ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
Здравейте,
ще се наложи да сменям колата скоро ама като гледтах май ще ми се наложи да сменям и марката. Няма да крия карам а4 1.8Т quattro и съм много доволен от автомобила, десетки хиляди километри на газ без проблеми. Проблема е, че вече ми трябва по - голям автомобил а А6 -тицата нещо много са я опоскали (говорим за 2008 г) , едни кофти материали вътре... абе с две думи не ме кефи. Аз не съм от тия дето "друга марка за мен няма" и така, гледм, гледам и доста ми хареса горепосочения модел на BMW. Говорим за 2008г / 272 к.с. 4х4. От сега казвам дизели не искам да карам и ще Ви помоля да не коментираме по дизеловите модели. Бензиновите агрегати за доста по непретенциозни, по - ефтини за поддръжка и като цяло са и по здравиа, а газ ще се слага задължително.
Та всяка марка си има корави и кекави модели и мотори. Поддръжката, данъци и застараховки са ми ясни и няма да ги коментираме. Интересува ме дали това на което съм се спрял е като цяло читав модел и мотор и подходящ ли е мотора за газов инжекцион. Ще се радвам и ако някой има лично впечатление от този автомобил та да сподели.
ще се наложи да сменям колата скоро ама като гледтах май ще ми се наложи да сменям и марката. Няма да крия карам а4 1.8Т quattro и съм много доволен от автомобила, десетки хиляди километри на газ без проблеми. Проблема е, че вече ми трябва по - голям автомобил а А6 -тицата нещо много са я опоскали (говорим за 2008 г) , едни кофти материали вътре... абе с две думи не ме кефи. Аз не съм от тия дето "друга марка за мен няма" и така, гледм, гледам и доста ми хареса горепосочения модел на BMW. Говорим за 2008г / 272 к.с. 4х4. От сега казвам дизели не искам да карам и ще Ви помоля да не коментираме по дизеловите модели. Бензиновите агрегати за доста по непретенциозни, по - ефтини за поддръжка и като цяло са и по здравиа, а газ ще се слага задължително.
Та всяка марка си има корави и кекави модели и мотори. Поддръжката, данъци и застараховки са ми ясни и няма да ги коментираме. Интересува ме дали това на което съм се спрял е като цяло читав модел и мотор и подходящ ли е мотора за газов инжекцион. Ще се радвам и ако някой има лично впечатление от този автомобил та да сподели.
- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
Колега аз съм със такъв автомобил 530хi и първото което ще ти кажа е че тоя двигател е един от най читавите минуса при него е разхода на гориво , но като гледам няма да те бърка. Като цяло добре си се насочил
Успех !

Успех !
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
С директно впръсване е двигателя, и е тегаво слагането на газ. Що не погледнеш н52б30-258 коня
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
Газ в течна фаза просто е една голяма тъпотия.
Re: ВЪПРОСИ ОТНОСНО E60 530IX facelift
Първо да благодаря за отговорите.
Директни инжекции с течни фази отпадат рязко от класацията. Аз мисля, че това е безмислено, и да не е, все още не се е доказало и наложило (поне в в БГ). С тази нашта газ най - много инжекторите на колата да се прецакат за нула време и почват главоблъсканиците. Ще помисля за варианта който предлага колегата с другия мотор. А всъщност с този мотор имали фейслифтови модели или там са само с другия 272 к.с.
Друго което ме интересува е системата им за 4х4. Старите BMW (говоря за 90те години) доколкото не се лъжа нямаха централен диференциал (ще ме извините ако бъркам) но помня, че бяха големи трошляци, в момента ако видиж такова в движение е истинско чудо. Знам, че с X-Drive оправиха нещата но на какъв преинцип работи тази система при тези петици, и с какви диференциали са оборудвани?
Директни инжекции с течни фази отпадат рязко от класацията. Аз мисля, че това е безмислено, и да не е, все още не се е доказало и наложило (поне в в БГ). С тази нашта газ най - много инжекторите на колата да се прецакат за нула време и почват главоблъсканиците. Ще помисля за варианта който предлага колегата с другия мотор. А всъщност с този мотор имали фейслифтови модели или там са само с другия 272 к.с.
Друго което ме интересува е системата им за 4х4. Старите BMW (говоря за 90те години) доколкото не се лъжа нямаха централен диференциал (ще ме извините ако бъркам) но помня, че бяха големи трошляци, в момента ако видиж такова в движение е истинско чудо. Знам, че с X-Drive оправиха нещата но на какъв преинцип работи тази система при тези петици, и с какви диференциали са оборудвани?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани