Проблем комфортен салон

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 31 Дек 2015, 0:50

Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от oci » 31 Дек 2015, 1:25

adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.



Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 31 Дек 2015, 11:30

oci написа:
adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.



Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.

Направено е това. Има ли вариант ако пиропатрона на колана на съответната седалка не е в ред, да се получават такива мизерии?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от Taruno » 31 Дек 2015, 12:17

Има и вариант самите копчета да не работят :) Предполагам си проверил pinout-а дали е същия да не би да има разлика някаква

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от oci » 31 Дек 2015, 13:24

adovet написа:
oci написа:
adovet написа:Проблема е следния: имах обикновен спортен салон без памет, и реших да го сменя с комфортен. Всичко добре, до като не дойде време за проба. Пасажерската седалка е ок, мести се навсякъде подгрев работи всичко е шест. Шофьорската обаче не мърда, при натискане на копчетата на самата седалка. Като отворя вратата и седна и дам на контакт се мърдат страничните опори (затварят се) и като изключа от контакт се отварят. Подгрева работи. С инпа може да се мести навсякъде обаче с копчетата не. Като се извади буксата на копчетата има захранване. С различните ключове при отваряне заема различни позиции, но не могат да се запематят нови. Някакви идеи.



Ако този сега е с памет трябва да се кодира колата като се промени VO и след това кодираш.

Направено е това. Има ли вариант ако пиропатрона на колана на съответната седалка не е в ред, да се получават такива мизерии?


Не е от пиропатрона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 31 Дек 2015, 13:58

Taruno написа:Има и вариант самите копчета да не работят :) Предполагам си проверил pinout-а дали е същия да не би да има разлика някаква

Koпчетата работят - пробвахме ги на друга кола и няма проблем.
Иначе за пиропатрона и аз така мислех ама то в такива ситуации идеи всякакви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 31 Дек 2015, 15:42

Проблема е решен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от netmurder » 31 Дек 2015, 16:25

adovet написа:Проблема е решен

Адо дай яснота, какво направи та се реши проблема :D :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от oci » 31 Дек 2015, 17:14

Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 31 Дек 2015, 18:49

oci написа:Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.

Не просто на единия кабел му беше слаб ампеража

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от oci » 31 Дек 2015, 19:34

adovet написа:
oci написа:Гаранция е липсвал някой кабел. Обикновено се греда във вдс-а дали всички пинове са си на мястото при добавяне на екстри.

Не просто на единия кабел му беше слаб ампеража

Е напиши го де нали идеята е някой след теб ако го прави да знае.
Напиши как вдигна ампеража с допълнителен алтернатор ли :mhihi:

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от Atsalov » 01 Яну 2016, 16:16

Вероятно е имал проблем с хлабава връзка на захраващ кабел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 01 Яну 2016, 18:59

Atsalov написа:Вероятно е имал проблем с хлабава връзка на захраващ кабел.

Точно така, това беше проблема. Гледаш уж всичко вързано както трябва, ама не ще да мръдне. Сега всичко е ОК по салона и няма проблеми. Светнаха обаче ербеците. Нямаше време да ги поразгледаме та някой ако има идеи. Сменихме и коланите да поясня, и се съмнявам в пирооатрона. Ето и самите грешки: ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем комфортен салон

Мнение от adovet » 03 Яну 2016, 23:42

Малко развитие по темата. Най вероятно проблема с ербеците ще се окажат пиропатроните при закопчаването на коланите. Салона е префейсов, а сме я кодирали за фвйсов. Ще пробваме с кодиране, пък ако не стане ще сложим мойте пиропатрони от стария ми салон. Кофти времето и не си е много за работа.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook