530д проблем топъл старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: 530д проблем топъл старт
Колеги и при мен проблема с топлия старт се оказа от дюзите и по точно от клапаните за излишното гориво. Две от дюзите се оказаха с параметри над допустимото особено едната
. За тези които се интересуват цената за стендоване е 20лв на дюза. За ремонта на двете дюзи, който включва смяна на клапана с нов и стендоване,цената за едната е 270 лв. на дюза. Поговорихме си с човека,който извърши ремонта и той е на мнение,че с нашите горива и филтрите които се предлагат в БГ е неизбежно да се получат повреди по дюзите в един момент. Самите клапани представляват съчма и полусферично легло. Дефектите са толкова малки, че се гледат с микроскоп, не се виждат с просто око, не подлежат на ремонт ,така че се сменя клапана с нов. Ако и разпръсквача е дефектирал са още 140 лв. на дюза.
Извода е, ако не ви пали на топъл двигател, направете диагностика за да видите в реално време налягането на рейла и ако не ви покаже грешки освен ниско налягане на рейла по време на старт, можете да сте почти сигурни, че проблема е в най-прецизния възел от цялата горивна система- дюзите било то една или няколко. За да сте абсолютно сигурни кой възел е проблемния, дефектацията на горивната система е доста трудоемка. Свързана е с доста специализирани измервания на налягане и дебит на помпа ниско налягане, налягане преди и след филтъра, температура на горивото и дебит преди помпата високо налягане, дефектация на самата помпа високо налягане (сваляне и стендоване), замер на излишното гориво на дюзите (на място със специално приспособление), датчик колянов вал и разпределителен вал,регулатор на налягане на рейла,датчик за налягане на рейла и т.н.Всички измервания трябва да се правят с контролни външни за двигателя датчици за да се избегнат грешки и дефекти от самите датчици на двигателя, които могат да ви заблудят.

Извода е, ако не ви пали на топъл двигател, направете диагностика за да видите в реално време налягането на рейла и ако не ви покаже грешки освен ниско налягане на рейла по време на старт, можете да сте почти сигурни, че проблема е в най-прецизния възел от цялата горивна система- дюзите било то една или няколко. За да сте абсолютно сигурни кой възел е проблемния, дефектацията на горивната система е доста трудоемка. Свързана е с доста специализирани измервания на налягане и дебит на помпа ниско налягане, налягане преди и след филтъра, температура на горивото и дебит преди помпата високо налягане, дефектация на самата помпа високо налягане (сваляне и стендоване), замер на излишното гориво на дюзите (на място със специално приспособление), датчик колянов вал и разпределителен вал,регулатор на налягане на рейла,датчик за налягане на рейла и т.н.Всички измервания трябва да се правят с контролни външни за двигателя датчици за да се избегнат грешки и дефекти от самите датчици на двигателя, които могат да ви заблудят.
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: 530д проблем топъл старт
Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: 530д проблем топъл старт
off_line написа:Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?
Едва ли ще е дюзи при бензиновата, но нека да провери датчиците...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: 530д проблем топъл старт
netmurder написа:Едва ли ще е дюзи при бензиновата, но нека да провери датчиците...
И ние това си мислим, но да ще почнем от датчиците. Мерси
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- naz
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 26.05.2005
- Местоположение: Слънчака
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330XD
- Мечтае да кара: 280hp
Re: 530д проблем топъл старт
off_line написа:Колеги, писах в подфорума за е39 но темата там е стара и никой не и е обърнал внимание а гледам че дискутирате от скоро за това, та да задам въпроса и тук: мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем който е обсъждан тук: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще!? Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали! Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи, които са споменати като вероятни причинители на въпросното 'неудобство'?
Имах същия проблем - смени датчика на коляновия вал и няма да гасне вече
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: 530д проблем топъл старт
naz написа:Имах същия проблем - смени датчика на коляновия вал и няма да гасне вече
Мерси колега!

Ще предам на моя познат и като го сменим ще пиша дали всичко е минало както трябва!
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани