530д 218кс спря да пали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 530д 218кс спря да пали
spacepl написа:Зъбчатката на ГНП-то е двойна и върти веригата за разпределителния вал - удрят се пак клапаните. Само ако се скъса веригата за маслената помпа няма да удари клапани, но тя не се къса, понеже е най-малко натоварена.

Ако се скъса тази на маслената помпа и си на магистрала всичко приключва за по малко от 1-2 минути, мотора затяга брутално цилиндрите са надрани и общо взето всичко е за кофата, същото става и като се запуши цедката на маслената помпа.

Re: 530д 218кс спря да пали
И моята кола изведнъж спря да пали. Колата е 530д 218кс 2005г. на 270 000 км с премахнат ДПФ. Случи се преди две седмици след смяна на О пръстени на вакуум помпата и маркуч на турбото (беше спукан). Споменавам го, въпреки че майсторите ми казват, че няма никаква връзка. Няколко км след като я взех от сервиза, светна грешка increased emissions и след като се върнах в сервиза, колата спря да пали. Дава грешка на датчик на разпределителен вал, но след смяната му няма никаква промяна. Майсторите имаха съмнения за веригата (никога не е сменяна), но след проверка се оказа, че не от нея. Сега след много гледане ( вече 2 седмици
) ми казват, че проблемът е, че няма импулс до дюзите, но не знаят защо. Някаква идея какъв може да е проблема и къде да я закарам, за да го открият и отстранят?

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: 530д 218кс спря да пали
Ако си от Пловдив, мога да препоръчам сервиз, със сигурност ще открият проблема 

- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: 530д 218кс спря да пали
sirKalin написа:И моята кола изведнъж спря да пали. Колата е 530д 218кс 2005г. на 270 000 км с премахнат ДПФ. Случи се преди две седмици след смяна на О пръстени на вакуум помпата и маркуч на турбото (беше спукан). Споменавам го, въпреки че майсторите ми казват, че няма никаква връзка. Няколко км след като я взех от сервиза, светна грешка increased emissions и след като се върнах в сервиза, колата спря да пали. Дава грешка на датчик на разпределителен вал, но след смяната му няма никаква промяна. Майсторите имаха съмнения за веригата (никога не е сменяна), но след проверка се оказа, че не от нея. Сега след много гледане ( вече 2 седмици) ми казват, че проблемът е, че няма импулс до дюзите, но не знаят защо. Някаква идея какъв може да е проблема и къде да я закарам, за да го открият и отстранят?
Това в кой сервиз, колега?
Странно съвпадение. На мен ми смениха вакуум помпата и капака на главата на цилиндрите с чисто нови и след като я взех от сервиза даде същата грешка като при теб, даже и изгасна. После обаче си я запалих и не съм имал време да гледам обстойно за проблем, карам си, а грешката си изчезна increased emissions и не се появявала. Надявам се да не се появява отново.
Re: 530д 218кс спря да пали
Не знам дали да казвам сервиза, за да не му правя реклама
Преместих колата в друг сервиз. Смениха веригата ( и без това бях решил да я сменям ) и отново отхвърлиха съмненията за механичен проблем с двигателя, но колата продължава да не пали, а те не знаят защо

Преместих колата в друг сервиз. Смениха веригата ( и без това бях решил да я сменям ) и отново отхвърлиха съмненията за механичен проблем с двигателя, но колата продължава да не пали, а те не знаят защо

Re: 530д 218кс спря да пали
Колата запали
. Закарах я в МИРАФИОРИ и там я запалиха за 1 ден. Оказа се просто датчик на разпределителен вал. На другите места са го сменяли, ама явно не с подходящ 


22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани