Няколко грешки след диагностика с ИНПА

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от cocosas » 14 Апр 2015, 18:26

^456E1554BDB85649308AD9DF26FD70B20310E49BFFB57DD6CA^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

^FF7DC8C17E5DDDABD7BA361F617E1870CBA1F8284D0EE4176D^pimgpsh_fullsize_distr.jpg


Някакви идеи/ савети ?

Колата е 530д 2003-та 218кс
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от hol1gans » 14 Апр 2015, 18:30

Колега той си пише. Първата е за сензор на маслото а втората дебитомера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от cocosas » 14 Апр 2015, 19:02

hol1gans написа:Колега той си пише. Първата е за сензор на маслото а втората дебитомера


То това е от ясно по-ясно кво е. Проблема е, че дебитомера е сменян преди 20к км. А тоз датчик за масло ми се струва, че се ебава ( отвреме на време ми се маха грешката сама) След триене светва веднага. Мисълта ми е дали има някакъв варянт за справане с проблемя, без да се сменя пак дебитомера понеже мисе е малко нереално всяка година да го сменям ... Четох че някой се справяли с проблема, чрез почистване на колектора ...
Датчика за маслото предполагам ще има някви варянти освен очевидния - 360лв от Дару

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от expl0de » 14 Апр 2015, 23:42

Най-добре сменяй с качествени консумативи, особено датчика за маслото. Има и Йбей, не само дару. Ако си сложил дебитомер менте, нищо чудно да се е скапал. С фабричния филтър на двигателя ли си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от timur_lenk » 15 Апр 2015, 1:04

3FF0 не е код за повреден дебитомер.Колкото и да го сменяш все тая.Това е код за сигнал от дебитомера за отклонение във въздушния поток.Аз имах код 3FF1 което е отконение в резултат на слаб поток.В твоя случай е обратното - пренадуване.Аз смених дебитомера,адаптирах го и нямаше промяна.Беше ми сцепен маркуча към ЕГР.Виж да нямаш запушване там.Както се вижда колата е дала грешката в работна температура при 3000 обр,
т.е. двигателя е натоварен.Когато ти смениха дебитомера,адаптираха ли го?Ако да,търсете причинатана за повишения въздушен поток.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от cocosas » 16 Апр 2015, 13:01

с фабричен филтър на Бош съм. Дебитомера е адаптиран и е сменен преди година. а таз грешка е записана скоро. Ще погледна ЕГР.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Няколко грешки след диагностика с ИНПА

Мнение от miroleskov » 16 Апр 2015, 16:24

ще си позволя да ползвам темата на колегата,защото и аз имам грешка за дебитомер та се чудя дали някой не се главоблъскал с нея. Малко по-различна е от гореспоменатите.Някой ако може да ме насочи


Sent from my iPhone using TapatalkИзображение
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook