Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Здравейте колеги, като карам колата нормално и ускорявам плавно няма проблем, но като набия кик-а и като пусна газта мотора гасне и изписва Engine fault! Reduced power на дисплея. Като извадя ключа и я запаля пак няма проблем до следващото рязко подаване на газ. Моля за помощ. Колата е 525D LCI, от около месец е с чип, но до сега не съм имал проблем.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Много вероятно е да е модула на ABS/DSC. Странно само защо като гасиш и се маха, понеже по принцип ако е той би трябвало да запише грешка и като я махнеш тогава да е ок, докато покараш малко и така наново. Освен това reduced power значи, че ти ограничава мощността примерно чрез оборотите, но би трябвало да ти позволи да караш с намалени такива, а твоята направо гасне.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Според мен ниско налягане на горивото, закачи за диагностика и ще разбереш какво е. Не се занимаваи да се чудиш и умуваш, ако на диагностика няма нищо при живи дани ще се хване.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Колеги закачих колата на INPA и DIS и ми изкарва горивен филтър. Възможно ли е за 17000км да се е задръстил ? Изтрих грешките защото имаше стари записани грешки и веднага щом стартирах двигателя без подаване на газ веднага записва филтъра. Утре ще го сменя, но ще съм много изумен ако за 17000 се е запушил. Не мога да разбера защо но на INPA всичко ми е на немски език, на Е46-цата си ми е на английски.




- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
KpuB4o написа:Колеги закачих колата на INPA и DIS и ми изкарва горивен филтър. Възможно ли е за 17000км да се е задръстил ? Изтрих грешките защото имаше стари записани грешки и веднага щом стартирах двигателя без подаване на газ веднага записва филтъра. Утре ще го сменя, но ще съм много изумен ако за 17000 се е запушил. Не мога да разбера защо но на INPA всичко ми е на немски език, на Е46-цата си ми е на английски.
Така го изписва че горивен филтър ама грешката е за подгрева не че филтъра е запушен, ти го смени за всеки случаи и го обезвъздуши добре че ако има въздух пак може да прави същата мизерия да забива при ускорение, виж след като си изтрил грешките и забие пак каква грешка ще излезе.
Инпа е на германски понеже фаила които ползва за твоя двигател от ЕКУ папката е на германски, на 2 снимка се вижда след надписа Variante: D60M57A0 това е фаил, обнови си SPdaten даните
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Engine fault! Reduced power BMW E60 525D LCI
Колега благодаря за инфото за езика, относно грешката след като я изтрия, веднага щом запаля двигателя без подаване на газ и тн отново я записва. Защо да е за подгрева, на дис-а пише filter clogged ? Попринцип имам грешка за свещ на втори цилиндър но тя седи от доста време. И днес за 50км караме след като я изтрих не я беше записало пак. Може ли от подгрева на филтъра да ми прави тази мизерия ?
п.с. Леко ми стана лошо като видях колко струва филтъра с подгряването.
п.с. Леко ми стана лошо като видях колко струва филтъра с подгряването.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани