Двузонов климатроник?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Двузонов климатроник?
Здравейте колеги, имам следния проблем, вентилатора на климатроника духа значително по-силно към пасажерската седалка от колкото на шофьорската. Все едно, че нещо от към шофьора е запушено, някакви идеи от какво може да е?
Е60 2005г., седан, двузонов климатроник.
Е60 2005г., седан, двузонов климатроник.
- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Двузонов климатроник?
Не мисля че е обвързано с фреона, по скоро клапа.
Re: Двузонов климатроник?
Колега би трябвало според мен да започнеш с настройките ,ръчни и от айдрайва.Като казвам започнеш поне дакажеш в какво положение са .
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Двузонов климатроник?
lyu_records написа:Не мисля че е обвързано с фреона, по скоро клапа.
Абсолютно си прав. Проблема е на друго място.
Трябва да се направи ресет на модула и тест на клапите ако не помогне ще иска разглобяване.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Двузонов климатроник?
Виж това с тесте не се бях сетил, като си сменям DISA клапите на мотора ще разчовyркам DIS-a 

- Royal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: m5
Re: Двузонов климатроник?
Здравейте и аз имам подобен проблем,
но при мен е по зле защото духа само при шофьора след
смяна на изгорял мотор на парното!
Сега дава грешки на циркулационната помпа и трите датчика...
Проблема е , че и спря да духа топло... с нови термостати съм, колата си
държи температура 89-92 градуса... Помагайте
но при мен е по зле защото духа само при шофьора след
смяна на изгорял мотор на парното!
Сега дава грешки на циркулационната помпа и трите датчика...
Проблема е , че и спря да духа топло... с нови термостати съм, колата си
държи температура 89-92 градуса... Помагайте

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани