Масло в антифриза
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- White_Wolf
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 5.01.2017
- Пол: Мъж
Масло в антифриза
Здравейте колеги,
Вчера както си карах ми светна лампата за нивото на охлаждащата течност.
Спрях пред блока, оставих колата да работи и отворих капачката на разширителния съд.
Вътре беше пълно с масло. Колата не е прегрявана, или поне аз не съм я прегрявал
откакто я имам. Нивото на маслото в картера е нормално. Попитах на няколко места
и ми казаха, че е гарнитура или глава, а можело да е охладителя на маслото.
Някой имал ли е подобни проблеми. ще бъда благодате на всеки съвет и мнение.
Колата е Е60, 525d, 177к.с., 2005г.
Вчера както си карах ми светна лампата за нивото на охлаждащата течност.
Спрях пред блока, оставих колата да работи и отворих капачката на разширителния съд.
Вътре беше пълно с масло. Колата не е прегрявана, или поне аз не съм я прегрявал
откакто я имам. Нивото на маслото в картера е нормално. Попитах на няколко места
и ми казаха, че е гарнитура или глава, а можело да е охладителя на маслото.
Някой имал ли е подобни проблеми. ще бъда благодате на всеки съвет и мнение.
Колата е Е60, 525d, 177к.с., 2005г.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Масло в антифриза
При масло в антифриза проблема е в топлообменника.
При пробив в гарнитурата на главата антифриза влиза в маслото...
При пробив в гарнитурата на главата антифриза влиза в маслото...

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Масло в антифриза
Точно топлообменика е заминал. Намира се под входящите колектори, зад генератора. На три или четири болта е. Сменяш го, промиваш системата няколко 10-15 пъти с някакъв обезмаслител, наливаш антифриз на БМВ, който не е киселинен и си караш. Септември го играх тоя цирк.
ПС: Аз го смених без да свалям смукателните колектори, но е играчка докато усцелиш дупките на болтовете при монтажа, така, че по-добре ги свали за да си работиш на спокойствие. Нема да се плашиш, нито е сложно нито скъпо.
ПС: Аз го смених без да свалям смукателните колектори, но е играчка докато усцелиш дупките на болтовете при монтажа, така, че по-добре ги свали за да си работиш на спокойствие. Нема да се плашиш, нито е сложно нито скъпо.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Масло в антифриза
Датчика за нивото на течността в казанчето дали дава високо ниво ,но явно греша .Ако мери на масло сигурно не отчита.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Масло в антифриза
Не. Датчика за антифриза е само за ниско ниво. Поради това, че нялягането в маслената система е по-високо от това в охладителната, като се пробие масления топлообменник маслото влиза в антифриза, а самото масло в блока/картера остава чисто. Обикновенно започва да излиза масло през капачката на казанчето за антифриз, понеже маслото е леко и излиза над антифриза, а капачката е на 1,2 бара (май толкова беше или 1,4).
От целия ремонт най-кофти е промиването на системата. Аз я пълних с концентрат обезмаслител 2 пъти докато спря да изкарва масло от казанчето.
От целия ремонт най-кофти е промиването на системата. Аз я пълних с концентрат обезмаслител 2 пъти докато спря да изкарва масло от казанчето.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани