Селектор на скоросите
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Селектор на скоросите
Здравейте колеги, не намерих подобна тема и затова отварям нова.
Онзи ден си купих кабел, инсталирах ISTA D и пуснах тестовете.
Излезе ми грешка 5087. Оказа се грешка в скоростния лост или по-точно селектора на скоростите защото е автоматик. Селектора се движи по-леко "хлабаво" отколкото на другите колеги и когато го преместя на N индикаторчето не светва. Имам предвид индикатора на самия селектор а не на таблото. Скоростта си е избрана. Това е пре-фейс кола със стария селектор.
На някого случвало ли му се е подобно нещо? Как се оправя?
Благодаря!
Онзи ден си купих кабел, инсталирах ISTA D и пуснах тестовете.
Излезе ми грешка 5087. Оказа се грешка в скоростния лост или по-точно селектора на скоростите защото е автоматик. Селектора се движи по-леко "хлабаво" отколкото на другите колеги и когато го преместя на N индикаторчето не светва. Имам предвид индикатора на самия селектор а не на таблото. Скоростта си е избрана. Това е пре-фейс кола със стария селектор.
На някого случвало ли му се е подобно нещо? Как се оправя?
Благодаря!
Re: Селектор на скоросите
Здравей ,какво направи с грешката 5087,къде излезна проблема .На мен спря да ми отчита бързи и бавни ,като включиш лоста в ляво и показа тази грешка .
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: Селектор на скоросите
https://youtu.be/YzhHavqPlFU ето причината за грешката. Имах същия проблем на е91
- duchev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530xd
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Селектор на скоросите
blackyhn написа:Здравейте колеги, не намерих подобна тема и затова отварям нова.
Онзи ден си купих кабел, инсталирах ISTA D и пуснах тестовете.
Излезе ми грешка 5087. Оказа се грешка в скоростния лост или по-точно селектора на скоростите защото е автоматик. Селектора се движи по-леко "хлабаво" отколкото на другите колеги и когато го преместя на N индикаторчето не светва. Имам предвид индикатора на самия селектор а не на таблото. Скоростта си е избрана. Това е пре-фейс кола със стария селектор.
На някого случвало ли му се е подобно нещо? Как се оправя?
Благодаря!
При мен беше дори и по-зле още с закупуването на колата(също така префейс) - нямаше нито светлинната индикация, нито можеше да преминеш на DS или ръчен режим. Както е написал колегата преди мен, в клипа е показано точното проблемно място -имат проблем с едни кабелчета в селектора. Заводско са направени с коремче (аванс) който е притиснат зад една пластмаса и снопчето стои под напън когато бутнеш лоста към ръчният режим ,а това предразполага към прекъсване на проводниците. Операцията не е кой знае колко сложна, и е доста често срещан проблем при този вид селектори.В youtubе-a при търсене от рода на "BMW E60 / E90 shifter repair" ще ти изскочат много подобни клипове. Въпроса с "хлабавото" движение вече може да е нещо механично, но не би трябвало да е проблем, поне според мен


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани