Няколко грешки след диагностика с ИНПА
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Няколко грешки след диагностика с ИНПА
Някакви идеи/ савети ?
Колата е 530д 2003-та 218кс
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА
Колега той си пише. Първата е за сензор на маслото а втората дебитомера
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА
hol1gans написа:Колега той си пише. Първата е за сензор на маслото а втората дебитомера
То това е от ясно по-ясно кво е. Проблема е, че дебитомера е сменян преди 20к км. А тоз датчик за масло ми се струва, че се ебава ( отвреме на време ми се маха грешката сама) След триене светва веднага. Мисълта ми е дали има някакъв варянт за справане с проблемя, без да се сменя пак дебитомера понеже мисе е малко нереално всяка година да го сменям ... Четох че някой се справяли с проблема, чрез почистване на колектора ...
Датчика за маслото предполагам ще има някви варянти освен очевидния - 360лв от Дару
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА
Най-добре сменяй с качествени консумативи, особено датчика за маслото. Има и Йбей, не само дару. Ако си сложил дебитомер менте, нищо чудно да се е скапал. С фабричния филтър на двигателя ли си?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА
3FF0 не е код за повреден дебитомер.Колкото и да го сменяш все тая.Това е код за сигнал от дебитомера за отклонение във въздушния поток.Аз имах код 3FF1 което е отконение в резултат на слаб поток.В твоя случай е обратното - пренадуване.Аз смених дебитомера,адаптирах го и нямаше промяна.Беше ми сцепен маркуча към ЕГР.Виж да нямаш запушване там.Както се вижда колата е дала грешката в работна температура при 3000 обр,
т.е. двигателя е натоварен.Когато ти смениха дебитомера,адаптираха ли го?Ако да,търсете причинатана за повишения въздушен поток.
т.е. двигателя е натоварен.Когато ти смениха дебитомера,адаптираха ли го?Ако да,търсете причинатана за повишения въздушен поток.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Няколко грешки след диагностика с ИНПА
с фабричен филтър на Бош съм. Дебитомера е адаптиран и е сменен преди година. а таз грешка е записана скоро. Ще погледна ЕГР.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Няколко грешки след диагностика с ИНПА
ще си позволя да ползвам темата на колегата,защото и аз имам грешка за дебитомер та се чудя дали някой не се главоблъскал с нея. Малко по-различна е от гореспоменатите.Някой ако може да ме насочи
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани