Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: 528

Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

Мнение от stoian01 » 13 Сеп 2017, 13:13

Здравейте колеги,
имам проблем с налягането на турбина на БМВ Е 60 177к.с. 2007год.
При диагностика се появяава грешка с КОД 4530 а именно: BOOST PRESSURE CONTROL. CHARGE IR PRESSURE TOO LOW !!!
Грешката е изтрихме няколко пъти , но след като карам 1-2 дни отново се появява същата грешка с код 4530.
Някой може ли да ме насочи към сервиз който ще обърнат професионално внимание и ще свършат работа а именно да установят каква е причината?
Колата като поведение губи мощност и се задъхва при оптимално подаване на газ и в диапазона 2000-3000 оборота след което тръгва.

Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 16.09.2010
Местоположение: София Бургас
Пол: Мъж
Кара: е60 525d

Re: Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

Мнение от daskaloff » 14 Сеп 2017, 11:26

мож
Vra4anin написа:Колега, проблема ти е в клапана за вакума към турбото. Втора ръка такъв клапан ти е 30-ина кинта от морга (нов е стотина и малко отгоре лева). Представлява това:



PS: няма как 525d 177 коня (т.е. реален 2500 кубиков мотор, а не дефорсиран 3000 кубика) да е 2007-а година, но както и да е.


Може - този мотор се вгражда до фейслифт-а който е март 2007.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e61 530d
Мечтае да кара: 535d чипирано яко :)

Re: Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

Мнение от Konsta_530d » 15 Сеп 2017, 12:37

Колега много вероятно е да си с ел.клапан на турбината -
0000016302_003.jpg
най-добре е да видиш под капака дали имаш такъв вакуумен резервоар -
Untitled.jpg

ако го имаш значи не си с ел.управление,а с вакумно и с клапан ,който колегата по-горе е посочил.Вече не мога да кажа нищо, дали ремонт на стария, друг-втора употреба(незнам дали има значение номера или става и от 530d) или нов :) На живи данни как е? Изостава ли даденото от исканото налягане на турбото като гледате в Инпата?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: 528

Re: Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

Мнение от stoian01 » 28 Сеп 2017, 22:39

Здравейте Колеги
и
благодаря за мненията които ми дадохте, Колата ми е 525 Дизел 177к.с. - 6 цилиндров мотор, първа регистрация е 02.2007г.

Ще проверя този Клапан който ми казахте, ще го замеря с вакум метер , надявам се да е от него проблема.
Също така имам леко виене на турбината от 1500 до около 2500-3000 оборота или поне тогава го чувам най добре виенето.
Колата има мощност не пуши , надявам се да не е заминало турбото
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 18.09.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E61 2,5d 177

Re: Проблем с налягането наТурбо на Е60 525 Д 177к.с.

Мнение от Mofal » 29 Сеп 2017, 15:02

А грешка със същия код 4530 но пише air charge control , standard deviation същотото нещо ли е ? Понеже колата е 2004 и поради тази причина да го изписва по този начин!!?

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook