Нужда от мнение! BMW E60 2004
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Martin Ivanov BMW
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.03.2016
- Пол: Мъж
Нужда от мнение! BMW E60 2004
Здравейте всички,
Имам проблем с моето BMW E60 - 2004г. 218к.с. 3.0
Колата нямаше никакви проблеми, докато не сложих лед крушки за мъгла. (не знам дали има общо)
Интересното беше, че дори ключът за фаровете да беше в изключена позиция, при даване на контакт, крушките премигваха на няколко пъти и спираха. При светване, работеха нормално.
2 часа по-късно, компютъра ми даде грешка и за двете крушки, но те си светеха.
(Между другото: по време на инсталацията, отворихме и фарът, защото Angel eyes не свети на единия.
Оказа се, че кабелите са оголени и ги допряхме един до друг за секунда, като прехвърча искра.)
Понеже не ми се занимаваше да слагам пак оригиналните за мъгла в тия дъждoвни дни, продължих да карам така.
Два дни по-късно, когато се качих в колата, чух че CD changer-а сменя дисковете.
Когато запалих, парното не се включи. Чак след сериозно включване, изключване и въртене успя да задуха.
Подгряването на задният прозорец също не проработи.
Тази сутрин, отидох да си сложа старите крушки, но реших да я запаля преди това.
Първо ми изписа, че колата губи много ток, когато е изгасена. Чух, че CD changer-а също се върти.
Когато завъртях ключа, ми изписа, че имам проблем с горивната помпа и колата не запали (стартера се въртя). И така до сега.
Свързахме я за диагностика, но човека, който я гледа, не откри никакви други грешки, освен тази:
4B90 - Мониторинг на магистрално налягане; магистралното налягане е прекалено ниско
-прекъсва
Софтуерът с който е гледана е Delphi.
Задната помпа се чува, че върти.
Основните съмнения са за дюзи или помпа, но искам да попитам, има ли възможност да е софтуерен проблем, защото за 2 дни половината неща по електрониката спряха да работят, точно преди появата на проблема с помпата.
Дайте съвет.
Благодаря предварително!
Имам проблем с моето BMW E60 - 2004г. 218к.с. 3.0
Колата нямаше никакви проблеми, докато не сложих лед крушки за мъгла. (не знам дали има общо)
Интересното беше, че дори ключът за фаровете да беше в изключена позиция, при даване на контакт, крушките премигваха на няколко пъти и спираха. При светване, работеха нормално.
2 часа по-късно, компютъра ми даде грешка и за двете крушки, но те си светеха.
(Между другото: по време на инсталацията, отворихме и фарът, защото Angel eyes не свети на единия.
Оказа се, че кабелите са оголени и ги допряхме един до друг за секунда, като прехвърча искра.)
Понеже не ми се занимаваше да слагам пак оригиналните за мъгла в тия дъждoвни дни, продължих да карам така.
Два дни по-късно, когато се качих в колата, чух че CD changer-а сменя дисковете.
Когато запалих, парното не се включи. Чак след сериозно включване, изключване и въртене успя да задуха.
Подгряването на задният прозорец също не проработи.
Тази сутрин, отидох да си сложа старите крушки, но реших да я запаля преди това.
Първо ми изписа, че колата губи много ток, когато е изгасена. Чух, че CD changer-а също се върти.
Когато завъртях ключа, ми изписа, че имам проблем с горивната помпа и колата не запали (стартера се въртя). И така до сега.
Свързахме я за диагностика, но човека, който я гледа, не откри никакви други грешки, освен тази:
4B90 - Мониторинг на магистрално налягане; магистралното налягане е прекалено ниско
-прекъсва
Софтуерът с който е гледана е Delphi.
Задната помпа се чува, че върти.
Основните съмнения са за дюзи или помпа, но искам да попитам, има ли възможност да е софтуерен проблем, защото за 2 дни половината неща по електрониката спряха да работят, точно преди появата на проблема с помпата.
Дайте съвет.
Благодаря предварително!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Нужда от мнение! BMW E60 2004
Имаш проблем с тоците, не с дюзите. И понеже тока не стига, помпата не качва налягане и ти записва грешка ... Провери си акумулатора и бушоните, това къао може да е изпекло някой и друг модул .. виж и IBS сензора ..
И другите колеги ще си кжат мнението де, но за мен поне - това е варинта. Не мисля че са сюзи или помпа...
И другите колеги ще си кжат мнението де, но за мен поне - това е варинта. Не мисля че са сюзи или помпа...
- eko2282
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 6.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D
Re: Нужда от мнение! BMW E60 2004
Според мен като са играли с халогени, някъде са направили утечка.
Изписвали ти грешка "High rate of battery discharge" ?.. Ако да, заповядай към нашия група
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=346807
Изписвали ти грешка "High rate of battery discharge" ?.. Ако да, заповядай към нашия група

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=346807
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Нужда от мнение! BMW E60 2004
да най-вероятно като сте монтирали тея халогени сте направили гаф и сега тока се бъзика,че иначе не знам как за 2 дена ще се скапе толкова колата...
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани