Правят ги добре и издържат достатъчно дълго че да си струва.
Правят ги добре и издържат достатъчно дълго че да си струва.

Re: Турбо - ново или рециклирано
Рециклирай , но си сложи billet турбо компресорни перки . Ще останвш доволен.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Турбо - ново или рециклирано
vladobate написа:Рециклирай , но си сложи billet турбо компресорни перки . Ще останвш доволен.
При подобен setup после кой може да направи читаво софтуера?
Че чувам много разнопосочни отзиви за тия модификации

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Турбо - ново или рециклирано
Че то кво да му е на софта ! Перките са със заводски размери , но по-леки и правят повече въздух . Ама то си има кво да го следи тоз въздух и да поддържа налягане през байпасните клапани. Тва е най-хубавото на битурбото , че е с елементарно управление и няма геометрии да се задръстват съответно и по-дълъг им е животеца на турбинките. Хубавото е , че перките са по-леки демек натоварват малко турбините и развъртат по-леко. Кой ги разправя тез отзиви чули недочули много телевизия гледат и безмислено усложняват ( с приказки) достатъчно елементарното . Тва са все едно турбини от тдс , и да влизаш във филми за разни софтуери и т.н. е безпочвено. Леснен и евтин рециклаж е направо нови картриджи , тва с билет перките е готино ама ще дойде може би двойно отгоре ( единствен недостатък ) .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани