търся ел. схема за е61 + проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
Незнам при вас дали е така , но при мен вече фейсовите и старите ми фароове на паркинг севетлина (която се активира със заържане на лосчето за мигачите в съответната посока) ми светят само ринговете без жълтите вежди отгоре...... Освен ако няма опция да се кодират да светят и те (веждите) , тогава наистина може да се свърже към тях.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
ristaka 82 написа:Незнам при вас дали е така , но при мен вече фейсовите и старите ми фароове на паркинг севетлина (която се активира със заържане на лосчето за мигачите в съответната посока) ми светят само ринговете без жълтите вежди отгоре...... Освен ако няма опция да се кодират да светят и те (веждите) , тогава наистина може да се свърже към тях.
При мен светят по същия начин, прифейс.... Само ринговете, на паркинг светлина...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Peteff
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 17.07.2014
- Местоположение: Salzburg, Austria
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e61 535d
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
Здравейте колеги.
Малко развитие - след замервания в модула за светлините установих че пуска напрежение към въпросните ангел-и и на двата фара , оттам замерих на буксата и там даваше напрежение , както и до кабелите на крушката .
Оказа се, че крушката на лед-а (или баласта и) е изгоряла . А беше на има няма 5 дена каране . Много ме е яд т.к. немога да ги върна защото срязах кабелите и махнах буксите на баласт-а за да прекарам кабела от мястото където сложих баласта (до крушката за къси/дълги) до другата секция където се монтира крушката за ангели-те . На всичкото отгоре дадох около 100 еврака за комплекта . Мъка ...
Както и да е. Сега се чудя какви да взема ... в дилема съм - дали от същия тип или по обикновеннички които нямат баласт . Или пък да бодна ксенон , но той пък много ще грее мисля . Какво ще кажете ?
Направи ми впечатление че до ринговете отиват около 4,5 волта ... това нормално ли е (и на двата фара дава толкова напрежение). Чудя се данеби да е изгоряла заради ниското напрежение ...Някой има ли идея?
Имам още едно питане - забелязах че във фар-а имам една крушка Н3 , намира се във вътрешната секция на фар-а (там където е и крушката за ангелите,но отпред ) и се монтира през малко кръгло капаче ,което е отгоре над самата секция (на самото стъкло на фар-а). Та чудя се за какво е тази крушка там ? Каквото и да цъкна не свети . Изглежда ми че е за дневни светлини , обаче като си активирам дневните светлини от борд компа ми се включват ринговете и нищо друго.
Свалих единия фар да сменям стъклата че моите са много зле .
Поздрави!
Малко развитие - след замервания в модула за светлините установих че пуска напрежение към въпросните ангел-и и на двата фара , оттам замерих на буксата и там даваше напрежение , както и до кабелите на крушката .
Оказа се, че крушката на лед-а (или баласта и) е изгоряла . А беше на има няма 5 дена каране . Много ме е яд т.к. немога да ги върна защото срязах кабелите и махнах буксите на баласт-а за да прекарам кабела от мястото където сложих баласта (до крушката за къси/дълги) до другата секция където се монтира крушката за ангели-те . На всичкото отгоре дадох около 100 еврака за комплекта . Мъка ...
Както и да е. Сега се чудя какви да взема ... в дилема съм - дали от същия тип или по обикновеннички които нямат баласт . Или пък да бодна ксенон , но той пък много ще грее мисля . Какво ще кажете ?
Направи ми впечатление че до ринговете отиват около 4,5 волта ... това нормално ли е (и на двата фара дава толкова напрежение). Чудя се данеби да е изгоряла заради ниското напрежение ...Някой има ли идея?
Имам още едно питане - забелязах че във фар-а имам една крушка Н3 , намира се във вътрешната секция на фар-а (там където е и крушката за ангелите,но отпред ) и се монтира през малко кръгло капаче ,което е отгоре над самата секция (на самото стъкло на фар-а). Та чудя се за какво е тази крушка там ? Каквото и да цъкна не свети . Изглежда ми че е за дневни светлини , обаче като си активирам дневните светлини от борд компа ми се включват ринговете и нищо друго.
Свалих единия фар да сменям стъклата че моите са много зле .
Поздрави!
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
Крушките Н3 е за допълнително усветяване при завой в съответната посока. Активни са при завъртане на волана (ляво - дясно) и копчето за фаровете трябва да e на "AUTO"
- Peteff
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 17.07.2014
- Местоположение: Salzburg, Austria
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e61 535d
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
Мерси за инфото.Добре че ми се изясни т.к. установих че не са и за паркинг позиция(цъкнат мигач при спряло положение) . Ще ги сменя с диодни защото като сложа новото стъкло няма да има дупка за смяната им.Дано не горят , аз без това не карам на автоматична позиция за фаровете.
Със смяната на стъклото голяма греда. Оказа се залепено с нещо, което не омеква с нагряване - направо си е като вулканизирана гума . Отрязах стъклото с поялника и после докато изчистя канала и отстраня остатъците от стъклото ми отне 5 часа. Хубавото е че почистих лупите , бяха доста мръсни от двете страни и може би затова светеше много зле . Сега след почистването и смяната на крушките с нови се надявам да стане "ден" т.к. рефлектора на лупите изглежда много добре (не е матиран).
За ангел-а поръчах нови крушки , този път без баласт - надявам се да изкарат поне година т.к. и те са 70евто чифта.
Та така
Поздрави!
Със смяната на стъклото голяма греда. Оказа се залепено с нещо, което не омеква с нагряване - направо си е като вулканизирана гума . Отрязах стъклото с поялника и после докато изчистя канала и отстраня остатъците от стъклото ми отне 5 часа. Хубавото е че почистих лупите , бяха доста мръсни от двете страни и може би затова светеше много зле . Сега след почистването и смяната на крушките с нови се надявам да стане "ден" т.к. рефлектора на лупите изглежда много добре (не е матиран).
За ангел-а поръчах нови крушки , този път без баласт - надявам се да изкарат поне година т.к. и те са 70евто чифта.
Та така

Re: търся ел. схема за е61 + проблем
здравеите,за да не отварям нова тема,бих искал да попитам някои може ли да ми даде ел.схема на дясната страна инсталацията при мотора на Е61(тази която е за фара,парктроника,клаксона,ABS модула и т.н)тъи като имам кола на която липсва(отрязана при кражба).Проблема е че вече купувам два комплекта инсталации и в двата намирам 7кабела по малко,от колкото има в колата ми.Първата ми я изпратиха по куриер и тъи като ми гарантираха че е от Е61 и нямат разлика за феис и нормална я купих,но установих разлика.Втората отидох лично до една морга за да проверя дали колата е като моята Е61,530Д,автоматик, феислифт 2009г,след това лично показах от къде да я отрежат,но след като се прибрах установих за мое съжаления че и на нея липсват въпросните седем кабела.Незнам какво толкова повече има тази кола от другите,ако някои знае моля да каже,ето и снимка на въпросните кабели.Намират се след буксата на АБС в снопа с кабелите за парктрониците,клаксоните,датч.за вън.температура,халогена от дясно и перката на радиатора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
Двата кафеви с черна ивица са маса-може да ги вържев навсякъде.
Другите два бяло и синьо обикновенно са за бег или колони трябва да се види къде точно отиват но мисля че са за пиропатрон при удар.
За останалите три нямам идея.
Другите два бяло и синьо обикновенно са за бег или колони трябва да се види къде точно отиват но мисля че са за пиропатрон при удар.
За останалите три нямам идея.
Re: търся ел. схема за е61 + проблем
няма как да са за аирбег тъи като се намират в инсталацията която е при мотора,зад десния фар,може би колата е с активни клапи за управление на въздуха но няма как да съм сигурен докато не намеря схема на инсталацията,ако може някои да помогне ще съм благодарен.благодаря на всички отговорили предварително
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани