Врътки на климатроника Е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525i
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от bib0555 » 08 Дек 2015, 18:30

А има ли някакви специфики като кодиране или нужда от други накрайници,ако искам да смена конзолата на климатроник от преди фейс,със фейсовата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от iceblast » 09 Дек 2015, 13:08

Лека игра в кабелите + кодиране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от krispd » 11 Дек 2015, 19:56

Ще ползвам темата на колегата. Имам бутон Rest нa климатроника и като изключа колата и го цъкна не се включва климатика. Прочeтох,че функцията на копчето е при изключена кола да го цъкнеш и да тръгне климатика като точи ток от акумулатора. Поправете ме ,ако греша.
Work hard in silence,let success make the noise.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от adovet » 11 Дек 2015, 20:08

krispd написа:Ще ползвам темата на колегата. Имам бутон Rest нa климатроника и като изключа колата и го цъкна не се включва климатика. Прочeтох,че функцията на копчето е при изключена кола да го цъкнеш и да тръгне климатика като точи ток от акумулатора. Поправете ме ,ако греша.

Не е за климатика а за парното

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от fitter » 11 Дек 2015, 20:25

Средната врътка няма тази чертичка за индикация на положението на врътката като на крайните и затова при нея софтуерно се използват чертичките на самият панел за индикация. Който си е кодирал панела този индикатор да се показва и при режим AUTO може да види как се мести индикатора при промяна на скоростта на вентилатора.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от memorex » 11 Дек 2015, 20:49

krispd написа:Ще ползвам темата на колегата. Имам бутон Rest нa климатроника и като изключа колата и го цъкна не се включва климатика. Прочeтох,че функцията на копчето е при изключена кола да го цъкнеш и да тръгне климатика като точи ток от акумулатора. Поправете ме ,ако греша.

Аз до колкото си спомням тази функция използува "остатъчната" температура на охлаждащата течност за да затоплиш купето при не работещ двигател.Вентилатора разбира се трябва да тръгне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от krispd » 12 Дек 2015, 2:46

Предполагам,че самият REST бутон като цъкна и светва в зелено индикаторчето. При мен при цъкването нито вентилатора продължава да върти,нищо.Предложения как да го оправя? Принципно преди време ми се беше развалял самият модул и си взех "нов" от кола 2005 ,ако има нещо общо по въпроса. Ако трябва нещо да се кодира кажете кой модул какво ,мога сам да си го направя-имам НЦС и кабел.
Work hard in silence,let success make the noise.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Врътки на климатроника Е60

Мнение от memorex » 12 Дек 2015, 8:42

krispd написа:Предполагам,че самият REST бутон като цъкна и светва в зелено индикаторчето. При мен при цъкването нито вентилатора продължава да върти,нищо.Предложения как да го оправя? Принципно преди време ми се беше развалял самият модул и си взех "нов" от кола 2005 ,ако има нещо общо по въпроса. Ако трябва нещо да се кодира кажете кой модул какво ,мога сам да си го направя-имам НЦС и кабел.

След като изгасиш мотора в следващите до 15 мин може да се ползува функцията .Има и условия за изпълнение.Външна температура под15С,акумулатор над 11.4В,Темп. на двигателя над 70С.Идеята е като угасиш и излезеш от автомобила за малко, да се запази топлината във купето .Включва се спомагателнаата помпа и вентилатора.Въпроса е дискутиран и преди.Има го и описано по всички чужди форуми и лесно се намира с гугъл сърч.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook