турбо

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.07.2014
Пол: Мъж

турбо

Мнение от Perfekt_E60 » 22 Мар 2015, 23:49

колеги преди 30 000 км е рециклирано, сега е омаслено и има теч под колата на капки...възможно ли е да не е заминало пак, а да е някое уплътнение или..? ходих в сервиз и с оглед само на вдигнат капак за 2мин ми казаха че е пак за рециклиране .. Е60 530д е колата 2004г

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: турбо

Мнение от vladobate » 23 Мар 2015, 8:51

За да не бяга маслото от турбината го спират два сегмента ( като на буталата в двг ) , един на топлата и един на студената част. Причината за омасляване е от тях или другата повърхност към която те уплътняват , но това не означава че турбото си е заминало или не функционира добре. Лошото е че на топлата част когато има пропуск се смесва със сажди и зацапва бързо геометрията отговорна и за разтоварването на турбината което може да доведе до по-бързото и разрушаване в определен момент. Общо взето от две малки части които изпълняват само уплътняващи функции зависи цялостта на турбото . Единствения път на маслото през турбото е през централната му част уплътнено от двата сегмента и възможен друг пропуск може да е на входа и изхода където е захранено с масло под налягане. Първо провери там да няма пропуск и тогава мисли за турбо сервиз.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook