Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
netmurder написа:От майстори знам че последствията от неправилно масло се усещат след хиляди километри...
Колата от къде знаеш, че не е карана едно 20 хил км с 10/40( несмазването за няколко хил. Км може да доведе до луфтове или затягане на лагери и като си сложил правилното масло да е довело до приплъзване и да превърти) , което е предостатъчно за беля. Относно предишни коментар къде пък чу за разтропан лагер на М57 и аз не знам.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Taruno написа:netmurder написа:От майстори знам че последствията от неправилно масло се усещат след хиляди километри...
Колата от къде знаеш, че не е карана едно 20 хил км с 10/40( несмазването за няколко хил. Км може да доведе до луфтове или затягане на лагери и като си сложил правилното масло да е довело до приплъзване и да превърти) , което е предостатъчно за беля. Относно предишни коментар къде пък чу за разтропан лагер на М57 и аз не знам.
Точно това имах в предвид колега, голяма е вероятността колата да е карана с такова масло доста хил. км и сега като е сменено с новото да е станала белята...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Taruno написа:Относно предишни коментар къде пък чу за разтропан лагер на М57 и аз не знам.
За разлика от някои колеги тук, източника ми на знания и информация не е единствено този форум. Знам за два мотора от 535д с изтропали лагери. И още един вече от конкретната тема. И казах М57N двигател. За първите М57 знам само за един случай, когато взеха от мен един колянов вал.
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Колеги вчера ходих да видя двигателя нагледно и майстора показа всичко а именно: Вала е надран заедно с лагера на 1-ви цилиндър винаги там надирали.Цилиндъра няма надиране,но има нещо като кафяв обрач като от ръжда едвам забележим посредата широк около 1 см и каза,че изпускало от някъде антифриз и влизало там,на първи цилиндър и затова се образувало това "петно". Каза и че много трудно се разбирало това,нахлуването на антифриз в цилиндъра,но обикновенно колата леко греела над нормалното,а мойта държеше около 94-96,което е леко над нормалното,но като четах в темата тук за температурата на моторите на другите колеги,те повечето държат тези температури. Обикновенно може да се разбере и ако губи малко антифриз,ама като кажем малко значи наистина малко,някакви минимални грамове. Търсих мотор и намерих един който ми беше най-близо във Варна отидох видях го,взех го закарах му го и като го видя вътре вика ми той по зле от твоя бре и наистина показами вътре такива подобни петна като от корозия и вика този също е губел антифриз
Явно е доста срещано явление. Сега се разбрах с човека да му върна мотора и да си взема парите и евентуално трябва да търся друг мотор. Каза също че може да се набие и риза ,но било селско изпълнение,този тип мотори не се правят така. Голем зор с тая кола 


Атаката е най-добрата защита...!!!
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Колега , къде в Бургас ти правят ремонта ?
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Долу в Акациите в сервиза на Тойота,срещу ДАИ.Пичовете си разбират от работата и други коли са ми правили там.
Атаката е най-добрата защита...!!!
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Колеги, здравейте,
Съжалявам, че дигам малко стара тема, но бих искал да попитам, дали има смисъл да се прави ремонт на подобен проблем и колко горв долу е реалната цена за труд с шлайф на глава и колянов вал?
Благодаря предварително!
Поздрави!
Съжалявам, че дигам малко стара тема, но бих искал да попитам, дали има смисъл да се прави ремонт на подобен проблем и колко горв долу е реалната цена за труд с шлайф на глава и колянов вал?
Благодаря предварително!
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Превъртял лагер на коляновия вал.М57
Колега шлайфа на главата и вала ти е най малкия проблем (цена). Относно темата, да кажа, че 2-пъти го прайхме шестака, единия път имаше шлайф и набиване на риза+друго бутало и пак се разчука от проблемна дюза-стопи буталото на четвърти цилиндър и направо друг двигател комплект без глава, всукатели и турбо 1000+ лева, гарнитурите са около 250-300лв. ризите мисля бяха 50-тина лева. Отделно имаш шлайф на глава и вал, непомня колко беше. Колеги гледайте си дюзите при най малки съмнения. Попринцип може и да няма симптоми и пак да не е наред, най сигурния вариянт е стенд! На мен ми издаваше един шум при ръчкане, като леко чукане и докато се наканя да я сменя, стопи бутало...
Атаката е най-добрата защита...!!!
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани