Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
Здравейте колеги, провокиран да търся проблем със задържане на ускорението в интервала от 2500-3000 оборота на бмв е60 530д след смяна на вакуумите реших да почистя и що датчик има.
Почистих дебитомерът, датчика отзад на колектора и стигнах до клапана за налягането на турбото (Pressure converter 11742247906)
Същият се монтира и при е46, е90, е60, е65, е70, е83...
Намира се от страната на турбината срещу пасажерската седалка. В него влизат два маркуча.
Единият от резерворчето за въздух, а другият към турбината.
Има и жак от долната страна. Закрепва се посредством две гайки за ключ 10 към коша на мотора.
На втората снимка съм свалил капачето и се вижда филтриращата мембрана.
След като савлих клапнчето го стегнах леко с менгемето и внимателно с тънка отверка започнах да надигам метлната скобичка.
След като извадите скобичката горната част на клапанчето свободно излиза.
В долната част се намира мебранката на клапанчето, а като се извади тя още един филтриращ елемент.
Пускам втората част на следващото мнение, поради невъзможността да кача тук снимките. Ако може модератор да ги обедини ще е чудесно.
Почистих дебитомерът, датчика отзад на колектора и стигнах до клапана за налягането на турбото (Pressure converter 11742247906)
Същият се монтира и при е46, е90, е60, е65, е70, е83...
Намира се от страната на турбината срещу пасажерската седалка. В него влизат два маркуча.
Единият от резерворчето за въздух, а другият към турбината.
Има и жак от долната страна. Закрепва се посредством две гайки за ключ 10 към коша на мотора.
На втората снимка съм свалил капачето и се вижда филтриращата мембрана.
След като савлих клапнчето го стегнах леко с менгемето и внимателно с тънка отверка започнах да надигам метлната скобичка.
След като извадите скобичката горната част на клапанчето свободно излиза.
В долната част се намира мебранката на клапанчето, а като се извади тя още един филтриращ елемент.
Пускам втората част на следващото мнение, поради невъзможността да кача тук снимките. Ако може модератор да ги обедини ще е чудесно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
Сега идва момента за почистването на филтърчетата.
Аз използвах контактен спрей и една малка четка за рисуване, с която разтърках мръсотията. След което пак промих и продухах с комресорът всичко, включително и изходите за маркучите като и тях промих преди това дойде момента за сглабяне.
Почистих добре оста, на която е захваната мембраната и я намазах с леко със вд40.
Елементите се нареждат по обратен ред и следва сдвояването на клапанчето.
Намазах със силикон съвсем леко долната контактна повърхност и сложих скобата.
С клещи внимателно запресовах обратно всичко и обратно на колата.
Като време ми отне около 30 минути. с прибирането на инструментите и миенето на ръцете
След процедурата последва тест и много усмивки
Надявам се постът ми да ви е бил полезен, ако имате подобни симптоми на колата си.
Аз използвах контактен спрей и една малка четка за рисуване, с която разтърках мръсотията. След което пак промих и продухах с комресорът всичко, включително и изходите за маркучите като и тях промих преди това дойде момента за сглабяне.
Почистих добре оста, на която е захваната мембраната и я намазах с леко със вд40.
Елементите се нареждат по обратен ред и следва сдвояването на клапанчето.
Намазах със силикон съвсем леко долната контактна повърхност и сложих скобата.
С клещи внимателно запресовах обратно всичко и обратно на колата.
Като време ми отне около 30 минути. с прибирането на инструментите и миенето на ръцете

След процедурата последва тест и много усмивки

Надявам се постът ми да ви е бил полезен, ако имате подобни симптоми на колата си.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
И оправили ли ти се проблема с ускорението в интервала от 2500-3000 оборота? - Аз мисля че не
и едва ли ще работи вече коректно "почистения" клапан
и едва ли ще работи вече коректно "почистения" клапан
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
andy написа:И оправили ли ти се проблема с ускорението в интервала от 2500-3000 оборота? - Аз мисля че не
и едва ли ще работи вече коректно "почистения" клапан
Оправи се колега. Няма причина да не работи коректно. Щом на 3-та почна да превърта гуми

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
Колега писал си , че си почистил и дебитомера и MAP сензора преди това. Преди да разглобиш клапана тества ли колата или този ефект е от почистването на трите неща? Според мен най-големия ефект е дошъл от дебитомера. Ще ми е интересно да споделиш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Клапан за налягането на турбото бмв е60 почистване
fitter написа:Колега писал си , че си почистил и дебитомера и MAP сензора преди това. Преди да разглобиш клапана тества ли колата или този ефект е от почистването на трите неща? Според мен най-големия ефект е дошъл от дебитомера. Ще ми е интересно да споделиш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Преди да разглобя клапана тествах малко над 1000км и пак забиваше на около 2500-3000 об. сега да чукна на дърво колата върви чудесно.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани