Power window anti-trap function.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Power window anti-trap function.
Здравейте колеги, моля помагайте имам следния проблем. След смяна на счупен заден десен прозорец стъклото на задържан бутон се вдига 4 пръста и спира. Втората функция на бутона изцяло я няма. Пробвах всички начини като този по долу, които са в интернет, но не помагат. По вратата водачи машинки всичко е ОК. Колата е е60 LCI седан.
Move side window into lower end position.
· Press switch into "Open one-touch operation" (second switch
position) for approx. 15 to 25 s and hold down.
· Release switch, then immediately press into "Close one-touch
operation" (second switch stage) and hold down.
· The side window now moves to the lower end position and then back
to the upper end position.
Initialization is completed once the side window has returned to the
upper end position.
Move side window into lower end position.
· Press switch into "Open one-touch operation" (second switch
position) for approx. 15 to 25 s and hold down.
· Release switch, then immediately press into "Close one-touch
operation" (second switch stage) and hold down.
· The side window now moves to the lower end position and then back
to the upper end position.
Initialization is completed once the side window has returned to the
upper end position.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Power window anti-trap function.
След смяна винаги така става, трябва да се инициализират стъклата. 

- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Power window anti-trap function.
Как ? И ако е необходимо с компютър кой може да го направи в Стара Загора ?
Ако говорим за това, не помага, или аз не го правя правилно ?
Initialisation
Following replacement of a power window motor or a door module and following every repair to the power window mechanical system, an initialization must be carried out. The initialization serves to adapt the anti-trapping protection to the power window system. The initialization procedure is divided into the functions standardization and learning the characteristic curve.
In the case of standardization, the mechanical end stops of the power window are learned.
In the case of learning the characteristic curve, the mechanical closing forces in the power window are recorded.
The initialization must always by run with the power window switch on each door!
Control procedure for initialization:
Press the window 'open' switch beyond the second switching position. When the window has reached the lower final position, operate the switch for at least 15 seconds but not longer than 25 seconds.
Then let go of the button and immediately pull the switch beyond the 'close window' position. Do not let go of the switch!
The window now moves into the top final position, stops, then moves to the lower final position, stops again and then moves back to the upper final position. The switch must be held in the "pulled beyond engaging point" position during the entire procedure.
Once the window has reached the upper final position, the initialisation is complete.
Ако говорим за това, не помага, или аз не го правя правилно ?
Initialisation
Following replacement of a power window motor or a door module and following every repair to the power window mechanical system, an initialization must be carried out. The initialization serves to adapt the anti-trapping protection to the power window system. The initialization procedure is divided into the functions standardization and learning the characteristic curve.
In the case of standardization, the mechanical end stops of the power window are learned.
In the case of learning the characteristic curve, the mechanical closing forces in the power window are recorded.
The initialization must always by run with the power window switch on each door!
Control procedure for initialization:
Press the window 'open' switch beyond the second switching position. When the window has reached the lower final position, operate the switch for at least 15 seconds but not longer than 25 seconds.
Then let go of the button and immediately pull the switch beyond the 'close window' position. Do not let go of the switch!
The window now moves into the top final position, stops, then moves to the lower final position, stops again and then moves back to the upper final position. The switch must be held in the "pulled beyond engaging point" position during the entire procedure.
Once the window has reached the upper final position, the initialisation is complete.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Power window anti-trap function.
punish_the_benz написа:Как ? И ако е необходимо с компютър кой може да го направи в Стара Загора ?
Ако говорим за това, не помага, или аз не го правя правилно ?
Initialisation
Following replacement of a power window motor or a door module and following every repair to the power window mechanical system, an initialization must be carried out. The initialization serves to adapt the anti-trapping protection to the power window system. The initialization procedure is divided into the functions standardization and learning the characteristic curve.
In the case of standardization, the mechanical end stops of the power window are learned.
In the case of learning the characteristic curve, the mechanical closing forces in the power window are recorded.
The initialization must always by run with the power window switch on each door!
Control procedure for initialization:
Press the window 'open' switch beyond the second switching position. When the window has reached the lower final position, operate the switch for at least 15 seconds but not longer than 25 seconds.
Then let go of the button and immediately pull the switch beyond the 'close window' position. Do not let go of the switch!
The window now moves into the top final position, stops, then moves to the lower final position, stops again and then moves back to the upper final position. The switch must be held in the "pulled beyond engaging point" position during the entire procedure.
Once the window has reached the upper final position, the initialisation is complete.
С компютър с подходящ софтуер и хардуер

- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Power window anti-trap function.
Оправи се колеги. Не мога да кажа как, но имаше малко дете на задната седалка което си играеше със стъклото, в един момент просто забелязах че грешката я нямаше. Благодаря, темата е за коша

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Power window anti-trap function.
oci написа:punish_the_benz написа:Как ? И ако е необходимо с компютър кой може да го направи в Стара Загора ?
Ако говорим за това, не помага, или аз не го правя правилно ?
..........
С компютър с подходящ софтуер и хардуер
В случая колегата е намерил подходящия софтуеър и хардуеър



Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Power window anti-trap function.
netmurder написа:oci написа:punish_the_benz написа:Как ? И ако е необходимо с компютър кой може да го направи в Стара Загора ?
Ако говорим за това, не помага, или аз не го правя правилно ?
..........
С компютър с подходящ софтуер и хардуер
В случая колегата е намерил подходящия софтуеър и хардуеър![]()
![]()
Е значи можело

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Power window anti-trap function.
демек решението на този проблем е дете на задните седалки



От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Power window anti-trap function.
поне 3 теми има за този проблем....
Ето го на български и работи:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=253151
Ето го на български и работи:
a1n написа:Добавям поредното по темата. При мен не се получаваше но с стъпките по-долу стана (времето за задържане и кое копче задържаш е важно). Ето как си го оправих аз след като пробвах дузина варянти и имах грешката седмици наред, без ИНПА, на заден десен прозорец не се сваляше, сваляше се на по 4-5 см на стъпки, и ми даваше грешка anti trap всеки път като палех.
1. Палиш колата (от друг форум прочетох ако не се получи пробваш само на контакт)
2. Отиваш в мултимедията кадето ти дава грешката и я оставяш така.
3. Затваряш предната врата и отваш отзад където е проблемния прозорец. Затваряш вратата.
4. Сваляш прозореца до долу (ако се сваля на пресекулки като моят натискаш няколко пъти докато иде до долу)
5. Мигновенно като се е свалил пускаш и натискаш пак надолу за свалянето точно 17 секунди (вземете си хронометър че наистина звучи абсурдно но повече или по-малко време и процеса не става пробвал съм)
6. След като изтече времето, натискаш нагоре и задържаш. Прозореца сега трябва самичък да се качи до горе. Продалжаваш да натискаш нагоре.
7. Сега прозореца трябва да направи един цикъл от само себеси. Ще се свали и ще се качи самичък.![]()
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=253151
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани